Reviews over Iglesias

Niet echt een leuke omgeving

claudia,
    3-8-2012

Hotel ligt naast een verlaten / nooit afgebouwd sportterrein. Ziet er niet prettig uit. Zwembad was prima. Twee keer per dag kwam de plaatselijke sportvereniging in het zwembed aqua aerobics doen. Konden zelf wel ook het zwembad in. Zo'n beetje alle ligstoelen bij het zwembad waren kapot en op het pad naar de bijgebouwen zaten gaten in de grond waar ik bijna door ben gevallen. Wij zaten in de bijgebouwtjes, op zich voldoende. Klein maar gelukkig wel airco (het was 42 graden die dag, dus was hard nodig). Restaurant ging pas om 20 uur open, ook al stonden er al om kwart voor 8 mensen, zaal ging niet open. Het eten in het restaurant vonden wij (ik half-sardijnse) erg goed. We hebben alle drie de avonden hier gegeten.

Iglesias ligt vlakbij en het hotel ligt prima gelegen voor een aantal uitstapjes die wij hebben gedaan. Voor kinderen is er niets te doen, behalve zwemmen. Hotel is wat mij betreft prima te doen voor maximaal 3 nachten, daarna moet je toch echt iets gezelligers zoeken.

Heel rustig afgelegen ligging, met goed eten

wheida,
    1-9-2011

Perda Niedda is erg afgelegen, vanaf de rotonde Domusnovas is het nog 12 km over verharde en onverharde weg. De kamers zijn goed en schoon. Een zitje (buiten)bij de kamers ontbreekt. Het eten is heel goed.

Rustig mooi hotel

Blije reiziger,
    21-3-2011

Wij zijn hier in mei 2010 geweest en hebben erg genoten van ons verblijf.

De ligging is ver buiten de drukke steden, alhoewel het dichtbij het centrum(pje) van Iglesias ligt. Hier is trouwens weinig te doen, viel ons best tegen qua avondactiviteiten. Simpel gezegd, na 21-22 uur uur zie je haast niemand meer op straat en veel dingen (restaurants/cafe's) zijn dan al gesloten. Verbaasde ons wel.

Over het hotel: zeer vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Heerlijk ontbijt (inderdaad wel wat zoet), maar overheerlijke latte machiato's (nergens zo lekker als daar).

Zwembad lekker ruim en schoon, helaas toen iets te koud.

Groot nadeel van het hotel is dat ze de (eet)zaal verhuren aan de locals, waardoor het hotel bijna elke nacht druk bezet is met luidruchtige italianen, dit gaat door tot midden in de nacht.

Ook meegemaakt tijdens ons verblijf dat er overdag een bruiloft werd gevierd. Wat dat betreft wordt weinig rekening gehouden met overige gasten.

Rustig hotel, beetje afgelegen.

Har,
    10-7-2010

Zeer rustig hotel, nette kamers, keurig schoon, ontbijt echt Italiaans (vooral veel zoet). Verwacht hier dus geen kaas en/of vleeswaren!

Mooi, schoon zwembad. Men spreekt hier zeer minimaal Engels, maar het personeel is zonder uitzondering bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreide menukaart, zeer redelijke prijzen. (gem hoofdgerecht 9 euro)

Enige minpuntje is dat er regelmatig bruiloften gevierd worden: dan is het restaurant gesloten en de tuin/zwembad ook. Tijdens ons verblijf was er een bruiloft.

Prima voor de rustzoekers, het zuidwesten van Sardinie is rustig en wat goedkoper dan de meer toeristische plekken zoals de Costa Rei.

ron,
    8-7-2008

Mooi vrij nieuw hotel, waarvan je je afvraagt waarom men juist die ligging heeft gekozen. In een buitenwijk ver van Iglesias gelegen en moeilijk te vinden. Wel een goed uitgangspunt om de zuidwestkust te verkennen. De voorzieningen zijn echter prima in orde. Zeer ruime modern ingerichte kamers met aparte woon- en slaapkamer. Groot balkon.

Neem HB want in de wijde omgeving zijn geen restauratiegelegenheden.

Het ontbijt is in orde maar (vers) brood is aan de magere kant. Het diner bestaat uit een keuzemenu dat moet worden ingevuld bij het ontbijt. De kwaliteit is goed maar bij een verkeerde keuze kan je voor een verrassing komen te staan.

Allervriendelijkst personeel die niet echt gewend zijn aan anderssprekende klanten.

Iglesias scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews