Hotel Free Beach Club

We hebben een aantal aanbieders voor Free Beach Club voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heel leuk hotel, schitterend uitzicht vanuit de kamer.

Maaltijden in centraal restaurant zijn beter als de pizzeria en het moby dick restaurant.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Speeltuin

1 review over Hotel Free Beach Club in het Nederlands

2008

Heel leuk hotel, schitterend uitzicht vanuit de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Free Beach Club in Costa Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Free Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.