Appartement Li Troni

Tonen op kaart

23 reviews over Appartement Li Troni

• 2019
    8Pieter25-08-2019

Prima kleinschalig en gezellig app. complex

Prima, gezellig en schoon kleinschalig app. complex met ruime parkeergelegenheid en mooi uitzicht vanaf ons balkon. Gezien de ligging is auto praktisch om de omgeving te verkennen. Appartement is gehorig, zoals veel appartementen in Italie. Dopjes onder de stoelen zou wonderen verrichten. Kwaliteit van het eten in restaurant is gemiddeld. Het verblijf is ons verder prima bevallen en we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam.B09-08-2019

Heel mooi complex. Niet twijfelen , gewoon doen !!

Li Troni is een klein sfeervol app. complex waarvan de app. qua grootte nogal verschillen. De meeste app. hebben een prachtig uitzicht. Wat betreft de gehorigheid waarover wordt geklaagd wil ik opmerken dat onder gelegen app. eigenlijk altijd last hebben van bovenburen als de stoelen bij het verschuiven niet even worden opgetild. Dat is bij elk ( vakantie ) appartement hetzelfde . Gezien de afstand tot het dorp ( ca. 4 km ) en het prachtige strand van Budoni , is een auto beslist noodzakelijk. Van ons krijgt Li Troni een dikke voldoende.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Sarah25-07-2019

Sfeervol en gastvrij

Sfeervol appartementen complex, in een landelijke omgeving. Je hebt een auto nodig. Zwembad aanwezig ( klein) en restaurantje .... hier kun je ook pizza’s afhalen. Eten is echt goed hier. Ook in t stadje ruime keuze aan restaurants. Service goed en schoon! Minpunt is ver weg van stranden ( ongeveer 15-30 min rijden) en soms erg druk in zwembad. Geen last gehad van gehorige appartementen maar wij zijn er ook bijna niet geweest

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    3Natalie22-08-2018

Nooit meer!!

Slecht, wanneer een hotel geen goede nachtrust kan garanderen, voldoet het hotel niet. De bedden zijn keihard, je voelt alleen het ijzer wanneer je er op ligt. De gehorigheid is ongelofelijk. Onze slaapkamer ligt onder de woonkamer van de bovenburen. Wanneer zij met een stoel schuiven, wordt het geluid, drie keer versterkt, naar beneden door geleid. Je schrikt je telkens een ongeluk. Slapen is daardoor erg lastig. Echt schoon is het ook niet. De airco stinkt en schoon beddengoed na één week zit er ook niet in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Patricia01-09-2017

Heerlijke plek op Sardinië

Schone prettige kleinschalige accommodatie, fijn zwembad, verzorgde tuin, goed restaurant, privacy, heel aardig en behulpzaam personeel. Dichtbij diverse leuke plaatsen, waaronder San Teodoro en Olbia. De hele kust heel veel gezellige plaatsen en mooie strandjes. Wij zijn ook naar Cagliari geweest, helemaal in het zuiden, is een aanrader. En Alghero. Wij zijn nu voor het derde jaar naar Li Troni, wij genieten hier echt.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Patries26-07-2017

Sfeervolle en mooie accomodatie

Het is een ruim opgezet en nette accomodatie geschikt voor met name gezinnen met kinderen tot ongeveer 15 jaar. Zwembad is niet groot maar prima waar bijna hele dag toezicht is. Je kunt er prima eten halen en dineren op het complex zelf. Ons 6 persoons appartement lag vrij en was ruim. Keuken eenvoudig ingericht, maar prima. Personeel trouwens erg behulpzaam en vriendelijk. Weinig op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9G15-07-2017

super!

Heerlijke vakantie gehad. Huurauto is een must, het complex ligt een stukje buiten het dorp en het gehele eiland is bergachtig. BBQ, parasols en strandstoeltjes zijn te leen bij de receptie. Bij aankomst een welkomstdrankje en hapje. Prima restaurant/bar bij het complex. Appartement erg schoon, ruim genoeg, wel harde bedden (het went snel). Geen tussentijdse schoonmaak en/of schoon linnengoed. Dit kan wel tegen een vergoeding en/of gebruik maken van de gratis wasmachine. Personeel zeer vriendelijk, ongeveer de helft spreekt Engels. Het complex wordt goed onderhouden, vooral de appartementen met zeezicht zijn prachtig (appartement B2). Supermarkt, bakker, winkeltjes, restaurantjes en strand met de auto in 5 minuten te bereiken in Budoni. Tips: Porto Ottilau (leuke restaurantjes), dagje Costa Smeralda (prachtige stranden), Capo d'Orso, Grot van Neptunus en Alghero. Hoofdstad Cagliari in het zuiden vonden wij niet de moeite waard.

Al met al is Sardinië een prachtig eiland, zeer aardige mensen en mooie natuur. Li Troni is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Ellen30-06-2017

Fijne accomodatie

Prima accommodatie, schoon, ruim, mooi verzorgd, vriendelijk personeel. Fijn dat er parasol, strandstoeltjes te leen zijn voor het strand! Matrassen zijn hard. Appartementen zijn gehorig. Helaas geen fijne, lekker zittende stoelen op je terras. Keuken inrichting is karig. Auto hebben is een must.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Patricia19-09-2016

Heerlijk

Gastvrij, schoon, gezellig, kleinschalig. Fijn restaurant, zwembad en bar. Vanaf deze plek strandjes en dorpjes goed te bereiken. Kust is prachtig. Goed eten en drinken. Simpele maar ook luxe restaurants. Mensen heel vriendelijk. Eiland voor rustzoekers, strand- en zonliefhebbers. Wij zijn verliefd op Costa Smeralda.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Norine13-08-2016

Fantastische accomodatie op een prachtig eiland

We hebben een fantastische vakantie beleefd op het mooie, sfeervolle en klein opgezette Li Troni parkje. De appartementen liggen mooi verdeeld over het bloemrijke parkje en zijn voorzien van alle gemakken. Een grote koelkast met groot vriesvak, keuken met 4 pitten en oven, ruime slaapkamers, nette woon- en badkamer. We hadden een prachtig groot terras met tuin, geschakeld met onze vrienden. Er waren voldoende handdoeken en je kan gebruik maken van de wasmachines en er was zelfs waspoeder. Ook konden we een barbecue lenen. Het zwembad is niet groot, maar het is een lekker zwembad en er is zelfs een badmeester. Het eten in het restaurant is erg super en heeft een goede prijs. Ook aan het zwembad komen ze heerlijke drankjes bezorgen en zowel het personeel als de eigenaar waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen kregen de laatste dag een heerlijk italiaans ijsje aangeboden van de eigenaar. In de buurt zijn genoeg winkels en prachtige stranden. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

4 tips over Appartement Li Troni

• Martine, 06-08-2013

Neem de boot Imperatrice vanaf La Caletta, EUR 50 p.p. En dan vaar je de hele dag langs de mooiste stranden (cala Luna, cala Goloritze, de blauwe grotten etc) Of huur een eigen boot dan ben je nog flexibeler en is een stuk rustiger! Met je huurauto zijn genoeg mooie uitstapjes te maken!

• Sandra , 17-08-2013

Cala Girgolu, rustig kiezelstrand waar je leuk kunt snorkelen. La Cinta, mooi strand. Huur een dag een Zodiac en vaar o.a.langs de Tavolara berg (145 euro ex benzine). Wij hebben de boot in Porto Rotondo gehuurd, maar dit kan ook in Ottiolu. Geen vaarbewijs nodig en je krijgt een leuke vaarroute mee.
    Tip voor de eigenaar: iets doen voor de oudere kinderen, b.v. een tafeltennistafel/voetbaltafel of voetbalveld.

• Rowena, 10-09-2014

Strand van Ottiolu mooi familiestrand. Bedjes te huur met parasol. Strand San Teodoro is drukker. Plaatsje is wel gezellig 's avonds met veel kraampjes.

2 vragen over Appartement Li Troni

• Frank Veenstra, 06-01-2018

Vraagje

We zitten met een peuter van 2. Die natuurlijk vroeg op bed ligt. Is er een mogelijkheid dat we in de avond nog een drankje kunnen doen op het complex?

• Gigi Ophelders, 08-09-2013

bijkomende kosten residence li troni in Sardinië

Hallo, Komende zomer wil ik graag naar li troni in Sardinië. Nu lees ik op de website bij bijkomende kosten dat men 25 euro per persoon per week vraagt voor gas, water en stroom verbruik.

Ik vroeg me af of ik dit goed begrepen heb, want in ons geval (gezin van 4), betekent dit voor 2 weken 200 euro extra. Ik heb dit eigenlijk nog niet echt eerder meegemaakt. Vandaar mijn vraag.

Misschien kan iemand, die daar is geweest mij meer informatie geven? Alvast bedankt.

E. Wessels, 28-08-2014

Hallo Gigi, ik ben waarschijnlijk te laat, maar ik kwam dit ook tegen bij sommige aanbieders van deze accommodatie. Het scheelt namelijk per aanbieder, waar wij geboekt hebben was het niet. Deze was sowieso al goedkoper. Achteraf werd het ook niet in rekening gebracht. Dus even goed zoeken (google) en vergelijken. Is de moeite, ik vond grote verschillen!

Appartement Li Troni info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats