Géén boekingskosten
ItaliëSardiniëCannigioneHotels CannigioneHotel Blu Club Hotel La Conia / Laconia

Blu Club Hotel La Conia / Laconia

ItaliëSardiniëCannigione

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Blu Club Hotel La Conia / Laconia voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 8 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Blu Club Hotel La Conia / Laconia

• 3B.M.Knoop29-09-2020

Blu Hotel Laconia Village

Bij aankomst was de eerste indruk ok! Wij hadden 2 kamers op de begane grond naast elkaar, gedateerd en klein, maar ok! De volgende dag gingen wij voor de eerste maal gebruiken maken van het ontbijt en vanaf dat moment is onze mening en zijn onze ervaringen dramatisch omgeslagen….. De ontvangst in de ontbijtzaal was totaal niet vriendelijk. Wij vroegen of we buiten mochten zitten en kregen in eerste instantie een “nee”, na doorvragen is er uiteindelijk met tegenzin een tafel buiten klaar gemaakt. Het ontbijt stelt echt helemaal NIETS voor! De 2 broodjes waaruit je kan kiezen waren niet lekker en leken wel oud. Wij gaan hiermee naar degene die daar leiding geeft in het restaurant en het eerste antwoord wat we krijgen is: “daar kan ik niets aan doen, dan pak je een andere”. Geen service, geen sorry, geen tegemoetkoming! Ivm zware regen liep onze kamer bijna onder, ook nu wederom geen service! Helaas hebben wij dus geen fijne ervaringen

• 7Arie van Walraven22-09-2020

Levendig hotel, kort bij stranden

Wij waren hier een week in de corona tijd met dus de beperkende maatregelen. Driemaal daags bij restaurant temperatuur opnemen en verder mondkapjes. Voor alle drie de maaltijden moest je in het restaurant in de rij staan, aangeven wat je wilt hebben en het werd dan voor je opgeschept. Kwaliteit van de maaltijden OK, maar wel heel beperkt qua keuzes. Geen salades of andersoortige bijgerechten. Aan het einde van diner tijd waren de desserts meestal vrijwel op, dat had anders gekund ..... Ook nu 2e week september nog hoofdzakelijk Italianen met kinderen. Hotel is dan ook niet geschikt voor als je met z'n tweeën een rustige locatie zoekt. Merendeel van de hotelgasten gaat overdag naar het strand, daardoor was er altijd genoeg plaats bij het relatief kleine zwembad. Paar minuten lopen naar het strandje van het hotel, maar dat is heel onaantrekkelijk. Wij zijn bij meerdere Blu Hotels in Italië geweest, ik vond deze wat minder .....

• 9Lorraine25-08-2018

Kwalitatief zeer goed hotel

Zeer goed hotel. Vriendelijke behulpzame mensen. Zeer kwalitatief vers eten. Elke dag wat anders en super lekker. Schoon zwembad. Nette kamer die dagelijk schoon wordt gemaakt. Dicht bij t strand. Wel ver van stadje Canngione. T is t lopen, ongv 60min. Gelukkig is er wel een treintje die vanaf smorgens tot eind middag heen en weer rijd. Leuke entertainment voor jong en oud. Elke avond gezellige muziek en entertainment. Enige jammere was dat, wanneer je eettafel buiten is, er veel bijen op je eten afkomen. Wij hebben daarna gelukkig een tafel binnen gekregen.

• 8Annelies20-09-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Zaten eerst in een kamer met weinig licht met geluid van draaiende machines 's nachts. Het management loste dit mooi op door kamers te bieden met zeezicht. Advies: neem een suite in dit hotel. Eten middelmatig, mag wat meer variatie op andere dagen maar genoeg keuze en gezien prijs hotel in dit oord te verwachten. Auto sterk aan te bevelen, zo zie je meer van de omgeving. Leuke speeltuin bij het hotel en in de omgeving. En voor kinderen is een speelplek met speelgoed aanwezig, wel zo fijn bij slecht weer. De kwalificatie is 4, voor een Europees hotel is het wat mij betreft meer dan 3, maar wel 4- gezien de variatie van het eten, animatie en speeltuin, 1 groot en klein zwembad ter vergelijking met meerdere plekken die we door de jaren heen gezien hebben.

• 5Eddy16-09-2014

geen topper

Volgens hun website 4 maar eigenlijk middelmatig 3 hotel. Het restaurant voelt aan als een studentenrefter. Het is één en al chaos . Het buffet is te klein voor het aantal personen en kan dus niet op tijd aangevuld worden.De maitre hotel geeft geen leiding aan zijn personeel. De ober slaagde er zelfs in om ons tafel volledig af te ruimen terwijl we in de rij stonden aan het ontbijtbuffet. Kwaliteit van eten is middelmatig. De buitenmuren van het hotel zijn vuil . De grote en netheid van de kamers zijn goed. De tuin is mooi. In het zwembad moet men een badmuts opzetten !! WIFI op kamer is niet mogelijk , enkel in lobby.

• 8annalisa marini29-06-2011

buon rapporto qualità prezzo

Tornerò al Laconia x il 4 anno consecutivo. Premetto che la struttura non è lussuosa, ma noi ci stiamo bene, ambiente semplice e informale, vicinissimo a spiagge meravigliose, insomma una posizione che permette di scoprire ogni giorno angoli suggestivi dell'isola

• 7Ezra van der Werff31-07-2009

Prima Hotel 15-07-2009

Leuk hotel met vriendelijke service.

Het eten is erg lokaal, dus je moet echt van de Italiaanse keuken houden.

De(bad)kamer is klein en de airco gaat pas om 22:30 aan.

Heel erg druk bezocht door (Italiaanse)gezinnen en dat was voor de rust niet ideaal.

Animatie helaas alleen maar gericht op deze Italiaanse gezinnen.

Prima basis om het eiland te verkennen met een huurauto.

• 8Hanrath20-06-2008

Hotelbewertung

Geeignet für Liebhaber italienischen Familienlebens und lautester Diskomusik bis 24.00. Wegen der Größe der Zimmer sollte man nicht zu dick sein.... und keine Ansprüche stellen. ansonsten ist das Hotel oK, insbesondere Essen, Pool etc.Preis-Leistung sehr gut! PKW sollte vorhanden sein auch wegen der anderen Strände in der Nachbarschaft.

Hotel Blu Club Hotel La Conia / Laconia info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.3 km