Hotel Tirreno

We hebben een aantal aanbieders voor Tirreno voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tirreno in het Nederlands

Groot resort met vele mogelijkheden

anoniem
14-8-2011

In juli één week verbleven, hotel is op duitsers gericht en als NL-er voel je je er soms niet bijhoren. Italiaans wordt er niet gesproken. Zwembad is geweldig, appartement is redelijk; erg jammer is dat de airco niet goed functioneerde en dat ze het bovendien 's nachts uitdeden. Slecht geslapen dus. Er is in de omgeving heel veel te doen, maar het hotel gaf ons geen tips en is alleen maar intern gericht. Als je er eenmaal op uitgaat is er veel moois in de omgeving en vind je steeds meer.

Tip als je er heen gaat: neem een duikbril en snorkel mee, de zee is fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirreno in Cala Liberotto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirreno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirreno scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.