ItaliëSardiniëBosaBed & Breakfasts BosaBed & Breakfast Locanda Il Melograno

Bed & Breakfast Locanda Il Melograno

ItaliëSardiniëBosa

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Locanda Il Melograno voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

5 Reviews over Locanda Il Melograno

• 8Richard23-04-2012

Goede en zeer mooi gelegen B&B

Het B&B ziet er verzorgt uit. De eigenaars zijn zeer vriendelijk, de kamers zijn mooi, verzorgd en fatsoenlijk ingericht (met zowel airco als verwarming, aangenaam in het koele voorseizoen) en het ontbijt was prima.

Het uitzicht vanaf je eigen verranda over het dal en het kasteel is geweldig. Net buiten het dorp, ligt deze B&B erg aangenaam voor een rustig verblijf. Je auto kan je voor de deur van je kamer kwijt.

Het restaurant was helaas gesloten, omdat wij zeer vroeg in het seizoen waren, maar op het terras kan je in de zomer heerlijk dineren met uitzicht over het dal. Anders zit je op nog geen 5 minuten rijden van het centrum.

Enige minpuntje vonden wij de wat kleine douche, in zo´n grote badkamer had toch een iets grotere douchebak gepast.

Verder geen klachten over dit mooie en zeer goed gelegen B&B. Zie de website voor een routebeschrijving, het laatste stuk is bewegwijzerd.

• 10hilde15-08-2011

Wonderful stay

We had a wonderful time. With our little child of 6 months old. Love the food. Please ask if they have anything outside the menu. Or take the melanzane.

• 9Charles29-07-2010

Super B&B

Mooie locatie, goed bewegwijzerd in het stadje, luxe kamers met veranda met uitzicht over het dal en het kasteel, vriendelijk en ontspannen personeel, heerlijke verse vis gegeten in het eigen restaurant voor een prima prijs. Ontbijt is wel Italiaans. Al met al een super B&B.

• 8frauke02-06-2010

aanrader

rust, mooi uitzicht, goede kamer, goed eten voor een goede prijs

• 9Joost10-06-2009

Echte aanrader

Deze gloednieuwe Locanda ligt op een mooie rustige locatie aan de rand van Bosa, tegen de bergwand en vlak bij het kasteel van Malapensa. Hij bestaat uit een 6-tal mooie kamers in drie los staande gebouwtjes en een apart restaurant. Vanaf de Locanda kijk je op het kasteel. Alles zag er piekfijn uit. Het eten was er goed. Het personeel vriendelijk. We hebben het hier heel erg naar ons zin gehad

Bed & Breakfast Locanda Il Melograno info

Building information