Reviews over Costa Paradiso

Prachtig, indrukwekkend mooi!

E. Wessels
    7-9-2016

Erg mooi! Helder blauw water en ruige rotsen. We waren onder de indruk en hebben toch al veel mooie plekjes op Sardinie gezien.

Het plaatsje zelf stelt weinig voor, we zagen hoofdzakelijk huizen die verhuurd worden voor toeristen.

Het strand konden we niet bereiken, omdat er geen parkeerplek meer was. Was erg druk eind juli.

Je kan wel op meerdere andere plekken het water in, met wel vrije en zelfs gratis parkeerplekken, maar daar liggen grote keien, waardoor het vooral klauteren is en niet comfortabel liggen. (zie foto's) In het water ook veel zee egels en keien, dus erg opletten.

Er zijn goede trappen gemaakt die naar beneden leiden.

Doordat we het voor onze kinderen in het water niet veilig genoeg vonden, waren we snel weer weg. In de auto nog wel genoten van het uitzicht, erg mooi is het zeker!

prachtige kust

peter bonnier
    29-6-2015

geschikt voor natuurliefhebbers mits het on derkomen een goede ligging heeft.

Totaal geen uitgaansleven .

Ook een leuke boulevard ontbreekt.

Wel een mooi gelegen terras ( rest. Maja).

Costa Paradiso scoort een 6,7 uit 10, op basis van 23 reviews