Hotel Bue Marino

Hotel Bue Marino

Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bue Marino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bue Marino in het Nederlands

mooi en gezellig!

Esther
24-6-2011

Een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Het uitzicht is prachtig! Cala Gonone is een klein stadje. Echt winkelen kun je hier niet, wel in Nuoro, een nabijgelegen stad. In Cala Gonone vind je gezellige restaurants aan het water. Een bootje huren en zelf op zoek gaan naar mooie strandjes is een echte aanrader! Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en raden dit hotel iedereen aan.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

geweldig

anneke
28-6-2009

3 sterren hotel maar is zeker 4 waard. Prachtig hotel met geweldig uitzicht op de 4e etage waar het restaurant zit. Heel vriendelijk personeel, spreekt perfect Engels. Geen massatoerisme en geen echte uitgaansmogelijkheden, hier kom je tot rust. Bountystrandjes waar je alleen met de boot kan komen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 28 2009 14:04:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bue Marino in Dorgali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bue Marino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.