Camping Bella Sardinia

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Bella Sardinia vlakbij Cuglieri ligt in de bossen aan de kust van Sardinië. Aan het zwembad zijn altijd genoeg bedjes en in het restaurant kun je lekker eten. De animatie zorgt voor vermaak tot laat in de avond. Nadeel van het strand in de buurt is dat er veel zeewier in het water is, maar een stukje verderop heb je daar geen last van.

103 reviews over Camping Bella Sardinia

• 7Anneke18-08-2019

Redelijk tot goede camping

Ruime campingplaatsen in schaduwrijk bos. Strand op loopafstand, jammer van het zeewier. Campingwinkel is oké. Het restaurant is erg goed. Het sanitairblok aan het begin van de camping is onder de maat: niet schoon, superkleine douches en er hangt altijd een urinelucht. Daarentegen is het sanitairblok voorbij het restaurant richting het strand stukken beter. Vlakbij schattig dorpje: S'Archittu.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Peter09-08-2019

Gezellige camping met mooie stranden dichtbij

Grote & gezellige camping. Animatie is wel wat aan de lawaaierige kant. Strand ligt op loopafstand. Nog Mooiere stranden liggen op 30min rijden. De blokhut die wij hadden was erg aan de krappe kant. De buitenkeuken was daarentegen wel fijn. Speelelementen (veel aanwezig) & glijbaan bij zwembad zijn vernieuwd. Babybad is erg prettig. Helaas geen parasols bij zwembad. Enkele bedjes hebben boom schaduw . Restaurant op de camping was overigens zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Miranda28-07-2019

Geweldig derde keer dit jaar

Super leuke camping, heerlijk koel onder de bomen. Strand op loopafstand via de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    9Ilja Simons05-09-2018

fijne camping onder de bomen

Heerlijke camping, direct aan het strand. Voldoende schaduw door de bomen, en een gemoedelijke sfeer op de camping. Het restaurant was erg goed. Goede mix van Italianen en andere gasten en ook voldoende Nederlandse kinderen om mee te spelen. Elke avond een soort kinderanimatie of volksdansen dat om 23.00 ook weer afgelopen was. Nadeel: er was zoveel zeewier in zee dat je er niet lekker in kon zwemmen, maar op vijf minuten rijden waren er prachtige strandjes om te snorkelen. Onze kinderen vinden dit de leukste camping die er is en willen weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Miriam Stoop28-08-2018

Koele boscamping aan zee.

Koele camping in bos direct aan zee. Zwembad was erg druk. Animatie is vooral gericht op jonge kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Niels16-08-2018

Redelijke camping met helaas wat minpunten

De plaatsen op Bella Sardinia zijn ruim en bevinden zich onder naaldbomen, waardoor het overdag ook goed uit te houden is. 's nachts hadden we geen airco nodig, omdat het dan zo'n 21 graden was. Zowel voor jonge kinderen als pubers is er voldoende te doen. Het restaurant serveert heerlijk eten. 's avonds is er annimatie tot 23 uur, waarna het stil is. In het weekend is het druk omdat dan de Italianen komen die een seizoenplek hebben.

Er zijn helaas ook een aantal minpunten, namelijk: - de wifi is gratis, maar niet vooruit te branden - door de vele algen in de zee kon je niet zwemmen in de zee - als het regent valt de stroom uit. Wij moesten toch al vertrekken van de camping, maar op dat moment was er al 24 uur geen stroom - het lijkt er op dat de pomp capaciteit van het zwembad onvoldoende is, want 's middags wordt het water troebel. Er zijn daarnaast geen parasols bij het zwembad (wel een aantal plaatsten in de schaduw van bomen)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Klaas15-08-2018

Heerlijk genoten volgend jaar weer iets anders

Veel Nederlandse kinderen waar onze kinderen zich super mee vermaakt hebben. Heerlijk onder de pijnbomen (beschut tegen de zon) en voldoende animatie. Ook zijn er wel wat dingen die tegenvallen. Zoals het zwembad is niet van deze tijd, niet schoon genoeg, losse planken en een oude levensgevaarlijke glijbaan. De kinderen hoor je hier trouwens niet over. Ook Bella's range kan echt niet. Paarden staan in hun eigen mest en de stank is tot in het zwembad te ruiken. Het aanliggende strand is prima, hoewel ik me afvraag waarom ze daar bedden verhuren. Niemand gaat daar liggen ivm het zeewier. Iets verderop zijn de stranden vrij van wier en kun je heerlijk liggen. Het restaurant was best okay, wij hebben er 2 keer gegeten en dat was meer dan genoeg. Pizza halen is prima. Campingwinkel is goed, genoeg producten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Sandra12-08-2018

Rustige camping aan de mooie westkust van Sardinië

Camping in het bos dus schaduw. Erg nodig i.v.m. warmte. Auto nodig om bezienswaardigheden en strandjes in de buurt te bezoeken. Klein assortiment in campingwinkel, middelgrote supermarkt in Riola Sarda, 10 min. rijden. Zee heerlijk om in te zwemmen maar veel viezigheid om er in te komen. Dit ligt recht voor de ligbedjes van de camping opgestapeld, dus geen gezicht. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Badmeester is met tijden streng: geen ballen en andere attributen toegestaan. Animatie: geschikt voor kinderen van basisschoolleeftijd, minidisco om 21h00. Muziek stopt om 23h00, daarna is het stil op de camping. Accommodatie van reisorganisaties liggen verspreid door het bos, niet echt een afgebakend stuk. Tip: kies voor een stacaravan met terras i.v.m. vele naalden en zand. Communicatie kan beter: tijdens ons verblijf hadden we een stroomstoring van ruim 24 uur, maar hierover werden geen updates gegeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Sarah11-08-2018

Gezellige camping met punten voor verbetering.

Eerst de tips: Neem tropendeet mee. Er zijn veel muggen. De camping ligt in het bos, wat verkoeling bied maar ook muggen. Neem snorkels, flippers, snorkelmaskers, gele opblaasbanden voor de zee mee. Het strand bij de camping ziet er niet uit. Maar in de buurt genoeg mooie stranden. (l'arco, Putzu Idu, Is aruttas) - Bosa Mooi stadje, maar niet een shopstadje. - Als je het eiland wil zien, ben bereid om aardig lang in de auto te zitten, je mag er ongeveer 80km per uur rijden of kies meerdere locaties uit wat betreft verblijf.

De camping Positief: veel NE kinderen, goede sfeer, vriendelijk personeel, animatie Negatief: hele strenge badmeester, niks mag (behalve op maandag dan is er een ander badmeester en is het 1 groot feest),blondines krijgen groen haar. sanitair niet schoon genoeg en te weinig.

Sfeer is goed en dat maakt het een leuke camping. Kids hebben het echt top gehad (6, 9, 13 jaar). Grote vriendengroep. Ruime Aankomsttijd

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4de Graaf.09-08-2018

Nooit meer !

Bella Sardinia gelukkig waren we er maar een weekje, accommodatie was oud en vies. Evenals het zwembad. Dan was daar nog het strand. Daar ging ook niemand naar toe heel, heel veel plantenresten in het water er op het strand. Prijs, kwaliteit verhouding zeer slecht. Omgeving maakte veel goed.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

7 tips over Camping Bella Sardinia

• Matt, 07-08-2013

neem eerst een ingerichte tent voordat de eigen tent wordt opgezet om de sfeer te proeven.

• Antoi, 26-06-2013

Zorg dat je niet te dichtbij het restaurant en bar komt te zitten!!

• Fam. Geertsema, 12-08-2012

Rij niet ver voor de stranden, in een straal van iets van 25 kilometer zijn de stranden enorm divers van druk tot verlaten, net wat je zoekt. Costa Verde goed te rijden... maar als je niet graag rijdt zou ik niet speciaal de reis maken. Torres Argentina was wel enorm indrukwekkend. het Quarts-strand ( Is arutas) was prachtig. De bekende stranden zijn in het weekend druk. Het parkeren is overal goed geregeld bij de stranden.

7 vragen over Camping Bella Sardinia

• Top, 02-07-2018

muggen?

Zijn er veel muggen op deze camping? Laatste review is niet echt positief. Ben beniewd!

Nathalie, 08-07-2018

Ik las het ook, ben ook benieuwd of er altijd veel muggen zijn? Wellicht weet iemand dat wij zitten volgende week op deze camping

• Maureen, 26-01-2015

Route

Weet iemand hoe het wegennet vanaf Alghero naar de camping is? Is dit goed te doen?

Nicletje, 16-02-2015

Het zijn veel bergweggetjes maar op zich goed te rijden. Het is een hele mooie route waarvan je veel van de omgeving ziet maar je zit wel een behoorlijke tijd in de auto...

• Roos, 12-08-2013

Nederlanders?

Zijn er veel Nederlanders die naar deze camping komen? Belangrijk voor de kids!

Simone Bons, 23-08-2013

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• KeukenKeuken