ItaliëSardiniëBosaAppartementen BosaAppartement Residence Turas

Appartement Residence Turas

ItaliëSardiniëBosa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Turas voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 10 reviews

4.4OnvoldoendeScore uit 10 reviews
  • 4.4Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

11 Reviews over Residence Turas

• 5Korstanje05-10-2007

Daar Bosa centraalop sardinie gelegen, was hadden wij voor deze accomodatie gekozen. Geweldig als je veel uitstapjes wil maken over dit prachtige eiland.Turas is dan een mooie uitval basis.Voor luxe en gezelligheid moet je daar niet zijn,wel voor rust.De appartementen zijn zeer gedateerd,maar wij hebben het er wel naar ons zin gehad.Ga er niet heen met kinderen,er is niets voor ze.Mensen die er zaten,hadden ook de houding van, voor die prijs kun je ook niet veel verwachten.En zo is het.Wel hebben we het schoon en met opgemaakte bedden aangetroffen.Volgens de beheerder worden de vochtige en oudere niet meer verhuurd.

• 8Ingrid Wakkee02-08-2007

Snap niks van alle kritiek! Alles was prima schoon, de bedden gedekt en de handdoeken lagen klaar. De keuken was ook volledig ingericht en functioneel. Het terras biedt idd niet zo veel privacy maar er stonden stoelen en een prima parasol en je had van niemand last. Niks mis mee. Het uitzicht is echt schitterend en de service is gewoon goed. Elke dag een drankje van de gastheer in de bar gekregen en allerlei tips voor uitstapjes. Een auto is wel een noodzaak maar overal in Bosa en Bosa Marina gratis en vollop parkeerplaatsen. Het strandje onder aan de berg was lekker rustig, vooral veel locals. Een kilometer verder is ook nog een groter strand met allerlei strandtenten voor de liefhebber.

• 1van agten16-09-2006

Mooie omgeving. Uitzicht vanaf het appartement idem, maar daar is ook alles mee gezegd. Het appartement is te vies voor woorden, er zit één raam in maar dat kan niet open. Zwembad is vies, in de bar is niets te krijgen, en het strand alleen te bereiken als je een half uujr in de berm langs een drukke weg loopt.Zonder auto begin je hier niets. In de speeltuin staat het onkruid 2 meter hoog. Klagen bij de eiegnaar helpt niet, die doet nergens iets op uit.

• 1puck16-09-2006

Dit is een hele mooie omgeving maar het complex is waardeloos. Zonder auto is het niet te bereiken. Ze adverteren met een mooie speeltuin maar die is totaal overwoekerd met onkruid. Het zwembad is te diep voor kleine kinderen, en het kinderbadje is ongeveer 2 vierkante meter groot. Het appartement is bepaald niet schoon, de badkamer ronduit vies en er zat maar 1 raam in. Met ons vieren hadden we 3 messen en 12 vorken, maar dat was nog het minste probleem.

• 7Willems08-09-2006

Voorafgaand aan de reis heb ik bovenstaande beoordelingen gelezen, en was daardoor behoorlijk bezorgd. De realiteit viel me echter niet tegen. De ligging van de appartementen is werkelijk schitterend, mooie zonsondergangen en uitzicht over Bosa baai. Het zwembad was keurig onderhouden en zeer ruim. Appartement is eenvoudig maar schoon, tevens genoeg keukengerei aanwezig. nadeel is wel dat het terras voor het appartement weinig privacy biedt, iets groter schot zou uitkomst kunnen bieden. Ontvangst was vriendelijk. Bosa is goed gelegen qua excursies en heeft een lager prijsniveau dan costa smeralda. Mooi tot zeer mooie stranden liggen in de buurt. Beschikking over een auto is wel essentieel. Ook voor mensen die minder ter been zijn is de bereikbaarheid van Turas een probleem. Kortom prima plek!

• 8P&C22-08-2006

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad! Hadden na de boeking de kritieken gelezen maar viel reuze mee. Wij hadden wel 1 van de nieuwere huisjes; prima, niks mis mee. Aardige (duitse) eigenaar. Zwembad prima. Auto is wel aan te raden. Stadje Bosa erg leuk en mooie omgeving, leuke strandjes en dorpjes.

• 3Fam. S. Arts26-07-2006

Het zwembad is inmiddels opgeknapt, want dat zag er goed uit. De huizen zijn niet zo heel geweldig en kindvriendelijk al helemaal niet. Er gaat een open trap naar een vide met een open railing. De slaapkamer boven is klein, laag plafond en erg warm. De slaapbank was bij ons kapot, de kranen lekten of deden het soms helemaal niet. Het balkon was wel groot en toen we om een parassol vroegen kregen we die wel. Er is geen restaurant meer en we hebben om schone handdoeken moeten vragen. De eigenaar organiseerde wel een gratis boottocht, maar zeer onveilig voor kleine kinderen die niet kunnen zwemmen. Het uitzicht is mooi over zee en over de baai van Bosa Marina. Het dichtsbijzijnde strand is ongeveer 400 meter verder (wel een steile straat naar beneden) wat een stenenstrand is met golven. Het strand nog 500 meter verder is prachtig. Zandstrand, heel breed, en een hele heldere zee. Maar het appartement is zeker geen aanrader!

• 2Sama17-02-2006

Wij zijn hier in 2004 geweest en het was echt belabbert. De appartementen vonden wj op zich nog niet eens zo slecht, maar echt luxe was het niet. Het zwembad had een kleur wat lag tussen groen en zwart dus daar zijn we maar niet in gaan zwemmen. Na navraag bleken ze problemen te hebben met de gemeente Bosa vandaar het slechte water. Het restaurant wat er bij zit is helemaal niets, alleen maar megnetron maaltijden. De afstand die in alle brochures staat klopt helemaal niet, het is een gevaarlijk bochtige weg die leid tot een strand waar ze het niet aanraden om te zwemmen dus moet je naar het volgende strand en dat is echt geen 500 meter. Absoluut geen aanrader!!

• 3B.Konings17-12-2005

Dit appartement is geen aanrader. De ligging is fantastisch maar daar heb je het mee gehad . Het complex is verwaarloosd ,we hadden een appartement dat vochtplekken op de muur had ,verouderd meubilair en bij binnenkomst een muffige geur had .Het terras was ruim maar de omheining was verrot .Er stond een ontzettend smerig tuinstel waar we niet op zijn gaan zitten . Er zijn geen faciliteiten op het complex behalve een zwembad dat er redelijk uitziet .Verder geen winkel ,brood halen of snackbar ( laat staan restaurant ) op het complex .Dit wordt in de touristiek (Ohad) wel beloofd. De weg op het complex is slecht ,vol gaten en kuilen en de weg naar het strand en dorp is een erg gevaarlijke .

• 1van der weide02-09-2005

na reservering bleek ons huisje kapot te zijn. alternatief was een zeer bouwvalig erg gevaarlijk om te bereiken via steile trappen zonder leuning. balkon waar scheuren in zatten.en voor ons met 2 kleine kinderen niet acceptabel kortom geen 3 sterren verblijf hoog uit 1 ster voor de ligging. een grote teleurstelling!!!

Appartement Residence Turas info

Veilig betalen met