Camping Bella Sardinia

Camping Bella Sardinia

54 reviews over Camping Bella Sardinia in het Nederlands

Dit jaar weer geboekt

Miranda van der Ven, 10-3-2018

Gezellige camping , heerlijk koel onder de pijnbomen. Het strand binnen een paar minuten te bereiken via de camping. Gezellige animatie, een campingwinkeltje met verse broodjes.

Aanrader

Peter van Kersen, 6-3-2018

Hele leuke rustige camping vlak aan zee.

Heerlijk!

Gaby, 2-2-2018

Camping direct aan een mooi, ruim en schoon strand. Plekken liggen in het bos. Dus ook schaduw te vinden. Bij bv de touroperator tenten zit je dicht bij de animatie, daar kan het s’avonds nog wel eens druk/ lawaaierig zijn. Zwembad is leuk voor jonge kinderen. Geen grote glijbanen e.d. Wij troffen een Italiaanse feestdag dus toen was het overvol in het zwembad. Restaurantje kun je prima eten. Het sanitair was netjes en schoon. Sardinië is prachtig, zeker als je op pad gaat naar leuke afgelegen strandjes en stadjes. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Sardinia voor je op een rij gezet:

Genoten op deze heerlijke camping!

Vera H., 12-8-2017

Van 1 aug tot 8 aug een stacaravan van Touroperator gehuurd met mijn man en 2 kinderen van 9 en 11 jaar op deze camping.

Nette stacaravan en mogelijkheid voor gebruik van airco (5E per dag)

Een ruim opgezette camping in een dennenbos, wat voor verkoeling en schaduw zorgt, en dat is heerlijk met ruim 40 graden!

Leuk zwembad met ruim voldoende ligbedden, met ook schaduwplekken.

1 minpuntje: de planken om het zwembad zakten soms wat door en op sommige plekken stak de bovenkant van de spijker uit.

Winkeltje aanwezig, maar erg prijzig en iets onderbezet qua personeel.

Gezellige bar en "hangplek" voor de jeugd waar veel getafeltennist werd. Veel Nederlandse kinderen.

Animatieteam zorgt voor veel gezelligheid, erg enthousiast!

leuk voor jonge kinderen(knutselen) en oudere kinderen (beachvolleybal/voetballen/badmintonwedstrijden)

Iedere avond weten zij jong en oud mee te krijgen in hun opzwepende muziek en lachwekkende theater voorstellingen. Deze camping mag mazzel hebben met zo'n team!

In Oristano zitten grote supermarkten(30 min rijden), maar op 10 minuten rijden zit in Riola Sarda ook een klein supermarktje+ pinautomaat. Dit was voor ons prima.

Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het sanitair in het douchegebouw op de dag van vertrek, is iets gedateerd, maar op dat moment netjes en schoon.

Tips om te doen:

- Bosa, prachtig uitzicht vanaf het kasteel (ongeveer een uur rijden),

- strand bij S' Archittu (5-10 min rijden) en dan doorlopen tot de boog. Geweldig voor kinderen om hier vanaf te springen, je hebt hier mooi water om te snorkelen en je kunt in een grot zwemmen.

- Eten bij het visrestaurant in S'Archittu: Altamarea

- Kayakken op het meer van Cabras om Flamingo's te spotten met Engelssprekende gids(http://www.aleambiente.it/)

- Mari Ermi strand, waar je het kwartszand hebt. PRACHTIG witte stranden met een blauwe /heldere zee.

- eten bij een Agriturismo (camping heeft tips)

- Bezoek een Nuraghi (maximaal een uur rijden het binnenland in)

Wij hebben enorm genoten op deze camping en van de prachtige omgeving!

Rustige camping

Familie, 11-8-2017

Wij zaten in een mobile home van touroperator. Het mobile home was niet erg goed schoongemaakt, Plaats van de mobile home waren mooi neer gezet. Er heerst rust op de camping. Op de camping is niet veel te doen voor oudere kinderen. Jammer dat de stroom regelmatig uit valt en op de heetste dag/nacht geen stroom en ook geen airco voor de nacht.

Er is niet veel toerisme aan deze kant van het eiland hierdoor rust maar ook weinig te zien. Het ligt allemaal ver uit elkaar.

WAARSCHUWING: voor de terug keer naar Nederland met de boot vanuit Olbia dachten wij nog even te eten in Olbia. Ook gedaan maar toen we terug kwamen bij de auto kwamen we erachter dat er ingebroken was in de auto (raampje eruit). Gelukkig hebben wij een alarm op de auto en viel de schade mee. Volgens de plaatselijke politie gebeurt dit vaak door Roma zigeuners en vluchtelingen. ((parkeer niet bij de rotonde op weg naar de boot) Goed geholpen door de politie en het raam is keurig afgeplakt door het personeel op de boot Moby.

Heerlijk

Sandra, 4-8-2017

Ligging op een paar honderd meter lopen van zee. Heerlijk onder de bomen. De bedden in de tent zijn okay. En de tent is ruim genoeg. Je kan er makkelijk je eigen maaltje verzorgen op je 2-pits gaskookplaat. In de omgeving zijn er heel veel strandjes te ontdekken. We waren er in het naseizoen. De laatste gasten dus de meeste zaken waren niet zo bruisend.

Super

Miranda, 19-7-2017

Mooie camping, heerlijke koel onder de bomen.

We hebben een caravan van de campinh zelf gehuurd.

Mooi schoon en genoeg ruimte, mooie vlonder er voor.

Camping ig aan een mooi strand en als je goed rondlijkt zijn er mooie dingen te doen in de omgeving.

Denk aan watervallen. Romijns badhuis enz.

Service is prima , een stoel kapot binnen 10 moniten stond er een nieuwe.

Prijzen bar niet duur en elke avond leuke animatie.

Super leuke dagen gehad

Mooie camping, helaas wat afgelegen.

Marja Sour, 4-7-2017

Ontvangst door touroperator ontzettend vriendelijk. Goed onderhouden stacaravan met goede inrichting. De rest van de camping is iets gedateerd, wel een geweldige sfeer en gelegen aan een mooi breed strand.

Nooit meer

Peter Okken, 7-9-2016

Redelijke plaatsen. Sanitair "oude gebouw" ronduit dramatisch. Hele kleine douche hokken. Nieuwe toilet gebouw volop ruimte, maar slechte hygiene. Eerste dagen de "stront" aan de muren en op de vloer.

Personeel absoluut niet vriendelijk, haden via touroperator geboekt waardoor je niet als gast van de camping werd beschouwd, en ook zo behandeld. Restaurant was uitstekend, absoluut een aanrader.

Management Bella Sardinia, Amministratore, 9-9-2016

Thank you for your review,

Normally our guestes appreciate the cleanliness in camping.

For sure the "artistic masterpieces" are not a normality in our Toilett block!

We hope see you again and to satisfy you more next time

Regards

- veel schaduw onder de naaldbomen

- mooie kampeerplekken te kiezen voor kampeerders

- 1 goed sanitair gebouw dichtbij de touroperator tenten

- 1 heel slecht en te klein sanitair gebouw bij de zelf kampeerders

- heel veel speeltuinen voor kleine kinderen

- ruimte om het zwembad heel klein

- sportvelden slecht onderhouden

Management Bella Sardinia, Amministratore, 9-9-2016

Thank you for your review,

We hope see you again and to satisfy you more next time

Regards

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Sardinia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Sardinia in Cuglieri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Sardinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bella Sardinia scoort een 8.01 uit 10 op basis van 89 reviews.