Hotel Blu La Morisco

30 reviews over Hotel Blu La Morisco

• 2017
    3Nick Laenens26-08-2017

Teleurstellend

Hotel Morisco was alles behalve een fijne ervaring..

We botsten meteen op de mankementen van de "All-in" deze is namelijk maar van 11u00 tot 22u00, (meestal kwamen ze dan ook nog eens te laat), geen snacks,..

Het eten was elke dag quasi hetzelfde en niet lekker (meestal ook al koud) 1 hoofdschotel & pasta. Ontbijt was al helemaal om te blète..

De zwembaden zelf zijn oké, opgepast : badmuts verplicht!!

Slim was het werkpersoneel nu ook weer niet.. Ze kwamen namelijk het gras maaien om 11u00 wanneer iedereen lag te zonnen, moesten dus alle ligstoelen verplaatsen & elders gaan liggen.. Nog nooit meegemaakt..!

Het dorpje zelf heb je op 1 avond wel gezien..

Fitness is oké!

Personeel is vriendelijk.

Gelukkig kwam er elke avond een goede zangeres waarmee we onze avonden konden vullen..!

Na 2 dagen hadden we het hier gehad..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Liesbet27-07-2016

luidruchtig hotel

Ligging dicht bij het centrum, waar elke avond aan de haven een marktje is. Goede ligging voor uitstappen in het noorden. Voor de rust moet je hier niet komen, het hotel zit voor 3/4 vol met luidruchtige Italianen met kleine kinderen, die van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht al tierend en luidkeels zingend of wenend door de gangen lopen. Animatie voor kinderen 100 % in het Italiaans en ook tot zeer laat op de avond in de kamer te (aan)horen. Wifi enkel in de lobby, en deze werkt ook soms enkele dagen helemaal niet, of als je geluk hebt 1 à 2 uurtjes op 1 dag. Eten is zeker niet slecht, voldoende keuze, maar het is wel een stormloop bij iedere maaltijd, je wordt haast overhoop gelopen. Eén van de minst goede hotels die wij de afgelopen 10 jaar hebben bezocht. De vraag is wel of dit in alle hotels in Sardinië zo is of niet, want ons werd verteld dat zowat in alle hotels het overgrote deel Italianen zijn. Het eiland zelf is wel de moeite waard, maar ik zou dit hotel niet aanraden. Wandeling naar Capo Testa en Valle della Luna is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 1Verelst18-09-2015

Nooit meer

Geen all-in waardig hotel, geen 4-sterren waard. Absoluut geen hotel voor koppels. Het is een heel heel druk hotel. Slecht eten, weinig keus.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Rosa van Vliet-Braxhoven20-05-2014

Schoon hotel met rustige ligging

Erg schoon hotel, met vriendelijk personeel. Wat afgelegen van de bezienswaardigheden, dus een auto is een must. Het eten is afwisselend maar simpel. Erg veel ouderen/groepsreizen en zijn daar op ingesteld.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Mertens Toon05-08-2013

Zeer goed vakantie!

Zeer proper hotel met afgesloten parking. Geen overdreven grote kamers maar meer hadden wij niet nodig, elke dag werd de kamer tiptop gepoetst. Groot balkon met zicht op zee. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was 'goed', alleen spijtig dat er geen vers fruit aanwezig is (wat wel het geval is bij het diner) en dat de koffie uit het koffiemachine naar Italiaanse normen niet te drinken is. Dit vormt echter geen probleem want na het ontbijt gingen wij een heerlijke koffie drinken voor 1euro in het koffiehuisje net buiten het hotel. Het diner was super, elke dag keuze uit 3 primi en 2 secondi, alles supervers. Het personeel in het restaurant is uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Het is zeker aan te raden een auto te huren, wij hebben zo op 2 weken tijd zo goed als heel de noordkust van Sardinië verkend met de auto.
    Als we nog ooit terugkomen naar deze hoek van Sardinië, wat zo goed als zeker is, dan boeken we zonder twijfel opnieuw in dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Straathof22-10-2012

Prima uitvalbasis voor trips in Noord -Sardinie

Wij zijn zeer tevreden over hotel Blu La Morisco in Cannigione. Prima kamers, prettig personeel, vriendelijk en behulpzaam. Grote parkeerplaats voor de deur, zelfs 5 bussen stonden er toen wij er waren ( okt 2012) en nog plaats genoeg. Ook bij de maaltijden goede verdeling van de gasten; lekkere buffetten!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7Linda29-09-2012

Super verblijf gehad!

De kamers zijn ruim en super schoon. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. We hadden een ruime kamer ivm onze dochter van 2 jaar. Zwembad was erg koud en verplicht een badmuts dragen wat de pret wel wat wegnam. Zodra onze dochter een mooi waterspoor had gemaakt, ging de 'zwembadmeester' alles droog trekken. Jammer. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. Avondeten viel ons wat tegen, veel salades en weinig variaties. In het dorp zit een bakker waar we regelmatig onze lunch haalden. Cannigione is een leuk en mooi dorp dichtbij de haven. Personeel spreekt vooral Italiaans en Duits. Engels wordt niet veel gesproken alleen bij de receptie. Onze blonde dochter kreeg heel veel aandacht van het personeel, super leuk! We hebben een leuke tijd gehad en Sardinie is een prachtig eiland. Tip: Maddalena eilanden en Costa Paradiso! Schitterend!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 2Jacqueline Straub20-08-2012

Dit nooit meer !

Ik ben met mijn 2 zonen ( 20 en 17) in augustus 2012 10 dagen verbleven in Blu hotel Morisco.Ik heb dit hotel gekozen om zijn bestemming en omdat het hotel er prachtig uitziet op de sites, er animatie voor mijn jongens is,en omdat er op verschillende sites van touroperators werd vermeld dat dit hotel bekend staat om zijn uitstekende Sardijnse keuken. Het hotel is mooi en schoon, maar voor het overige krijgt dit hotel van ons een dikke onvoldoende. Het eten ( halfpension) was uitermate slecht Niet gaar, of te gaar,te zout of totaal smaakloos. De voorgerechten waren niet gekoeld ( rosbief ed ) . De animatie was niet enthousiast en puur gericht op de italiaanse gast.Het woord gastvrijheid kwam niet in het woordenboek voor ( receptie en bediening , met 1 uitzondering )In het zwembad moet je een badmuts op en splashing was not alloud !! Dus niet duiken of in het zwembad springen!! Al met al een enorme teleurstelling.De prijs kwaliteit verhouding is ver uit balans. Nooit meer Blu Hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6Isabel en Luigi31-07-2011

nooit meer!!

Absoluut geen 4sterren waard, eten middelmatig het buffet was elke dag hetzelfde. Personeel buiten de (opdringerige) animatoren en poetsvrouwen onbeleefd of onbekwaam! Rusten aan het zwembad is quasi onmogelijk door de luide muziek en veelvuldige aktiviteiten! Pendeldienst naar het strand is niet gratis (2eur per pers). Er valt niks te beleven in Cannigione en elke avond langs dezelfde 7 marktkraampjes slenteren wordt op de duur zeer saai..we zijn blij dat we maar 7dagen geboekt hadden!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Dirk Roefs13-06-2011

mooie uitvalbasis om noord Sardinie te ontdekken

Blu Morisco is een aangenaam hotel (rustig gelegen) met zeer vriendelijk personeel. wat het eten betreft kan ik enkel maar positief zijn, ontbijt:zeer veel keuze, diner: keuze genoeg nl. keuze uit minstens 3á4 hoofdgerechten, keuze genoeg uit voorgerecht en saladbar.De nagerechten zijn steeds lekker en er is voldoende voor iedereen. in tegenstelling wat sommigen beweren wordt alles voldoende aangevuld. Natuurlijk als je om 20h40 nog binnenvalt is het mogelijk dat er sommige dingen op zijn. Voor ons is het hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2011

4 tips over Hotel Blu La Morisco

• Rosa van Vliet-Braxhoven, 20-05-2014

Baia Sardinia, Maddelena eilanden

• Jacqueline Straub, 20-08-2012

De Maddalena eilanden per boot zijn zeker een bezoek waard. In de havens van de kustplaatsen van de Costa Smeralda worden deze dagtrips aangeboden voor een redelijke prijs.

• Straathof, 22-10-2012

Van hier uit verschillende trips mogelijk per auto. Zeker doen: veerboot Delcomar (€ 29,00 ipv € 52,00 bij Saremar) naar de Maddalena -eilanden met bezoek Caprera. Capo Testa. Bij Luogosanto de Hermitage San Trano( verrassende ligging) en het bergdorp Posada! Overal prachtige uitzichten en veel groen op en tussen de granietrotsen...

1 vraag over Hotel Blu La Morisco

• Diana Somers, 21-05-2013

Handdoekenservice

Is er een handdoekenservice bij het zwembad in hotel Blu Morisco in Canniglione of moeten wij zelf een strandhanddoek mee- brengen ? Wie kan mij inlichten?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV