Appartement Costa Rei

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Costa Rei

• 3mirjam24-07-2013

Leuk voor een keer maar niet weer

Bij aankomst werd ons een oud, vies appartementje in een donker steegje toebedeeld. Omdat het al laat was en de receptie al gesloten was hebben we de 1e nacht daar doorgebracht. De volgende ochtend hebben we gelijk geklaagd bij de receptie. De mevrouw achter de balie vond het allemaal niet zo schokkend en was drukker met haar koffie en sigaretten. Alles was volgens haar bezet. Na lang aan de balie te hebben gestaan was er "plots" toch wel iets beschikbaar en we konden meerijden om te kijken. Dit was een mooi appartement hoog op de berg (6 pers) dit hebben we geaccepteerd. Met veel praten en heel veel geduld krijg je toch iets voor elkaar.

Wat ons wel verbaasd is dat er helemaal geen schoonmaak is. Wij zijn 2 weken geweest en er is niemand geweest. Als je schone handdoeken wilt moet je naar de receptie rijden (2km verder) en daar je vieze handdoeken inleveren en dan krijg je schone. Best vreemd als je ziet dat wij best veel betaald hebben voor onze vakantie. Auto moet je hebben daar.

Gereisd met partner in juni 2013

• 6heer Spier07-10-2012

luxueus, maar dat kwam door upgrade

we hadden een veel kleiner appartement geboekt, maar kregen d.m.v. een upgrade een vrijstaande familievilla. Niet slecht.....

Gereisd met partner in september 2012

• 8Wil22-09-2009

leuk oud huis

Hoewel we voor een 2 kamer appartament hadden geboekt kregen we een 3 kamer app. Wel een ouder maar zeer autentiek huis met smaak ingericht. weinig mensen dus heerlijk stil. Strand is 400 meter,doch door een pad snel bereikbaar. wij hebben er een fijne tijd gehad.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Peter en Monique16-08-2009

Fantastisch strand/zee, verder weinig te beleven

Huisje lag in een rij van meerdere vakantiewoningen. Op zich netjes, maar niet bijzonder. Wel fijn terras, want je leeft voornamelijk buiten (bezocht juli/augustus 2009) Afstand tot strand ca. 300meter. Strand en zee zijn ronduit fantastisch. Wanneer dit enig doel van je vakantie is zit je hier goed. Omgeving is qua natuur weinig boeiend. Plaatsje Costa rei stelt niks voor. het iets verder op gelegen villasimius is aardiger maar dan weer gelijk heel erg toeristisch. Cagliari is dik een uur verder via kronkelweg langs de kust. Culinair matig. Bijna alleen pizzeria's.

De verleende service is matig. dag 1: electra stuk (zelf maar gerepareerd), dag 2 was water op (zelf een oplossing gevonden). Kortom matig.

Al met al: voor zon en starndvakantie fantstisch, maar qua natuur/omgeving/plaats matig. faciliteit redelijk met matige service.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Joke Hofstra06-08-2009

Geweldig appartement, prachtig strand.

Tegen de bergwand aangelegen appartement met een fenomenaal uitzicht vanaf het ruime balkon omlijst door bougainville. Wel even een supersteil weggetje op, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en geen vervoer hebben! De plek was goed (en goedkoop!) bereikbaar per OV vanaf Cagliari, bushalte vrijwel voor de deur van kantoor verhuurder. De inrichting van het huis was prima, goede bedden, ruim appartement. 10 min. lopen naar het zeer schone strand, heldere zee. Dorpje is niet bijzonder, de wijdere omgeving is prachtig. De service van het kantoor was geweldig: men sprak engels, duits, frans en italiaans en spande zich in om de klant van dienst te zijn (autohuur, vervoer van linnengoed bergop). Prima duiklocatie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 3peter giesen22-05-2009

,appartement zeer minimaal en uitgeleefd

Zeer oude slaapbank,oude dekens.minimale huisraad.keukentafel stuk,stinkende w.c.lekkende kraan,overlopende douche met roest.Ontbrekende bedlampjes.Totaal ontzielde woning.Dekens niet aanwezig,dus weer terug naar de receptie.Geen uitzicht.Geen prive,andere huizen zeer nabij.Bezem stuk. Kortom geen aanrader.Omgeving wel .

Gereisd met partner in mei 2009

• 5Bij23-11-2008

Het zijn prive huizen dus allemal anders. Onze huis was slecht: aan de rand van een drukke straat, dus erg veel herrie in de vroege ochtend (vrachtwagens). De inrichting oogde ok maar alles bleek van slechte kwaliteit te zijn (o.a. slechte bedden). Maar het strand was echt prachtig!

Gereisd met familie in november 2008

• 8J.H. Feitsma07-09-2007

Het weekje aan de Costa Rei is prima bevallen. Toen ik de reis boekte realiseerde ik me niet dat ik vanaf Olbia zover moest reizen om in het appartment te komen. Onze touroperator gaf een te summiere beschrijving van de route. Vooral omdat het al vroeg donker was en de Sardijnse manier van richting aangeven erg onduidelijk is kostte het ons veel moeite het appartement aan de Costa Rei te vinden, we hebben lang in het donker gedwaald. Het uitzicht op zee vanaf de verande maakte de volgende ochtend veel goed.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Hanneke de Mulder16-07-2007

We logeerden van 10-24/6 in Monte Nai, Costa Rei in een privé villa. Prachtig uitzicht dat wel maar in het huisje mocht de airco in de slaapkamer niet worden gebruikt vanwege 'milieuredenen', dus: overdag 35 graden en veel zon en 's nachts 27 graden en veel, heel veel muggen! Dorpje erg gezellig, kunstmarktjes, goede restaurants, maar na 14 dagen heb je het wel gehad en één ding: wat zijn die Italianen lawaaierig, onvoorstelbaar!!

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Fam Koedijker17-06-2007

Wij waren hier in juli 2006. Het zijn allemaal prive-huizen , dus elk huis is anders ; wij hadden een perfekt huis op een prachtige ligging zo'n 300 meter van het strand ( wel vrij drukke weg oversteken ) Stranden zijn prachtig aan de Costa Rei, mooi snorkelen kan je er ook. Cagliari vonden we mooi om te bezoeken maar is wel ruim anderhalf uur rijden.....en dat over 75 km ! De kustweg is prachtig maar wel een en al kronkelweg EN druk verkeer ! Wij zaten een week op deze bestemming en ondanks het hoge "bounty-gehalte" vonden we dat wel lang genoeg, omdat wij meer willen dan alleen strand. Als strandlokatie is 't geweldig !! Super heldere zee , die langzaam afloopt qua diepte.

Gereisd in juni 2007

Appartement Costa Rei info