Hotel THotel

8.3Fantastisch

11 reviews over Hotel THotel

• 9karim10-05-2013

Super MOOI

super mooie hotel, goede service, en zeer mooie uitzicht.. het land zelf is mooi en ze hebben leuke uitgaans gelegenheden en zeer mooie stranden, het weer is mooi en warm in voorjaar en zomer.. echt een aanrader..

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Daphne04-10-2009

Zijn geld niet waard.

Het T-hotel viel tegen. Het hotel is slecht gelegen. Bijna 5 km van de marina en de haven waar al de leuke restaurantjes en café's zijn. Je moet dus een ferm stukje wandelen of de bus nemen. Er zijn inderdaad wellnessfaciliteiten in het hotel, maar hiervoor moet je extra betalen en niet zo weinig: 20 euro per persoon en per keer.

De kamers zijn ruim en trendy, maar het hotel ligt aan een drukke straat, waar ook 's nacht heel veel lawaai is. Vraag dus zeker om een kamer aan de achterkant.

Het ontbijtbuffet is ok voor Italië, maar naar Europese normen zeer gewoon. Vervelend is dat je thee of koffie steeds bij een kelner moet bestellen. Bij ons duurde het erg lang voor we eindelijk iets te drinken kregen.

Ik vond het t-hotel te duur voor wat je kreeg en slecht gelegen. Ik zou het zeker niet aanraden.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Anoniem05-09-2009

Prachtig design hotel

Een prachtig design hotel, een aanrader, het mooiste hotel van Cagliari!

Mooie ruime en goed ingerichte kamers!

Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk, het beste ontbijt wat wij op Sardinië gehad hebben.

Helaas vonden wij de kwaliteit van het eten een beetje tegenvallen, ten op zichte van de rest van Sardinië.

Bestel geen drankjes op het terras, maar haal het zelf, de service is niet alleen slecht, maar je betaald Eur. 3.00 per bestelling en Eur. 4.50 voor de (ongevraagde) nootjes, dit maakt de rekening behoorlijk hoog.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Bonnie21-08-2009

Zeker voor herhaling vatbaar!

Top hotel! Goede service, super ontbijt en goed eten in het restaurant. Goede service, iedereen is behulpzaam en spreekt goed engels.

Niet erg dichtbij stadscentrum, maar vlakbij stoppen bussen naar het centrum en naar het strand (€ 1 pp).

Wij hadden een deluxe room, wat helemaal super was. In de toren op de 13e verdieping, geweldig uitzicht. Prachtige kamers en badkamer en goede (instelbare) airco. Een enorme aanrader! Maar wel in Neredland boeken met aanbiedingen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Bij23-11-2008

aanrader

prachtig hotel: mooie kamers, uitstekend ontbijt, goede spa

Gereisd met familie in november 2008

• 9ron08-07-2008

Prachtig groot designhotel. Mooie ruime kamers en een prachtige badkamer, alles zeer uitnodigend. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en competent personeel. Diner goed verzorgd maar aan de prijs. In de wijde omgeving echter geen restauratiemogelijkheden dus gebonden aan hotel of elders in de stad. De ligging t.o.v. de oude stad is niet zo erg gunstig. Het hotel adviseert (buskaartjes aan de balie) bus M, maar dat is niet zo gunstig. Beter is bus 6 die je voor Bastione San Remy afzet. (opstappen halte voor de deur van McDonald).

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Rogier van Rooijen14-02-2008

Goed hotel op loopafstand van het centrum. Prima faciliteiten: zwembad, fitness, restaurants, bar, terras. Ondanks zijn grootte toch zeer sfeervol. Goede kamer en goede service.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9Chris Jetten07-10-2007

Zeer mooi en nieuw design hotel. Kamers zijn normaal qua omvang, maar mooi ingericht. Vooral de badkamer is fraai met mooie verlichting en een mozaiekvloer. Bedden zijn prima, en geluidsisolatie van de drukke straat en de airco in de kamer allemaal prima. Enig minpunt is de gebrekkige warmwaterdruk en temperatuur. Aanrader is om in het hotel te lunchen: helemaal niet duur en de beste kwaliteit vis en vlees die we in een week Sardinie hebben gehad. Ook het ontbijt was het meest uitgebreid en compleet van de hele week, maar zou in een West-Europees hotel niet zijn opgevallen. Boek via een goedkope website, dat scheelt!

Gereisd in oktober 2007

• 9nicole13-08-2007

Een geweldig design hotel!! Helemaal top. Het hotel heeft een geweldige service. Enige minpuntje is dat hotel wel in stad ligt maar op zo'n 40 minuten (bergopwaarts) ligt van bv. Yenne-plein(hartje oude centrum). Verder heeft het een ongekend ontbijtbuffet. De kamer/badkamer is echt heel mooi. Goede schoonmaak. Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 10Niemegeers Marino29-07-2007

Beste prijs/kwaliteit verhouding ooit gehad. Boek wel een deluxe kamer voor een klein meerprijsje, zelfs die zijn niet al te groot (de badkamer wel). Goede geluidsisolatie, kamers in de toren met leuk uitzicht. Restaurant ok maar ze sluiten alle gordijnen dus niet echt gezellig. Voor de rest erg weinig restaurants in Cagliari maar daar kan T Hotel niets aan doen natuurlijk.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel THotel info