Hotel Villa Sa Prama

1 review over Hotel Villa Sa Prama in het Nederlands

Sfeervol en kleinschalig

rudeless
18-9-2014

Camping Sa Prama bestaat voor de helft uit huisjes en vaste caravans en wordt voor de andere helft bevolkt door campers. Met een goed restaurant, een speeltuintje, en bar en een niet al te dure campingwinkel zijn de voorzieningen uitstekend. Je vind er een mix van Italiaanse families en buitenlandse toeristen en door de bosrijke ligging blijft de temperatuur altijd aangenaam. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel en een prachtig strand met turquoise zee op loopafstand. Sa Prama is een fantastisch en relaxed alternatief voor de schreeuwerige megacampings met animatieteams waar Italie er zo veel van heeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Sa Prama in Cala Liberotto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Sa Prama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Sa Prama scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.