Reviews over Costa Paradiso

Prachtige ligging, rustig, goed verzorgd

Hans,
    3-9-2016

Prachtige ligging, keurige appartementen in groepjes steeds rond een eigen zwembad. Karige inrichting van de keuken. Geen airco maar dat is ook niet nodig dankzij de heerlijke zeewind. Vriendelijk personeel. Ruime parkeergelegenheid. Auto noodzakelijk.

mooie natuur

peter bonnier,
    29-6-2015

Alleen doen voor de fantastische natuur. Mooie rotsformaties met daartussen een klein strand.

Verder niets te doen.

Mooie ruime stranden op tenminste 15 km.

Auto echt noodzakelijk.

De onderkomens zijn heel verschillend gelegen.

De inrichting van onze bungalow was erg basic en ongezellig met vlakbij een zeer lawaaiige disco, die gelukkig pas op de zaterdag van vertrek operationeel werd.

Muziek was oorverdovend. Keiharde bedden, slechte ijskast, tv op pocketformaat, douche voor minimensen, geen airco, geen afzuiginstallatie boven de kookplaat.

Het "oord" costa Paradiso telt 3000 zomerhuizxen, appartementen en bungalows. De meesten worden niet verhuurd. Op het terrein zijn zo n drie a vier restaurants, die teveel voor weinig vragen.

Beter zelf eten maken. De ook aanwezige super biedt een redelijke keuze voor relatief hoge prijzen.

Het park ligt wel in een van de mooiste delen van het eiland.

Een week is echter wel genoeg.

Geweldige accommodatie, waar voor je geld!!!

danielle,
    30-9-2011

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad.

Alle appartementen zijn sinds deze zomer nieuw. Wij waren de eerste gasten in het appartement.

De omgeving is prachtig. Op het park heb je genoeg winkeltjes en restaurantjes waar je vrij goedkoop kan eten.

Omdat het park zo ruim is opgezet heb wel echt een auto nodig. Ook de plaatsjes in de omgeving zijn aanraders om naar toe te gaan. Zoals santa teressa.

Het zeewater is zo helder blauw dat je het gevoel hebt dat je op de caribean zit.

Kortom dit appartementencomplex is echt een aanrader!!!!

wat een top locatie

Leo,
    11-8-2011

Als u wilt genieten is dit de ultieme locatie. is even een gedoe er te komen maar als je er dan bent....prachtige rotskust, blauwe zee, lekkere restaurantjes goede supermarkten. huisjes zijn prima met bijna allemaal een privé zwembad, tip; huur een boot en ga lekker de zee op! zeker voor herhaling vatbaar.

Perfecte vakantie gehad

ilse,
    20-7-2011

De appartementen waren helemaal nieuw (wij waren de 3e 'bewoners'), je hebt wel een auto nodig op deze locatie, het park is groot en ruim opgezet. De supermarkt is prima, je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt. Het enige minpunt was de temperatuur ;-) 41 graden is erg warm, maar goed dat heb je niet voor het uitkiezen.

Costa Paradiso scoort een 6,7 uit 10, op basis van 23 reviews