Géén boekingskosten

Appartement Li Troni

ItaliëSardiniëBudoni

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Li Troni voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 24 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

24 Reviews over Li Troni

• 9Evelien29-09-2020

Italiaanse gastvrijheid en mooi aangelegd park

Heerlijk rustig was het begin augustus in Residence Il Troni . Appartementen zijn super ruim . Goede bedden en zeer mooie nette keuken , alles was aanwezig , dat zie je ook wel eens anders . Enige nadeel is dat de airco op t balkon hing bij ons. Dat is (als de airco aanstaat en dat is echt een mist in Sardinië in de zomer) niet zo erg prettig om te zitten . Nu hadden wij een leuk overloopje waar we de stoelen bij de voordeur neer konden zetten en alsnog lekker buiten hebben gezeten . Schoonmaak weet ik niet , we waren er slechts 3 dagen . Dus geen handdoekwissel meegemaakt of schoonmaakster gezien . Maar alles was bij aankomst proper. Goed zwembad , erg schoon met een bad-juf. Jammer dat het restaurant gesloten was en dat je een eindje moet rijden (de berg af) om ergens gezellig te kunnen eten . Al met al een zeer fijn adres en superlieve mensen !

• 8Pieter25-08-2019

Prima kleinschalig en gezellig app. complex

Prima, gezellig en schoon kleinschalig app. complex met ruime parkeergelegenheid en mooi uitzicht vanaf ons balkon. Gezien de ligging is auto praktisch om de omgeving te verkennen. Appartement is gehorig, zoals veel appartementen in Italie. Dopjes onder de stoelen zou wonderen verrichten. Kwaliteit van het eten in restaurant is gemiddeld. Het verblijf is ons verder prima bevallen en we komen zeker nog eens terug.

• 8Fam.B09-08-2019

Heel mooi complex. Niet twijfelen , gewoon doen !!

Li Troni is een klein sfeervol app. complex waarvan de app. qua grootte nogal verschillen. De meeste app. hebben een prachtig uitzicht. Wat betreft de gehorigheid waarover wordt geklaagd wil ik opmerken dat onder gelegen app. eigenlijk altijd last hebben van bovenburen als de stoelen bij het verschuiven niet even worden opgetild. Dat is bij elk ( vakantie ) appartement hetzelfde . Gezien de afstand tot het dorp ( ca. 4 km ) en het prachtige strand van Budoni , is een auto beslist noodzakelijk. Van ons krijgt Li Troni een dikke voldoende.

• 7Sarah25-07-2019

Sfeervol en gastvrij

Sfeervol appartementen complex, in een landelijke omgeving. Je hebt een auto nodig. Zwembad aanwezig ( klein) en restaurantje .... hier kun je ook pizza’s afhalen. Eten is echt goed hier. Ook in t stadje ruime keuze aan restaurants. Service goed en schoon! Minpunt is ver weg van stranden ( ongeveer 15-30 min rijden) en soms erg druk in zwembad. Geen last gehad van gehorige appartementen maar wij zijn er ook bijna niet geweest

• 3Natalie22-08-2018

Nooit meer!!

Slecht, wanneer een hotel geen goede nachtrust kan garanderen, voldoet het hotel niet. De bedden zijn keihard, je voelt alleen het ijzer wanneer je er op ligt. De gehorigheid is ongelofelijk. Onze slaapkamer ligt onder de woonkamer van de bovenburen. Wanneer zij met een stoel schuiven, wordt het geluid, drie keer versterkt, naar beneden door geleid. Je schrikt je telkens een ongeluk. Slapen is daardoor erg lastig. Echt schoon is het ook niet. De airco stinkt en schoon beddengoed na één week zit er ook niet in.

• 10Patricia01-09-2017

Heerlijke plek op Sardinië

Schone prettige kleinschalige accommodatie, fijn zwembad, verzorgde tuin, goed restaurant, privacy, heel aardig en behulpzaam personeel. Dichtbij diverse leuke plaatsen, waaronder San Teodoro en Olbia. De hele kust heel veel gezellige plaatsen en mooie strandjes. Wij zijn ook naar Cagliari geweest, helemaal in het zuiden, is een aanrader. En Alghero. Wij zijn nu voor het derde jaar naar Li Troni, wij genieten hier echt.

• 8Patries26-07-2017

Sfeervolle en mooie accomodatie

Het is een ruim opgezet en nette accomodatie geschikt voor met name gezinnen met kinderen tot ongeveer 15 jaar. Zwembad is niet groot maar prima waar bijna hele dag toezicht is. Je kunt er prima eten halen en dineren op het complex zelf. Ons 6 persoons appartement lag vrij en was ruim. Keuken eenvoudig ingericht, maar prima. Personeel trouwens erg behulpzaam en vriendelijk. Weinig op aan te merken.

• 9G15-07-2017

super!

Heerlijke vakantie gehad. Huurauto is een must, het complex ligt een stukje buiten het dorp en het gehele eiland is bergachtig. BBQ, parasols en strandstoeltjes zijn te leen bij de receptie. Bij aankomst een welkomstdrankje en hapje. Prima restaurant/bar bij het complex. Appartement erg schoon, ruim genoeg, wel harde bedden (het went snel). Geen tussentijdse schoonmaak en/of schoon linnengoed. Dit kan wel tegen een vergoeding en/of gebruik maken van de gratis wasmachine. Personeel zeer vriendelijk, ongeveer de helft spreekt Engels. Het complex wordt goed onderhouden, vooral de appartementen met zeezicht zijn prachtig (appartement B2). Supermarkt, bakker, winkeltjes, restaurantjes en strand met de auto in 5 minuten te bereiken in Budoni. Tips: Porto Ottilau (leuke restaurantjes), dagje Costa Smeralda (prachtige stranden), Capo d'Orso, Grot van Neptunus en Alghero. Hoofdstad Cagliari in het zuiden vonden wij niet de moeite waard.

Al met al is Sardinië een prachtig eiland, zeer aardige mensen en mooie natuur. Li Troni is een echte aanrader.

• 8Ellen30-06-2017

Fijne accomodatie

Prima accommodatie, schoon, ruim, mooi verzorgd, vriendelijk personeel. Fijn dat er parasol, strandstoeltjes te leen zijn voor het strand! Matrassen zijn hard. Appartementen zijn gehorig. Helaas geen fijne, lekker zittende stoelen op je terras. Keuken inrichting is karig. Auto hebben is een must.

• 9Patricia19-09-2016

Heerlijk

Gastvrij, schoon, gezellig, kleinschalig. Fijn restaurant, zwembad en bar. Vanaf deze plek strandjes en dorpjes goed te bereiken. Kust is prachtig. Goed eten en drinken. Simpele maar ook luxe restaurants. Mensen heel vriendelijk. Eiland voor rustzoekers, strand- en zonliefhebbers. Wij zijn verliefd op Costa Smeralda.

Appartement Li Troni info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Verbeterd reinigingsprogrammaBeschikbaar