ItaliëSardiniëLa MaddalenaResorts La MaddalenaVakantiepark Santa Stefano Club Viaggi

Vakantiepark Santa Stefano Club Viaggi

ItaliëSardiniëLa Maddalena

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Santa Stefano Club Viaggi voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Santa Stefano Club Viaggi

• 8Loes29-06-2016

Heel leuke verrassende vakantie!

3-11 juni. Onverwacht toch op vakantie. Zagen een leuke aanbieding en geboekt . Kamer was eenvoudig maar schoon en geen mankementen. Personeel vriendelijk. Dit seizoen is het resort voor het eerst op de markt voor gasten buiten Italië. Daar zijn ze nog niet op ingesteld. Lastig om te communiceren maar doen erg hun best. Lopen met je mee om problemen op te loss of uit te leggen. Met acht gasten aan een tafel eten in het restaurant is ons goed bevallen. We maakt waar mogelijk leuk contact met andere gasten. Leerde van Italiaan spaghetti eten. Van een ander pizza. Soms met behulp smartphone communiceren. Doordat er weinig gasten waren was het op het strand heel rustig. Dus altijd een parasol. Daar zijn er echter te weinig van als het drukker is. Het eten is gevarieerd en lekker. Wijn en water zijn inclusief tijdens lunch en diner. Wij hebben de helft van de normale prijs betaald, dan is de prijs kwaliteit verhouding prima.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 4Fam. Vonk21-06-2016

Schitterend gelegen maar valt erg tegen

Het resort ligt op een schitterende plek maar valt erg tegen. Veel kamers zijn oubollig en klein, slechts een paar hebben echt zeezicht en een hemelbed buiten. De (te) dure suite waar wij in zaten had veel kleine gebreken; verstopte doucheafvoer waardoor wateroverlast, schimmel en vochtlucht in badkamer en wc, kapot rolgordijn in slaapkamer en een kapotte haarföhn, TV met matige ontvangst van slechts 5 Italiaanse zenders. Eten is goed maar het ongezellige restaurant is net een kale kantine waar je met 8 vreemden (meest Italianen die geen vreemde taal spreken) aan een tafel moet zitten. Alleen wijn en water zijn gratis, frisdrank etc. moet je bijkopen ook al is het volpension. Het 2e restaurant was gesloten toen wij er waren, dus geen afwisseling of keus. Personeel is wel heel vriendelijk maar spreekt alleen Italiaans, slechts een enkeling een beetje Engels. Communicatie is moeilijk en informatie is er niet of alleen in het Italiaans, er is geen folder of map met Engelse tekst en uitleg. Het strand lijkt prachtig maar vanaf 10 uur schalt er de hele dag harde muziek van een slechte dj over de zonaanbidders, waarom? Er is weinig schaduw op het strand, toen wij er waren was er wel veel wind. De WiFi is onnodig ingewikkeld, het is gratis maar elke 5 uur is een nieuwe code voor elk apparaat nodig, iedere keer op te halen bij de receptie. Bedenk dat je op een eiland zit waar weinig anders is dan het resort. Een retourtje naar de wal kost 20 euro p.p. dus dat doe je niet zo snel. De clubgedachte moet je aanspreken maar de Italianen zijn (nog) niet ingesteld op buitenlandse gasten. Het entertainment is voor Italianen misschien bijzonder maar wij vonden er niet veel aan. De prijs-kwaliteitsverhouding valt erg tegen, wij raden niet-Italianen af om naar Santo Stefano Clubviaggi te gaan.

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen