ItaliëSardiniëCosta ReiVakantiehuizen Costa ReiVakantiehuis Rey Beach Residence Club

Vakantiehuis Rey Beach Residence Club

• 6.8Inrichting
  • 7.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Rey Beach Residence Club

• 8Angelica05-03-2012

Mooi park

Een erg mooi bungalow park aan de zee! Op het strand zijn bijna geen tentjes om wat te drinken maar wel genoeg ligbedden. Het park is netjes onderhouden en ziet er verzorgd uit. De appartementen zijn ook aan de ruime kant, het terras is ook groot genoeg. Kortom een aanrader voor mensen met kinderen.

• 9Jet25-09-2011

Super vakantie park!

Rey beach club is een ideaal vakantie park voor gezinnen. Mooi groot zwembad, en grenzend aan een super zandstrand. Leuke animatie zowel bij het zwembad als op het strand. Wij vonden het park er veel mooier uitzien dan de foto's op de website weergeven. Het park wordt goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Wij hadden een mono-4 huisje. Het huisje is klein, maar is van alle gemakken voorzien. Badkamer is groot genoeg, met toilet, bidet, wastafel. De douchecabine voldoet, maar is erg klein. Dat is het enige minpuntje wat ik kan bedenken. Verder een groot aanrechtblok met 4-pits fornuis. Grote koelkast en grote vriezer. Airco aanwezig. Het is heerlijk vertoeven onder de ruime veranda waar genoeg plek is voor wel 2 gezinnen. Wekelijks wisseling van bedlinnen en handdoeken. Supermarkt op loopafstand. Het is ongeveer 2 km vanaf dit park naar het centrum van Costa Rei. Sardinie is niet goedkoop, maar zeker de moeite waard.

• 7Sabrina 23-02-2010

Prima zwembad en strand vlakbij

Wij zijn hier eind mei/begin juni geweest met onderstaande familie. Het was er toen erg rustig (en dat vonden wij niet erg). Animatieteam was bezig om alles op te bouwen. Voordeel van dit vakantiedorp(je) is het grote zwembad en het strand op loopafstand. De appartementen zijn wat eenvoudig en een beetje gehorig. Voordeel een overdekt terras met zitjes. Service is prima: is er iets kapot staan ze binnen no time bij je op de stoep. Verder is het terrein vlak en weinig bomen (beetje kaal, beetje ongezellig). Voor kleine rennende kinderen was dit een prima plek.

• 9Guido15-06-2009

Echt genieten vlakbij het strand!

Rey Beach is een kleinschalig (circa 80 accomodaties) bungalowpark, waar zowel bungalows als appartementen (maximaal 1 hoog) kunnen worden gehuurd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en hoewel er weinig (1 a 2) Engels spreken, is dit zeker niet storend en kom je er altijd wel uit. Wij hadden een twee-slaapkamer bungalow, waarvan er niet veel zijn (dacht 8). De bungalow is redelijk ruim opgezet, en ook de twee slaapkamers zijn vrij ruim. De keuken is klein, maar ziet er verzorgd uit. Helaas is er geen bad ( in vrijwel heel Sardinie niet). Het terras is ook ruim. Naar het zwembad is 100m, naar het strand 300 m en naar de supermarkt ongeveer 400 m. De supermarkt is gelegen in een kleine Centre Commerciale, . Het stadje Costa Rei is 5 minuten rijden met de auto; hier zit o.a. een grotere supermarkt en verscheidene restaurantjes. Het grotere stadje Villasimus is 20 min rijden met de auto. Al met al een zeer geschikte accomodatie om met je gezin naartoe te gaan

Vakantiehuis Rey Beach Residence Club info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij