Géén boekingskosten

Appartement Costa Rei

ItaliëSardiniëCosta Rei

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Costa Rei voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 12 reviews

Appartement info

12 Reviews over Costa Rei

• 1lucy13-09-2013

mai più

abbiamo organizzato la vacanza in una villetta a costa rei per quattro persone. Il prezzo concordato era di 180 euro al giorno. Arrivati alla villa, Dopo un viaggio estenuante da Napoli, abbiamo avuto terribili sorprese: spazio ridottissimo non idoneo neanche a due persone, blatte sotto il letto e topolini che ci aspettavano all'entrata. Siamo scappati e abbiamo chiesto alloggio all'Hotel Abaruja di che ci ha chiesta una cifra allucinante: 320 al giorno. Fortunatamente un amico del posto ci ha accompagnati a Tortoli( decisamente più confortevole e carina di Costa rei) e ci ha consigliato l'Hotel India dove abbiamo trovato ospitalità, cortesia e a un prezzo decisamente inferiore anche della villa. L'hotel è graziosissimo, pulito, confortevole e la proprietaria, la signora Sandra, è stata davvero eccezionale. Le spiagge e il mare di Tortolì non hanno niente da invidiare a quelle di Costa rei. Lo consiglio a coloro che vogliono fare una vacanza senza sorprese

• 3mirjam24-07-2013

Leuk voor een keer maar niet weer

Bij aankomst werd ons een oud, vies appartementje in een donker steegje toebedeeld. Omdat het al laat was en de receptie al gesloten was hebben we de 1e nacht daar doorgebracht. De volgende ochtend hebben we gelijk geklaagd bij de receptie. De mevrouw achter de balie vond het allemaal niet zo schokkend en was drukker met haar koffie en sigaretten. Alles was volgens haar bezet. Na lang aan de balie te hebben gestaan was er "plots" toch wel iets beschikbaar en we konden meerijden om te kijken. Dit was een mooi appartement hoog op de berg (6 pers) dit hebben we geaccepteerd. Met veel praten en heel veel geduld krijg je toch iets voor elkaar.

Wat ons wel verbaasd is dat er helemaal geen schoonmaak is. Wij zijn 2 weken geweest en er is niemand geweest. Als je schone handdoeken wilt moet je naar de receptie rijden (2km verder) en daar je vieze handdoeken inleveren en dan krijg je schone. Best vreemd als je ziet dat wij best veel betaald hebben voor onze vakantie. Auto moet je hebben daar.

• 6heer Spier07-10-2012

luxueus, maar dat kwam door upgrade

we hadden een veel kleiner appartement geboekt, maar kregen d.m.v. een upgrade een vrijstaande familievilla. Niet slecht.....

• 8Wil22-09-2009

leuk oud huis

Hoewel we voor een 2 kamer appartament hadden geboekt kregen we een 3 kamer app. Wel een ouder maar zeer autentiek huis met smaak ingericht. weinig mensen dus heerlijk stil. Strand is 400 meter,doch door een pad snel bereikbaar. wij hebben er een fijne tijd gehad.

• 7Peter en Monique16-08-2009

Fantastisch strand/zee, verder weinig te beleven

Huisje lag in een rij van meerdere vakantiewoningen. Op zich netjes, maar niet bijzonder. Wel fijn terras, want je leeft voornamelijk buiten (bezocht juli/augustus 2009) Afstand tot strand ca. 300meter. Strand en zee zijn ronduit fantastisch. Wanneer dit enig doel van je vakantie is zit je hier goed. Omgeving is qua natuur weinig boeiend. Plaatsje Costa rei stelt niks voor. het iets verder op gelegen villasimius is aardiger maar dan weer gelijk heel erg toeristisch. Cagliari is dik een uur verder via kronkelweg langs de kust. Culinair matig. Bijna alleen pizzeria's.

De verleende service is matig. dag 1: electra stuk (zelf maar gerepareerd), dag 2 was water op (zelf een oplossing gevonden). Kortom matig.

Al met al: voor zon en starndvakantie fantstisch, maar qua natuur/omgeving/plaats matig. faciliteit redelijk met matige service.

• 9Joke Hofstra06-08-2009

Geweldig appartement, prachtig strand.

Tegen de bergwand aangelegen appartement met een fenomenaal uitzicht vanaf het ruime balkon omlijst door bougainville. Wel even een supersteil weggetje op, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en geen vervoer hebben! De plek was goed (en goedkoop!) bereikbaar per OV vanaf Cagliari, bushalte vrijwel voor de deur van kantoor verhuurder. De inrichting van het huis was prima, goede bedden, ruim appartement. 10 min. lopen naar het zeer schone strand, heldere zee. Dorpje is niet bijzonder, de wijdere omgeving is prachtig. De service van het kantoor was geweldig: men sprak engels, duits, frans en italiaans en spande zich in om de klant van dienst te zijn (autohuur, vervoer van linnengoed bergop). Prima duiklocatie!

• 10Paola28-06-2009

Un paradiso terrestre

Siamo stati a Costa Rei dal 13 al 27 giugno scorso, è stata una vacanza stupenda. La casetta a 200 metri dal mare era davvero comoda in una posizione fantastica da cui si aveva una bella vista mare. il sig. Gabriele che ci ha affittato la casetta ci ha sempre seguito con puntualità ad ogni nostra richiesta. Non mancheremo l'anno prossimo. Paola

• 3peter giesen22-05-2009

,appartement zeer minimaal en uitgeleefd

Zeer oude slaapbank,oude dekens.minimale huisraad.keukentafel stuk,stinkende w.c.lekkende kraan,overlopende douche met roest.Ontbrekende bedlampjes.Totaal ontzielde woning.Dekens niet aanwezig,dus weer terug naar de receptie.Geen uitzicht.Geen prive,andere huizen zeer nabij.Bezem stuk. Kortom geen aanrader.Omgeving wel .

• 5Bij23-11-2008

Het zijn prive huizen dus allemal anders. Onze huis was slecht: aan de rand van een drukke straat, dus erg veel herrie in de vroege ochtend (vrachtwagens). De inrichting oogde ok maar alles bleek van slechte kwaliteit te zijn (o.a. slechte bedden). Maar het strand was echt prachtig!

• 8J.H. Feitsma07-09-2007

Het weekje aan de Costa Rei is prima bevallen. Toen ik de reis boekte realiseerde ik me niet dat ik vanaf Olbia zover moest reizen om in het appartment te komen. Onze touroperator gaf een te summiere beschrijving van de route. Vooral omdat het al vroeg donker was en de Sardijnse manier van richting aangeven erg onduidelijk is kostte het ons veel moeite het appartement aan de Costa Rei te vinden, we hebben lang in het donker gedwaald. Het uitzicht op zee vanaf de verande maakte de volgende ochtend veel goed.

Appartement Costa Rei info

• CafeNiet beschikbaar