7 vragen over Camping Bella Sardinia

• Top, 02-07-2018 Rapporteren

muggen?

Zijn er veel muggen op deze camping? Laatste review is niet echt positief. Ben beniewd!

Nathalie, 08-07-2018

Ik las het ook, ben ook benieuwd of er altijd veel muggen zijn? Wellicht weet iemand dat wij zitten volgende week op deze camping

• Maureen, 26-01-2015 Rapporteren

Route

Weet iemand hoe het wegennet vanaf Alghero naar de camping is? Is dit goed te doen?

Nicletje, 16-02-2015

Het zijn veel bergweggetjes maar op zich goed te rijden. Het is een hele mooie route waarvan je veel van de omgeving ziet maar je zit wel een behoorlijke tijd in de auto...

• Roos, 12-08-2013 Rapporteren

Nederlanders?

Zijn er veel Nederlanders die naar deze camping komen? Belangrijk voor de kids!

Ja toch nog wel

• Frans Schiltman, 02-04-2013 Rapporteren

Schaduw, donkere plaatsen

Zijn de plaatsen werkelijk zo donker als sommige beschrijvingen aangeven.

Simone Bons, 23-08-2013

Alleen bijna maar schaduwplekken,soms doet je was er 2 dagen over om te drogen,je mag immers geen waslijnen ophangen en die droogrekjes van vacansoleil zijn niet ingesteld op een gezin.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Sardinia voor je op een rij gezet:

Eurocamp
    Travel store
    Travel store

• Nomy, 24-10-2012 Rapporteren

Kinderen

Is er een kidsclub voor mijn dochter van 12? of is er een kidsclub vanaf 12?

Simone Bons, 23-08-2013

Vanaf 12 jaar is er helemaal niets te doen op de camping,de kidsclub is niet op hun gericht maar meer op de babydance en savonds wat voorstellingen van de animatieclub

• Brigitte, 13-07-2011 Rapporteren

Waar staan de VS tenten

Ik vertrek met 2 kindjes hiernaartoe einde juli 2011. Eentje licht autistisch en mogelijk is een verre afstand of vieze toiletten dan een probleem. Waar liggen de VS tenten ongeveer? Zou ik een preferentie invoeren voor het nieuwe gedeelte?

• bobbie, 02-05-2010 Rapporteren

waarderings cijfer

beoordeling waardering slecht (5) maar rest van de beoordelingen goed, waarom dan een 5?

ko en vin, 14-07-2012

Het is een echte strandcamping, leuk voor gezinnen met kinderen. De plekken zijn klein, gelegen onder dennenbomen en met weinig privacy. Geen leuk uitzicht dus, geen winkels en gemakkelijk bereikbare plaatsjes in de buurt.