8,7

Omschrijving
Een waar vakantiegevoel bij Hotel Castelsardo Resort Village op Sardinië. Verblijf in een appartement met uitzicht op zee en vul je dag met tennissen op de tennisbaan, zwemmen in het buitenzwembad of duiken in zee bij het duikcentrum. Hier geniet je van de witte stranden, het heldere water en gezellige steden om je heen.

We hebben een aantal aanbieders voor Castelsardo Resort Village voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Castelsardo Resort Village in het Nederlands

Herhaling mogelijk, fantastische plek

Mike Mul,
9-1-2019

We zaten in een huisje met uitzicht op de mooie zee, deze week was super en we hebben hier erg genoten van het mooie privé strand en het lekkere eten. We bevelen dit aan iedereen aan!

Gereisd met partner in juli 2018

Zonder auto geen aanrader.

Robert,
3-12-2018

Vanaf 1 oktober geen strand bedden meer bij de zee alleen bij het zwembad.,Kamers stonken naar riool en veel schimmel, eetzaal erg gehorig zodat je elkaar bijna niet kan verstaan,handoeken service niet gratis achteraf krijg je de rekening 2 euro p/dag. Auto parkeren 9 euro p/dag terwijl hij aan de weg gratis staat .Geld pinnen bij automaat in Hotel 2,50 per per transactie. Deuren toilet kunnen nergens op slot. All in loopt tot 22.00 voor laatste drankje moet je zorgen dat je 21.30 besteld want dan staat er een rij en er is maar één persoon die achter de bar helpt,de ander staat de glazen te spoelen maar helpt geen klanten.Mensen die slecht ter been zijn zoek een ander hotel.

Overgens uitzicht is erg mooi en mensen van animatie team heel lief,wij hadden een auto gehuurd op de luchthaven en waren met een groep dus ondanks deze punten een goede vakantie gehad,maar geef mij maar de Griekse eilanden .

Gereisd met vrienden in september 2018

goede keuze

Rowan van den Velden,
8-11-2018

Erg veel trappen maar het uitzicht is het zeker waard.

Het eten was prima al was de pizza wel gemaakt van een bevroren pizza. Beetje raar in Italië maar het andere restaurant had erg lekker eten.

Super aardige mensen.

De animatie is erg goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

End off season??

John Vermaas,
5-11-2018

Accommodatie prima. Ligging een 10plus. Duidelijk end off season. Laatste dagen zwembadbedden al opgeruimd. De meeste dranken uit de automaten de laatste twee dagen op. Eten vaak koud en na 20.30 uur bijna op. Ontbijt weinig keus. Avondprogramma goed.

Gereisd met partner in november 2018

Fijn hotel

damian,
4-11-2018

Fijn hotel. Alles was erg goed. De kamer was mooi, megagroot en had een geweldig uitzicht. Elke kamer heeft een soort van terras waar je lekker kunt relaxen. Erg veel vleesgerechten, heerlijk. Ook het Italiaanse restaurant was geweldig, voornamelijk voor de pizza.

Gereisd met partner in september 2018
Met vriendelijke groeten, Castelsardo Resort Team, Assistente Presidenza, 18-11-2018

Beste Damien,

als ik jouw review lees wil ik ook direct op vakantie. Het is superleuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad en lekker hebt kunnen relaxen en hebt genoten van het lekkere eten. Wij zetten de pizza alvast weer voor je klaar. Hopelijk tot snel.

If you have good weather and a car it's great!

Jos Leurs,
1-11-2018

Was beetje sceptisch door sommige mindere berichten, enige echte tegenvaller was voor ons 1 dag erg veel regen. Resort was laatste week open, niks van te merken.

Verder geweldige week gehad verhouding kwaliteit-prijs top. Vriendelijk personeel, schone en mooie accommodatie, geweldig uitzicht. Eten was voor ons goed.

Great one- man show/orkest Azis en chief Lorenzo thx!!!

Hulde aan onze Argentijnse zanger/gast uit Katwijk. What a voice man!. We hear from you!! Fuck the Wifi en de klagers.

Zeker geen spijt. Vooraf auto gehuurd toppie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Hallo Jos,

bedankt dat je de moeite hebt genomen voor het schrijven van deze review. Het is goed om te lezen dat jij het prima naar je zin hebt gehad en hebt genoten van het vriendelijke personeel, de animatie, van de uitzichten en de schone en mooie accommodatie. Hopelijk zien we je volgend seizoen weer!

Waar voor het geld

B Krooswijk,
28-10-2018

Een 10 is iets overdreven, maar wij kregen waar voor ons geld. Schoon hotel, vriendelijk personeel, goede animatie (soms te hard) en ook het eten was prima en goed verzorgt. Het ontbijt was echter wel heel erg simpel en zeker niet gevarieerd.

Aan veel trappen lopen viel niet te ontkomen, maar dat was bekend. Kan niemand dus over klagen.

Wel duidelijk minpunt is het all inclusive concept. Drank niet van geweldige kwaliteit. Ergelijker is dat voor wifi moet worden betaald. Shuttlebus naar Castelsardo (2 km) kost 5euro. Moet dag van tevoren besproken en dan moet tevens retourtijd al worden opgegeven.

Beste B. Krooswijk,

bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Deze feedback is voor ons altijd weer erg belangrijk omdat we hier van leren. Zowel van de complimenten als van de kritische kanttekeningen zoals in dit geval over de kwaliteit van de drank, weinig variatie in het ontbijt, de kosten voor de wifi en dat tripje met een shuttle bus vooraf vast gelegd moet worden. Deze punten geef ik door aan de verantwoordelijke afdelingen zodat ze dit in hun verdere ontwikkeling mee kunnen nemen. Daarnaast is het heel fijn om te lezen dat je aangeeft waar voor je geld te hebben gekregen en dat het hotel schoon was en vriendelijke personeel had en goede animatie. Hopelijk zien we je volgend seizoen weer.

Nooit meer, Marislife!

Susan Wijers,
22-10-2018

Slecht hotel. Kleine verouderde kamer. Douchecellen kapot en safe kapot.

Eten eentonig en zeer beperkte keuze. All inclusieve is in feite non-existent. Geen cola light, geen waterflessen, geen ijsjes, geen handdoeken, geen WiFi. Dispensers werden niet bijgevuld, dus meestal ook geen cola.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

het leuk vinden

evie,
20-10-2018

Dit was een erg fijn hotel. Mooi uitzicht en erg aardig en behulpzaam personeel. Het gave zwembad is perfect om lekker af te koelen als je in de zon hebt gelegen. Er is ook een leuk strand beneden bij de klif. Van alle stranden waar we geweest zijn tijdens ons verblijf is dit wel de beste. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Erg gevarieerd en dinerruimte is gedecoreerd in het thema van het diner. Erg leuk. Het ijs is heerlijk. Het hotel is erg schoon en het animatieteam verzorgt de hele dag door verschillende activiteiten. Er is elke avond live muziek en de zonsondergangen zijn prachtig. We waren wel een beetje teleurgesteld in het all inclusive concept.

Hallo Evie,

bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn heel erg blij om te horen dat je onze locatie zo hebt gewaardeerd en dat je het zo naar je zin hebt gehad. Het klinkt alsof je een heerlijke vakantie hebt gehad waarbij je hebt kunnen genieten van het eten, het strand, de uitzichten etc. Het spijt me dat we qua all inclusive niet hebben voldaan aan je verwachtingen. Wanneer je hier specifiekere input over wil leveren dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij kijken er naar uit om je in de toekomst weer als gast te mogen ontvangen.

Weet het nu nog niet

Hans,
18-10-2018

Hotel is geen 4sterren waardig.

Drinken uit plastieken bekers ( bier en wijn )zelfs na 10uur als je moet betalen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelsardo Resort Village in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelsardo Resort Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.