Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze

Appartement
KinderhotelWeer vandaag25°17°
Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze voor je op een rij gezet:

39 reviews over Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze in het Nederlands

Nooit meer

Di Murro
4-9-2015

Vakantie geboekt via touroperator in het oord costa paradiso in appartement residence costa paradiso. Ik wil hier meteen melden dat touroperator ontzettend goed en snel heeft gehandeld toen we de fotos en klacht naar ze mailden. We werden meteen overgezet naar een luxer super mooi appartementencomplex 20 km verderop.

In principe was het vroeger een heel mooi park tegen een berg aan gelegen. Het park is alleen totaal vervallen. Zie de fotos.

Allerlei stukken van het zwembad afgebroken (we konden de tegeltjes in het zwembad opduiken en randen van trappen enz waren afgebroken)

Er waren maar een paar appartementen bezet. Het park was vrij leeg. Een aantal apartementen dat leeg stond was ook totaal vernield.

De trapleuningen van het 100 treden tellende complex waren allemaal afgebroken. Zie foto's. Mijn kinderen liepen soms over trappen met 1 a 1,5 m hoogteverschil zonder leuningen. Wat een troosteloze bedoeling!! Nooit terug naar hier!

mooie natuur

peter bonnier
29-6-2015

Alleen doen voor de fantastische natuur. Mooie rotsformaties met daartussen een klein strand.

Verder niets te doen.

Mooie ruime stranden op tenminste 15 km.

Auto echt noodzakelijk.

De onderkomens zijn heel verschillend gelegen.

De inrichting van onze bungalow was erg basic en ongezellig met vlakbij een zeer lawaaiige disco, die gelukkig pas op de zaterdag van vertrek operationeel werd.

Muziek was oorverdovend. Keiharde bedden, slechte ijskast, tv op pocketformaat, douche voor minimensen, geen airco, geen afzuiginstallatie boven de kookplaat.

Het "oord" costa Paradiso telt 3000 zomerhuizxen, appartementen en bungalows. De meesten worden niet verhuurd. Op het terrein zijn zo n drie a vier restaurants, die teveel voor weinig vragen.

Beter zelf eten maken. De ook aanwezige super biedt een redelijke keuze voor relatief hoge prijzen.

Het park ligt wel in een van de mooiste delen van het eiland.

Een week is echter wel genoeg.

Ervaring

Th. Vorgers
4-9-2012

Bij boeking touroperator is geen van de 4 zwembaden op de folder beschikbaar . De helling naar de huisjes is zo steil dat ze alleen

vol gas in zijn 1 zijn te nemen en hopen dat er boven voldoende ruimte i

s. De afstand naar het strand is 1,5 km lopen via bergweg niet begaanbaar met buggi dus rugzit of zijzit is een must ook dienen opa of oma nog zeer lenig te zijn om mee te gaan.

Door onze vitaliteit hebben we kinderen en kleinkinderen kunnen

ontlasten maar dit moet niet het doel zijn van vakantie.

Bungalow.net

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad.

Alle appartementen zijn sinds deze zomer nieuw. Wij waren de eerste gasten in het appartement.

De omgeving is prachtig. Op het park heb je genoeg winkeltjes en restaurantjes waar je vrij goedkoop kan eten.

Omdat het park zo ruim is opgezet heb wel echt een auto nodig. Ook de plaatsjes in de omgeving zijn aanraders om naar toe te gaan. Zoals santa teressa.

Het zeewater is zo helder blauw dat je het gevoel hebt dat je op de caribean zit.

Kortom dit appartementencomplex is echt een aanrader!!!!

wat een top locatie

Leo
11-8-2011

Als u wilt genieten is dit de ultieme locatie. is even een gedoe er te komen maar als je er dan bent....prachtige rotskust, blauwe zee, lekkere restaurantjes goede supermarkten. huisjes zijn prima met bijna allemaal een privé zwembad, tip; huur een boot en ga lekker de zee op! zeker voor herhaling vatbaar.

Perfecte vakantie gehad

ilse
20-7-2011

De appartementen waren helemaal nieuw (wij waren de 3e 'bewoners'), je hebt wel een auto nodig op deze locatie, het park is groot en ruim opgezet. De supermarkt is prima, je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt. Het enige minpunt was de temperatuur ;-) 41 graden is erg warm, maar goed dat heb je niet voor het uitkiezen.

Het is werkelijk prachtig gelegen. Er liggen steeds een aantal huizen met een zwembad. Opzet is dus prima maar de meeste huizen zijn inderdaad helemaal uitgeleefd. Ik heb er 4 gezien. Overal mankeert wel iets. Om de paar honderd meter trof je een kerkhof van kapotte koelkasten. Dus kennelijk is men er wel mee bezig om het te vervangen. Geen gordijnen voor de slaapkamer ramen en iid smerig. Wij werden door een Italiaans echtpaar weggejaagd bij 'hun'zwembad terwijl wij waren geinformeerd dat we dit deelden. We hebben een ander huis uiteindelijk gekregen met prachtig zwembad maar huis was zo mogelijk nog minder. Al met al toch prima vakantie gehad. Tuurlijk heb je hier een auto nodig. Je hebt je niet goed ingeleefd in de lokatie denk ik als je dat niet beseft. Genoten van de prachtige stranden, wilde golven maar ook de wilde zwijnen die savonds gewoon op het park kwamen. Je waande je echt in de natuur.

Mooi maar afgelegen

Rob
21-3-2011

Heel mooi appartement in een heel mooi park. Je hebt eigenlijk niet het idee dat je in een vakantiepark zit. Per 8 huisjes heb je een eigen zwembad en op het park is een supermarkt en diverse restaurantjes. Er is ook een strand bij het park, maar daar moet je wel met de auto heen.

Sowieso heb je op dit park wel een auo nodig, want het ligt erg ver verwijderd van de rest van Sardinië (dichtsbijzijnde pinautomaat op 40 minuten rijden)

Wanneer je gaat, zorg dan dat je buiten het Italiaanse hoofdseizoen gaat, want dat scheelt je zo 80% van de kosten!!!

nooit weer

E.J. ten Kate
16-1-2011

Cardiz is uitbater van deze huisjes. Huisje was erg vies. Schimmel. afval. meubels kapot. Schimmel rond zwembad, kapotte stoelen (3 voor 6 huisjes)

Service van Cardiz is verschrikkelijk. Stelletje uitvreters dat leuk wil verdienen in zoemervakantie. Ja waant je in een slechte maffia-film. Ook TO laat zich door deze lieden ringeloren. Kreeg 10% van reissom terug van Vacance select.

Schitterende locatie totaal verwaarloosd door uitbater.

Een waar paradijs, als je van rust houdt

FamilieDouma
10-12-2010

We zijn in September 2010 geweest, man en vrouw met 2 kinderen (5 & 8 jaar) en schoonvader van 79 jaar.

Reden van de reis was familiebezoek.

Het is waar dat op het park bijna alles gesloten is muv de supermarkt. Zonder auto ben je verloren.

Maar de omgeving is waarlijk paradijselijk. een prachtige wilde rotskust met vele ydillische inhammen.

De bungalow was meer dan OK. Nergens problemen mee gehad. Uitzicht op zee en dagelijks bezoek van wilde zwijnen die zowat uit je handen aten.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze in Costa Paradiso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Residence Costa Paradiso - Cardis Vacanze