Camping Bella Sardinia

Camping Bella Sardinia
7,7

64 reviews over Camping Bella Sardinia in het Nederlands

Met jonge kinderen

fijne camping onder de bomen

Ilja Simons
5-9-2018

Heerlijke camping, direct aan het strand. Voldoende schaduw door de bomen, en een gemoedelijke sfeer op de camping. Het restaurant was erg goed. Goede mix van Italianen en andere gasten en ook voldoende Nederlandse kinderen om mee te spelen. Elke avond een soort kinderanimatie of volksdansen dat om 23.00 ook weer afgelopen was. Nadeel: er was zoveel zeewier in zee dat je er niet lekker in kon zwemmen, maar op vijf minuten rijden waren er prachtige strandjes om te snorkelen. Onze kinderen vinden dit de leukste camping die er is en willen weer terug.

Koele boscamping aan zee.

Miriam Stoop
28-8-2018

Koele camping in bos direct aan zee.

Zwembad was erg druk.

Animatie is vooral gericht op jonge kinderen.

Redelijke camping met helaas wat minpunten

Niels
16-8-2018

De plaatsen op Bella Sardinia zijn ruim en bevinden zich onder naaldbomen, waardoor het overdag ook goed uit te houden is. 's nachts hadden we geen airco nodig, omdat het dan zo'n 21 graden was. Zowel voor jonge kinderen als pubers is er voldoende te doen. Het restaurant serveert heerlijk eten. 's avonds is er annimatie tot 23 uur, waarna het stil is. In het weekend is het druk omdat dan de Italianen komen die een seizoenplek hebben.

Er zijn helaas ook een aantal minpunten, namelijk:

- de wifi is gratis, maar niet vooruit te branden

- door de vele algen in de zee kon je niet zwemmen in de zee

- als het regent valt de stroom uit. Wij moesten toch al vertrekken van de camping, maar op dat moment was er al 24 uur geen stroom

- het lijkt er op dat de pomp capaciteit van het zwembad onvoldoende is, want 's middags wordt het water troebel. Er zijn daarnaast geen parasols bij het zwembad (wel een aantal plaatsten in de schaduw van bomen)

Selectcamp

Veel Nederlandse kinderen waar onze kinderen zich super mee vermaakt hebben. Heerlijk onder de pijnbomen (beschut tegen de zon) en voldoende animatie. Ook zijn er wel wat dingen die tegenvallen. Zoals het zwembad is niet van deze tijd, niet schoon genoeg, losse planken en een oude levensgevaarlijke glijbaan. De kinderen hoor je hier trouwens niet over. Ook Bella's range kan echt niet. Paarden staan in hun eigen mest en de stank is tot in het zwembad te ruiken. Het aanliggende strand is prima, hoewel ik me afvraag waarom ze daar bedden verhuren. Niemand gaat daar liggen ivm het zeewier. Iets verderop zijn de stranden vrij van wier en kun je heerlijk liggen. Het restaurant was best okay, wij hebben er 2 keer gegeten en dat was meer dan genoeg. Pizza halen is prima. Campingwinkel is goed, genoeg producten.

Camping in het bos dus schaduw. Erg nodig i.v.m. warmte.

Auto nodig om bezienswaardigheden en strandjes in de buurt te bezoeken.

Klein assortiment in campingwinkel, middelgrote supermarkt in Riola Sarda, 10 min. rijden.

Zee heerlijk om in te zwemmen maar veel viezigheid om er in te komen. Dit ligt recht voor de ligbedjes van de camping opgestapeld, dus geen gezicht.

Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Badmeester is met tijden streng: geen ballen en andere attributen toegestaan.

Animatie: geschikt voor kinderen van basisschoolleeftijd, minidisco om 21h00. Muziek stopt om 23h00, daarna is het stil op de camping.

Accommodatie van reisorganisaties liggen verspreid door het bos, niet echt een afgebakend stuk. Tip: kies voor een stacaravan met terras i.v.m. vele naalden en zand.

Communicatie kan beter: tijdens ons verblijf hadden we een stroomstoring van ruim 24 uur, maar hierover werden geen updates gegeven.

Eerst de tips:

Neem tropendeet mee. Er zijn veel muggen. De camping ligt in het bos, wat verkoeling bied maar ook muggen.

Neem snorkels, flippers, snorkelmaskers, gele opblaasbanden voor de zee mee. Het strand bij de camping ziet er niet uit. Maar in de buurt genoeg mooie stranden. (l'arco, Putzu Idu, Is aruttas)

- Bosa Mooi stadje, maar niet een shopstadje.

- Als je het eiland wil zien, ben bereid om aardig lang in de auto te zitten, je mag er ongeveer 80km per uur rijden of kies meerdere locaties uit wat betreft verblijf.

De camping

Positief: veel NE kinderen, goede sfeer, vriendelijk personeel, animatie

Negatief: hele strenge badmeester, niks mag (behalve op maandag dan is er een ander badmeester en is het 1 groot feest),blondines krijgen groen haar. sanitair niet schoon genoeg en te weinig.

Sfeer is goed en dat maakt het een leuke camping. Kids hebben het echt top gehad (6, 9, 13 jaar). Grote vriendengroep. Ruime Aankomsttijd

Nooit meer !

de Graaf.
9-8-2018

Bella Sardinia gelukkig waren we er maar een weekje, accommodatie was oud en vies. Evenals het zwembad. Dan was daar nog het strand. Daar ging ook niemand naar toe heel, heel veel plantenresten in het water er op het strand.

Prijs, kwaliteit verhouding zeer slecht. Omgeving maakte veel goed.

Prima op werkdagen

Dellaert
29-7-2018

In het weekend superdruk met campers, doordeweeks rustig. Veel te weinig sanitair in het tent /campergedeelte.

Fantastisch!

els en Evert
27-7-2018

wij zijn zeer tevreden over deze camping. We hadden een tent gehuurd via Rent a tent en die stond mooi in het bos, dus lekker koel. Het sanitair werd iedere ochtend fluitend schoongemaakt door het personeel. Er was een goed restaurant met vriendelijk personeel. Ook de afhaalmogelijkheden waren ook goed en niet te vergeten het heerlijke schepijs. Echt een aanrader!

Nét niet

Richt Dijkstra
26-6-2018

Deze 3 sterren camping was het voor ons in alle opzichten nét niet... De douches te klein, het strand niet schoon, zwembad onveilig, de camping te stoffig. En dan nog niet te spreken van de vele muggen! Wij hadden voor 2 weken gereserveerd, maar zijn na een week vertrokken.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Sardinia in Cuglieri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Sardinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.