Appartement

20 reviews over Appartement Li Troni in het Nederlands

Nooit meer!!

Natalie
22-8-2018

Slecht, wanneer een hotel geen goede nachtrust kan garanderen, voldoet het hotel niet. De bedden zijn keihard, je voelt alleen het ijzer wanneer je er op ligt. De gehorigheid is ongelofelijk. Onze slaapkamer ligt onder de woonkamer van de bovenburen. Wanneer zij met een stoel schuiven, wordt het geluid, drie keer versterkt, naar beneden door geleid. Je schrikt je telkens een ongeluk. Slapen is daardoor erg lastig. Echt schoon is het ook niet. De airco stinkt en schoon beddengoed na één week zit er ook niet in.

Heerlijke plek op Sardinië

1-9-2017

Schone prettige kleinschalige accommodatie, fijn zwembad, verzorgde tuin, goed restaurant, privacy, heel aardig en behulpzaam personeel. Dichtbij diverse leuke plaatsen, waaronder San Teodoro en Olbia. De hele kust heel veel gezellige plaatsen en mooie strandjes. Wij zijn ook naar Cagliari geweest, helemaal in het zuiden, is een aanrader. En Alghero. Wij zijn nu voor het derde jaar naar Li Troni, wij genieten hier echt.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Sfeervolle en mooie accomodatie

Patries
26-7-2017

Het is een ruim opgezet en nette accomodatie geschikt voor met name gezinnen met kinderen tot ongeveer 15 jaar. Zwembad is niet groot maar prima waar bijna hele dag toezicht is. Je kunt er prima eten halen en dineren op het complex zelf. Ons 6 persoons appartement lag vrij en was ruim. Keuken eenvoudig ingericht, maar prima. Personeel trouwens erg behulpzaam en vriendelijk. Weinig op aan te merken.

super!

G
15-7-2017

Heerlijke vakantie gehad. Huurauto is een must, het complex ligt een stukje buiten het dorp en het gehele eiland is bergachtig. BBQ, parasols en strandstoeltjes zijn te leen bij de receptie. Bij aankomst een welkomstdrankje en hapje. Prima restaurant/bar bij het complex. Appartement erg schoon, ruim genoeg, wel harde bedden (het went snel). Geen tussentijdse schoonmaak en/of schoon linnengoed. Dit kan wel tegen een vergoeding en/of gebruik maken van de gratis wasmachine. Personeel zeer vriendelijk, ongeveer de helft spreekt Engels. Het complex wordt goed onderhouden, vooral de appartementen met zeezicht zijn prachtig (appartement B2). Supermarkt, bakker, winkeltjes, restaurantjes en strand met de auto in 5 minuten te bereiken in Budoni. Tips: Porto Ottilau (leuke restaurantjes), dagje Costa Smeralda (prachtige stranden), Capo d'Orso, Grot van Neptunus en Alghero. Hoofdstad Cagliari in het zuiden vonden wij niet de moeite waard.

Al met al is Sardinië een prachtig eiland, zeer aardige mensen en mooie natuur. Li Troni is een echte aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2017

Fijne accomodatie

Ellen
30-6-2017

Prima accommodatie, schoon, ruim, mooi verzorgd, vriendelijk personeel. Fijn dat er parasol, strandstoeltjes te leen zijn voor het strand! Matrassen zijn hard. Appartementen zijn gehorig. Helaas geen fijne, lekker zittende stoelen op je terras. Keuken inrichting is karig. Auto hebben is een must.

Heerlijk

19-9-2016

Gastvrij, schoon, gezellig, kleinschalig. Fijn restaurant, zwembad en bar. Vanaf deze plek strandjes en dorpjes goed te bereiken. Kust is prachtig. Goed eten en drinken. Simpele maar ook luxe restaurants. Mensen heel vriendelijk. Eiland voor rustzoekers, strand- en zonliefhebbers. Wij zijn verliefd op Costa Smeralda.

Fantastische accomodatie op een prachtig eiland

Norine
13-8-2016

We hebben een fantastische vakantie beleefd op het mooie, sfeervolle en klein opgezette Li Troni parkje. De appartementen liggen mooi verdeeld over het bloemrijke parkje en zijn voorzien van alle gemakken. Een grote koelkast met groot vriesvak, keuken met 4 pitten en oven, ruime slaapkamers, nette woon- en badkamer. We hadden een prachtig groot terras met tuin, geschakeld met onze vrienden. Er waren voldoende handdoeken en je kan gebruik maken van de wasmachines en er was zelfs waspoeder. Ook konden we een barbecue lenen. Het zwembad is niet groot, maar het is een lekker zwembad en er is zelfs een badmeester. Het eten in het restaurant is erg super en heeft een goede prijs. Ook aan het zwembad komen ze heerlijke drankjes bezorgen en zowel het personeel als de eigenaar waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Onze kinderen kregen de laatste dag een heerlijk italiaans ijsje aangeboden van de eigenaar. In de buurt zijn genoeg winkels en prachtige stranden. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Fijne plek!

Diana
3-8-2016

Goed onderhouden complex met ruime appartementen, waarvan sommige met prachtig uitzicht over het dal/zee. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant bij het zwembad heeft een uitgebreide wisselende kaart met heerlijke lokale gerechten. Kinderen( 7 en 9) hebben genoten van het zwembad en de vele Nederlandse vriendjes waar ze heerlijk mee gespeeld hebben op het park( 's avonds verstoppertje spelen, hagedisjes zoeken en de geitjes bezoeken en voeren op het naastgelegen veldje). De bedden in het appartement zijn inderdaad aan de harde kant, maar hier waren wij snel aan gewend. Het complex ligt wat afgelegen dus een auto is een must. Wifi werkt perfect en is gratis. Gratis gebruik van wasmachines en poeder is fijn alsmede de gratis parasols die je mee kunt nemen voor een dagje strand. Ook van het vele speelgoed bij het zwembad werd dankbaar gebruik gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nog beter dan vorig jaar.

E. Wessels
10-2-2016

Afgelopen zomer waren we hier voor de tweede keer. Het is ons nog beter bevallen dan het jaar ervoor. Grootste verbetering was de wifi, die viel niet meer weg en was veel sneller met een sterker signaal, gewoon goed te noemen nu. Het personeel was allemaal super vriendelijk. Verder was het appartement weer erg schoon en het uitzicht op zee, de omgeving en het zwembad erg mooi. De tijd vliegt er voorbij! Op sommige tijden was het wat druk bij het zwembad, maar er was altijd nog plek. We hebben er ook lekker gegeten, al was de bediening niet goed op elkaar ingespeeld. Ging nogal langs elkaar heen. Verder nauwelijks minpuntjes te noemen, ik miste een magnetron en ze zijn wel toe aan nieuwe matrassen, maar het is vooral genieten daar. De prijsverschillen waar ik vorig jaar over schreef, zijn er niet meer. (helaas) We komen hier graag wéér terug!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Heerlijke plek

14-8-2015

Heel prettig, goed onderhouden buiten en binnen. Heel schoon en verzorgd. Het enige wat wij misten was een fijne stoel op het terras, wij hebben de slaapbank naar buiten getild. Dit heb ik wel gemeld, dus hopelijk is het volgend jaar anders. Personeel super aardig en behulpzaam. Je kunt hen ook goed vragen naar leuke tips of om een restaurant te reserveren. Li Troni ligt heel rustig, met auto ben je dichtbij leuke plaatsjes, zoals San Theodoro en Budoni. En veel mooie strandjes. Wij hebben vanuit het noorden nog een fantastische boottrip gemaakt langs de eilandjes tussen Corsica en Sardinië. Fijne plek voor mensen die van rust houden en leuke uitstapjes willen maken. De zee en lucht zijn prachtig blauw, de strandjes als in de Carribean. De mensen op het eiland heel vriendelijk. Er zijn veel toeristen, maar het blijft echt Italiaans/Sardijns. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2015

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Li Troni in Budoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Li Troni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.