Hotel Baia Cea

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Cea voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Baia Cea in het Nederlands

Heerlijk resort !

marielle
17-9-2013

Leuke kleinschalig resort, klein zwembad in het midden, vlakbij het (prive)strand maar wij kozen ervoor om de vele mooie stranden en baaien in de omgeving op te zoeken, hele aardige en behulpzame eigenaresse. Dit resort is voor mensen die van rust houden, er is voor kinderen weinig te doen behalve zwemmen. In de omgeving zijn genoeg leuke dorpjes en mooie dingen te bezoeken (wel een auto nodig).

Geweldige omgeving

kusters-boi
8-1-2011

Geweldige omgeving voor mensen die van rust houden.

Het fantastische strand ligt op loopafstand. In Augustus wel erg druk op het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Cea in Lido di Cea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Cea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.