Villa Rei Sole

Villa info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Rei Sole

• 6W. vd Steege26-10-2015

Huisje mooi, Service ronduit slecht.

Huisje is prima en mooi dicht bij het strand. Verder is er weinig te doen in het najaar. Het is in de streek Costa Rei erg rustig. De service was onvoldoende. Bij aankomst om 22.30 uur kwam er een Italiaan met het gehuurde lakenpakket die ons de sleutel overhandigde kort even vertelde hoe het huisje af te sluiten en verdween weer snel terug naar het dorp. We hadden 2 lakens en een kussen te weinig en geen dekens die echt nodig waren. Maar hij was al weer verdwenen. Voor deze service (overhandigen sleutel) moesten we 30 euro betalen. Daarnaast hebben we een dag zonder stroom gezeten zonder dat we werden ingelicht of wat dan ook maar. De systematiek over het ophalen van het huisvuil was ons niet uitgelegd dus ging redelijk mis. Kortom slechte service en niet klantvriendelijk.

• 9Ellen05-11-2010

Fantastische villa's vlakbij zee

In september 2010 zijn we hier voor een week geweest. Het was een erg fijn vakantiehuis, goed ingericht, mooi terras + tuin. Ons huis lag op ongeveer 3 minuten lopen van zee, 's avonds kon je 'm in de verte horen. De afstand naar het dorp Costa Rei was ongeveer anderhalve kilometer, je hebt dus wel echt een auto nodig om daar te komen. Dichter bij, op zo'n 800 meter, is een winkelcentrumpje. Ook zijn er aan de weg van villagio Rei Sole tot het dorp allerlei verschillende restaurants te vinden. We hebben hier een heerlijke week gehad, ik kan het iedereen aanraden. De prijs in het hoogseizoen is echter (wat mij betreft) veel te hoog, de 4 persoons versie is geen 1900 tot 2500 euro per week waard. In juni en september daarentegen zijn de prijzen vriendelijk en het klimaat heerlijk!

Villa Rei Sole info

Veilig betalen met