Villa Rei Sole

Villa
7,5

2 reviews over Villa Rei Sole in het Nederlands

Huisje mooi, Service ronduit slecht.

W. vd Steege
26-10-2015

Huisje is prima en mooi dicht bij het strand. Verder is er weinig te doen in het najaar. Het is in de streek Costa Rei erg rustig. De service was onvoldoende. Bij aankomst om 22.30 uur kwam er een Italiaan met het gehuurde lakenpakket die ons de sleutel overhandigde kort even vertelde hoe het huisje af te sluiten en verdween weer snel terug naar het dorp. We hadden 2 lakens en een kussen te weinig en geen dekens die echt nodig waren. Maar hij was al weer verdwenen. Voor deze service (overhandigen sleutel) moesten we 30 euro betalen. Daarnaast hebben we een dag zonder stroom gezeten zonder dat we werden ingelicht of wat dan ook maar. De systematiek over het ophalen van het huisvuil was ons niet uitgelegd dus ging redelijk mis. Kortom slechte service en niet klantvriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische villa's vlakbij zee

Ellen
5-11-2010

In september 2010 zijn we hier voor een week geweest. Het was een erg fijn vakantiehuis, goed ingericht, mooi terras + tuin. Ons huis lag op ongeveer 3 minuten lopen van zee, 's avonds kon je 'm in de verte horen. De afstand naar het dorp Costa Rei was ongeveer anderhalve kilometer, je hebt dus wel echt een auto nodig om daar te komen. Dichter bij, op zo'n 800 meter, is een winkelcentrumpje. Ook zijn er aan de weg van villagio Rei Sole tot het dorp allerlei verschillende restaurants te vinden. We hebben hier een heerlijke week gehad, ik kan het iedereen aanraden. De prijs in het hoogseizoen is echter (wat mij betreft) veel te hoog, de 4 persoons versie is geen 1900 tot 2500 euro per week waard. In juni en september daarentegen zijn de prijzen vriendelijk en het klimaat heerlijk!

Gereisd Met partner in september 2010

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rei Sole in Costa Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rei Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.