Hotel Miramare

Hotel Miramare
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Miramare in het Nederlands

Supermooi hotel op een prachtige locatie!

Mariet de Boer
6-8-2016

Een heel bijzonder ingericht hotel op de boulevard van Cagliari. Hartelijk ontvangst en geweldige kamers. Ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Kortom: een aanrader!

Erg leuk gezellig kleinschalig Hotel.

M Tersmette
18-2-2010

Hotel Miramare is een leuk Hotel tegenover de haven van Cagliari. Wij hadden een standaard kamer dit was absoluut niks bijzonders. Voor een weekendje echter prima. De matrassen waren niet best maar dat mocht de pret niet drukken. Erg gezellige woonkamer, hier werd smorgens ook gegeten. Het personeel is in ieder geval erg vriendelijk en behulpzaam.

De meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstand. zo ook het busstation ca 200m. Erg makkelijk naar het vliegveld voor €2.50 PP.

2008

Prima hotel gelegen aan de via roma

Paul
13-1-2008

Prima hotel gelegen aan de via roma. Makkelijk met de auto te bereiken en gratis parkeer gelegeheid voor de deur. Het hotel is gevestigd in een oud heren huis langs de haven op de 4 en 3 etage, dus wel sjouwen met de koffers. In het centrum, alles op loopafstaand. Alleen is het stadje wel erg heuvelachtig. Mooie design kamers, prima bed en een erg mooie badkamer. Ontbijt was karig. Alleen typisch sardijnse koekjes met een lekker kopje cappucino en sinaasappelsap. Een aanrader voor degene die Cagliari willen bekijken, voor een stand vakantie kun je beter een ander hotel aan de kust nemen. Wij hebben ons er prima geamuseerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Miramare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramare in Cagliari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.