Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag20°9°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Marinedda (Thalasso&Spa) voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Marinedda (Thalasso&Spa) in het Nederlands

Zware tegenvaller

Nina
23-11-2012

In het reisbureau werd er met veel lof gesproken over dit hotel, maar het was alles behalve wat ze ons verteld hadden. De accommodatie liet de wensen over, de kamer was verouderd met verouderde meubelen. Het bed was een klein tweepersoonsbed met een zeer harde matras. Dit was al een minpunt aangezien ik en mijn dochter op reis waren. In de kamer vonden we enkele keren hopen mieren in onze schoenen of kleren, de airco werkte niet, het zwembad had enkel zeer koud water, waardoor je er niet lang kon inblijven. In de buurt was er een klein strandje en als je even wandelde een lieflijk dorpje, waar wij het meeste van onze tijd doorbrachten. Het personeel is niet behulpzaam en weet niet veel. Ik vind dat de prijs veel te hoog ligt voor wat het is, een gewoon 4 sterren is beter dan dit. Dit hotel zou max 3 sterren mogen hebben. Er was een restaurant waar er buffet was, maar er waren maar 3 keuzes, niets internationaal en slecht kwaliteit. Niet kindvriendelijk, zelf geen kinderbad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Er heerst een fijne, ontspannen sfeer in hotel Marinedda. We hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht op zee (een aanrader!) en de attente service van het personeel maakt een verblijf hier erg aangenaam. Omdat wij het buffetrestaurant te druk vonden (heel veel gezinnen met kleine kinderen) hebben wij bijna iedere avond in het a la carte restaurant gegeten. Het eten en de sfeer was hier prima. Wij waren echter minder tevreden over de SPA. Op vakanties bezoeken wij ze regelmatig, maar hier was de prijs/kwaliteit echt niet in verhouding. Bovendien was de begeleiding minimaal omdat het personeel heel slecht engels sprak. Zonde!

Gereisd met partner in juli 2011

Goed maar wel wat gedateerd

eguliger_1
28-6-2011

Als je geen al te hoge eisen stelt aan luxe wat ze wel alszodanig verkopen dan is het een prima bestemming. Het complex ziet eruit zoals het is opgelverd (denk zo'n 15 jaar oud). Schoon maar mag wel een keer een opfrisbeurt krijgen. De tuin ziet eruit of er in 10 jaar niets aan is gedaan wel spijtig. In de tijd dat wij er waren was alleen het buffetrestaurant open, op een van de 6 dagen na was het goed. Ga pas om 20.00 of 20.30 eten want de meesten stormen er om 18.30 uur op af. Het wordt goed bijghouden en is redelijk van kwaliteit. Wat het meeste opvalt is het personeel, zeer gemotioveerd, prettig in de omgang en ook naar elkaar zelf, dus er heerst een geode werksfeer in het hotel wat de gasten ten goede komt. Dus oke maar wel duur voor wat het in feite bied.

Gereisd met partner in mei 2011

Aanbevelenswaardig.

A. Foket
7-6-2011

Mooi hotel, supervriendelijke staff, superlekkere keuken.

Gereisd met partner in mei 2011

Super hotel

B en L
17-6-2010

Wij hebben in dit hotel een zalige huwelijksreis beleefd! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

mooi hotel

mevr kosters
18-9-2009

Ook wij zijn hier op honymoon geweest en het hotel is gewoon heel mooi en heel goed verzorgd en het personeel was echt super leuk en gezellig . Ik moet zeggen dat ik sardinie zelf iets vond tegenvallen alles leek op elkaar en het volk vond ik iets schuchter we hebben ongeveer 1000 km gereden maar vond alles hetzelfde je kon langs de weg nergens eens lekker een hapje eten of een kop koffie drinken jammer. Het hotel zelf ligt in een mooie baai met rossige rotsen op de uitkijk gewoon goed

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

fantastisch, 10+ !!

maxim
17-9-2009

kamers zeer ruim en schoon, uitzicht geweldig; bijna alles zeezicht en op rode rotsen. Eten zeer gevarieerd en uitgebreid van goede kwaliteit. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. zwembaden groot en schoon. hotel is overal heel schoon en higienisch. mooi wellness centre. een topper voor rust, relax en genieten! mooie omgeving voor dagtochtjes met de auto.

Gereisd met partner in september 2009

Perfecte relax vakantiebestemming

Maaike
11-6-2009

Wij hebben onze huwelijksreis doorgebracht bij Hotel Marinedda op Sardinië. Na een perfecte autoreis (met de boot via Genua) kwamen we aan in het ultiem rustige Isola Rossa, aan de westkant van het eiland. Perfect plekje, met perfect strand (plus strandbedjes en parasol voor € 15 p.d.), super goed eten, twee zwembaden (één voor rust en één voor vertier, zowel een zoute als een zoete), kortom een ideale huwelijksreis. Je hebt wel een auto nodig om wat te zien en als je van vertier houdt dan kun je beter naar de oostkust. Maar hou je van rust, natuur, strand en goed eten: this is the place to be!

Gereisd met partner in juni 2009

super relax

Marco & Jolanda
8-2-2009

Op niveau (maar niet te veel poeha), rustige gasten, mooie plek. Geweldig uitzicht. Mooi/schoon strand (bedjes te huur, wel prijzig). Ga een keer naar het strand links van Isola Rossa, bereikbaar via een duinpad waar de koetjes grazen, dit strand is helemaal verlaten. Leuk om eten in buffet met Ala Carte restaurant af te wisselen. Als je in de buurt van het zwembad boekt doet de babyfoon het in beide. Niet echt een kinderbadje. Auto is echt onmisbaar, zeker als je iets van het eiland wil zien, en geloof ons dat is echt de moeite waard. Sommige huisjes zijn groter dan andere, enkele hebben ook een buitendouche). Zeker de steden op Sardinie bezoeken. In Isola Rossa is de tijd echt (prettig)stil blijven staan, 's avonds komen haat bewoners op straat om de dag door te nemen. Gaan 5 keer per jaar met vakantie dus hebben al het een en ander gezien, dit is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
2008

Zeer goed eten, rust, en optimale service

Joke en Paul
22-5-2008

Zeer goed eten, rust, en optimale service. Enigszins afgelegen. Ideale plaats om tot rust te komen.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marinedda (Thalasso&Spa) in Isola Rossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marinedda (Thalasso&Spa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.