Camping Pedra e Cupa

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Camping Pedra e Cupa
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Pedra e Cupa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Welwillend personeel maar minder bedreven in andere talen, waardoor nogal eens misverstanden ontstaan. Zwembad is aardig en met mooie bloemen omzoomd, maar helaas maar 1,20 meter diep, ook is er geen toezicht en komt ballorig gedrag van de jeugd voor. Elke dag Aqua-gym is leuk om te doen en de extra pondjes van het restaurant weg te werken (puike pizza's uit een houtoven) Animatie is typisch Italiaans. Goede kampeerplaatsen, soms onder zonwerend doek, daardoor wel wat eenvormig en 'straten' met campers en caravans opleverend. Dorp Budoni is vlakbij, maar per fiets een riskante onderneming door het rijgedrag van de automobilisten en de jacht naar vrije parkeerplekken (incident meegemaakt, valpartij). Invalide voorziening sanitair zeer goed, ruim opgezet en dagelijks gecontroleerd/schoongemaakt. Standtent heeft restaurant met verrassende menukaart en is goed toegankelijk met rolstoel/scootmobiel.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Camping Pedra e Cupa in het Nederlands

Gezellige camping, zeer Italiaans/Sardijnse stijl.

Erwin Castricum
25-8-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pedra e Cupa in Budoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pedra e Cupa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.