Hotel Gabbiano Azzurro

8.3Fantastisch

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Gabbiano Azzurro

• 8bizz120-06-2011

prima hotel voor een redelijke prijs

Dit hotel kent een uitstekende service met zeer vriendelijk personeel. De foto's die op internet circuleren zijn weliswaar realistisch, maar tegelijk wel erg met de groothoeklens genomen. Qua ruimte en ook qua ligging tov het strand dus iets minder rooskleurig dan het lijkt. Schone kamer, prima bedden. De badkamer en met name de douche is wel erg klein. De airco buitenunit staat op je balkon, dus buiten zitten is alleen prettig als je de airco uit zet. Anders blaast er een warme lucht tegen je benen. Het ontbijt is volledig en prima.

Al met al een hotel dat voldoet aan de 4 sterren standaard, met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Taneesha30-09-2010

What you see is what you get..

Normaal ben ik altijd teleurgesteld als ik in een hotel aankom; op de foto's in de reisgids leek het zo mooi... Hotel Gabbiano Azzurro vond ik in het echt net zo mooi als op de foto's op hun website en in de reisgids!

Goede service, mooie ligging, vriendelijk personeel. Het ontbijt was zeer goed en werd goed aangevuld, het prive strand ik heerlijk en de zee echt azuur blauw!

Golfo Aranci is een redelijk saaie plaats. Er zijn wel wat restaurantjes, maar niet echt veel. Wij zijn van hieruit naar de Costa Smeralda gereden en een dag naar La Maddalena. En uiteraard een dagje bij het strand! ;-)

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Hafra25-08-2010

Geweldige locatie

Hotel Azzurro Gabiano is fantastisch, mooie locatie met privestrand om lekkere tot rust te komen leuke restaurantjes direct in de buurt en lopen naar het centrum is goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Henry21-09-2009

Prima hotel met hoog service gehalte

Wij, 2 volwassen en kind van 2 jaar, zijn 8 dagen in dit hotel geweest. Kamer is prima, niet al te ruim. We hadden het geluk dat we een groot hoek balkon hadden met mooi uitzicht op het haven en de zee. Hotel is ruim opgezet met groot binnenrestaurant, een buitenterras bij het zwembad en een buitenlunch bar. Er is veel aandacht besteed om het ruimtelijk er uit te laten zien.Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant wordt rekening gehouden met kleine kinderen. Je krijgt echt het gevoel dat ze je een onbezorgde vakantie willen bezorgen. Het prive strandje is klein maar direct gelegen aan het hotel. Je moet er wel rekening mee houden dat het op zonnige dagen druk is waardoor er veel bedden worden geplaatst. Hierdoor krijg je een beetje het zandvoort gevoel.

Twee kleine minpunten; het eten vonden wij matig. Het is van een driesterren niveau. Verder vonden wij de prijzen aan de hoge kant. Samenvattend een prima hotel maar we zouden er niet nog eens heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8miranda15-10-2008

zeer goed 4sterren hotel

eind september naar dit hotel geweest. ligging is echt perfect aan de inham van een baai. personeel is echt heel goed. kamer wordt 2 x per dag schoongemaakt. eten was zeer goed en voldoende keus met het a la carte menu. goede bediening in het restaurant. vriendelijke mensen aan de receptie die goed engels en duits konden. kamer was zeer netjes en mooi ingericht, wij hadden de suite met zeezicht. echt de moeite waard, met jacuzzi. je hebt zoals eerder al vermeld staat wel een auto nodig. het stadje zelf heeft meerdere restaurants en een paar touristen winkeltjes, 1 pinautomaat en een politieburo maar dat was het dan ook echt. vanuit het hotel makkelijk naar het privestrand met daarbij een bar en mogelijkheid om buiten te dineren. echt een top hotel, maar de plaats is absoluut niet touristisch maar wel een mooie baai waar je 200 meter in kan lopen en nog steeds maar tot je knieen in het water staat.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Melinda10-06-2007

Het is een zeer verzorgd hotel met een hele mooie ligging aan zee. Het uitzicht vanuit het restaurant met aan 3 kanten de zee is geweldig. Het eten was goed, maar viel iets tegen nav de speciale benoemingen hiervan in de reisgidsen. Het diner is altijd een 3 of 4 gangen keuze menu. De bediening is uiterst correct en vriendelijk. Wij hadden een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers, woonkamer en ruim terras uitzicht op zee (kamer 515) voor ons 2en. Jammer alleen dat de inrichting iets minder was, maar de ruimte en het uitzicht maakte het goed. Twee keer per dag worden de handdoeken gewisseld, de strandlakens zijn bij de receptie tegen een gering bedrag om te wisselen. Je kan ook tegen een gering bedrag, de laptop van het Hotel lenen, om in de lobby te internetten. Mooi strand met gratis ligbedden en parasols. Oke, het is raadzaam om een auto te hebben, om de omgeving te bekijken maar die is bij de reis inbegrepen. De ligging is centraal ten aanzien van de andere plaatsen.

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Harry en Adrie10-11-2006

Leuk hotel met eigen prive strand, eten is zeer goed, toen wij er waren was er een keer per week entertainment. De Plaats Golfo Aranci (haven) stelt niets voor. Een auto is wel noodzaak. De kamers werden zeer goed schoongemaakt en vaak 2 keer per dag schone handdoeken. Enige min punt is dat je 'savonds behalve in de TV zaal niet echt kon zitten om iets te drinken. Bar was in de Hal. 'szomers kan men wel op een van de grote terrassen tercht maar dat was nu niet mogelijk. te fris.

Gereisd met partner in juni 2006

Hotel Gabbiano Azzurro info