Appartement Residence del Sole

Appartement Residence del Sole

Appartement

1 review over Appartement Residence del Sole in het Nederlands

2008

via internet hebben we dit appartement gehuurd

monique van der meijde
15-5-2008

via internet hebben we dit appartement gehuurd. het is een leuke plek, in een complex met niet alleen vakantiegangers maar ook permanente (italiaanse) bewoners. dit geeft een erg leuke autenthieke sfeer. winkelcentrum, bar en restaurantjes zijn op loopafstand ( 10 min) naar het strand is het 15 min lopen, of 5 min met de auto. de inrichting was prima, de nederlandse beheerster perfect! we waren erg tevreden

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Residence del Sole

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence del Sole in Capoterra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence del Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.