Hotel Corallo

3 reviews over Hotel Corallo in het Nederlands

Prima hotel op het mooiste plekje van Isola Rossa

Angelique Koeleman
10-9-2012

Als je voor je rust komt staat dit super goede hotel op de perfecte plek. Neem als je het kunt veroorloven een superior kamer met terras met uitzicht op de haven/zee. De eigenaresse is zeer klantvriendelijk en spreekt meerdere talen. Alle medewerkers die er werken zijn zeer service/klantgericht/vriendelijk. De kamers in het hotel zijn erg netjes en schoon, lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is een koud Italiaans ontbijt dus verwacht geen ei of toast maar er staat genoeg vers brood, croissants, fruit, yoghurt, cornflakes soorten, thee, koffie, beleg etc. Het restaurant voor het diner is erg goed met heerlijk eten en een professionele bediening. Zwembad en omgeving wordt goed onderhouden en het dichtstbijzijnde strandje ligt op ca. 200 meter.

Gereisd Met partner in Wed Aug 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aanrader voor rustige vakantie

Sandra
5-9-2010

Hotel wordt gerund door een familie en dat zorgt voor een goede service. Goed ontbijtbuffet, heerlijke dinerkaart (niet veel duurder dan elders in het dorp) en daarbij een prachtig uitzicht! Kamer met zeezicht is een aanrader. Balkon ruim en voorzien van 2 stoelen, tafel en 2 strandstoelen. Kamers zeer ruim, praktisch ingericht, schoon, niet gehorig (goede nachtrust) en volgens ons vrij recent gerenoveerd. Geruisloze airco ook niet onbelangrijk. In het dorp is niet veel te beleven en ook 's avonds is het er erg rustig. Wel dichtbij een zandstrand.

Gereisd Met partner in juni 2010
2007

Is inmiddels na uitbreiding en renovatie 4-sterren hotel

Anoniem
3-8-2007

Is inmiddels na uitbreiding en renovatie 4-sterren hotel. Ziet er verzorgd uit. Zeer vriendelijk personeel, receptionisten spreken vloeiend Engels. Ontbijt- en eetzaal met panoramische ramen met uitzicht over de haven, hetzelfde geldt voor aan voorzijde gelegen terras. Helaas had keuken tijdens ons korte verblijf net z'n rustdag, gelet op de reacties van langerverblijvende gasten was het avondeten nl. van zeer goede kwaliteit. Wel volop andere eetgelegenheden in omgeving. Goede bedden.

Gereisd Familie in juni 2007

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corallo in Isola Rossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.