Hotel Su Lithu

8.3FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Su Lithu

• 6Bert14-09-2019

Nooit meer. Dit hotel is enorm gehorig.

In het stadje Bitti is niets te beleven. Even in de avond een terrasje pakken is er niet bij.

• 6Sandra14-09-2019

Mooi, maar gehorig hotel

Gemengde gevoelens. Het hotel is mooi, receptie heel vriendelijk, uitzicht geweldig. Het restaurant is vrij prijzig. Het zwembad is heerlijk, maar na 17:00 uur is de zon weg, dat is heel jammer. Ik lees van veel mensen dat die het zo rustig vonden. Helaas hadden wij wellicht pech. Voorbereidingen voor een feest in het hotel waren goed te horen. Vlees dat plat geslagen werd in de keuken leek op een verbouwing. Tafels en stoelen die verschoven werden, hoorde je heel goed. De dag van het feest zelf had ook nogal wat impact. Toen we terug kwamen van onze dag naar het strand, konden we de auto niet parkeren. En ‘s avonds leek het alsof het disco was onder het balkon. In de ochtend werden we gewekt door buren die het EEG gezellig hadden met elkaar 😉 Dus tsja, goede kanten, maar de negativiteit van gehorigheid overheerst nogal ☹️ Wil je hierheen? Check dan even of ze een feest organiseren

• 9J. Grubben18-10-2018

Fantastisch.

Rust. Geweldig personeel. Heerlijke huiswijn .Goed ontbijt. Mooie omgeving. Jammer dat je s,middags geen panini e.d kon eten. Je moest altijd gebruik maken van de grote kaart. En dat was prijzig. Maar dat is ook het enige minpunt. In dit hotel ben je echt gast. Helaas kon ik geen wijn meenemen want die was heerlijk.

• 9Jeannette13-09-2018

Hotel si luthu is een echte aanrader. Super service en prachtig uitzicht vanaf je balkon. Goede plaats om omringende stadjes te bezichtigen. Prachtige natuur en rotsen.

• 8karin02-06-2017

goed.

Leuk hotel wat boven het dorpje Bitti ligt, je kijkt uit over het dorpje. Gezellige kamers met mooie tegels op de vloer. Alleen in de gangen veel losse kleden op de grond waarover je kan struikelen. Mooie omgeving voor uitstapjes. Ontbijt voldoende, veel lokale kazen. Diner erg prijzig, redelijk/goed. Heel vriendelijk personeel bij de receptie als in het restaurant. Altijd bereid je te helpen, goede service niets is ze teveel!

• 9Jos Vanachter25-06-2016

Fantastische ligging en hotel

Mooie en ongerepte streek.

• 9Lian van Oers koor Uit Volle Borsten13-10-2013

Ook voor een groep een geweldig hotel

Wij hebben hier 4 nachten geslapen met 38 leden van ons koor. Het was in een woord geweldig. Fantastische kamers, prachtig hotel, vooraf heel veel medewerking ivm kamerwisselingen. Wij waren daar op uitnodiging van een koor in Lula. .s avonds " thuis" mochten we nog gebruik maken van het terras. Erg gezellig . Dank je wel Dario,Sarah,Erika, en ..........alle anderen. Heel erg vriendelijk personeel. Smartlappenkoor Uit Volle Borsten Ollanda

• 9Peter12-10-2012

Klein maar heel erg fijn!!

Wij bezochten Su Lithu 2 dagen op onze rondreis. Het hotel heeft een fantastische ligging boven Bitti en bij helder weer kun je de zee zien. De tocht er naar toe is prachtig. Het hotel heeft maar 15 kamers, allen verschillend ingericht in Sardijnse stijl. Ze zijn van alles voorzien en hebben een overdekt balkon met schitterend uitzicht. Het personeel is uitermate vriendelijk en geeft je veel info over de omgeving. Het eten is uitstekend met veel keus. Ontbijt is ruim voorzien. Er is een zwembad, dat in de middag helaas uit de zon ligt. Ruim voldoende parkeerplaatsen, overdekt. Een plek om nog eens terug te komen.

• 9wismans25-09-2011

rustig hotel met goed eten

prima en leuk hotel, gelegen net boven het dorpje Bitti. het dorpje Bitti stel niet zoveel voor... Mensen van het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er uitstekend, verse produkten uit de streek. op de foto zie je hoe de speenvarkens voor een feest in het hotel gebraden worden. Omgeving van Bitti is erg rustig.

• 8Jos17-10-2009

Echte Italiaanse sferen

Wij brachten ter afsluiting van onze vakantie in Sardinië een aantal dagen door in Hotel Su Lithu. Heel vriendelijke ontvangst, in eerste instantie kamer aan de achterzijde, niets mis mee, behalve het uitzicht. Na 2 dagen konden we verhuizen naar de voorzijde, het uitzicht op Bitti en de achterliggende bergen is schitterend, vooral 's avonds met volle maan! Een paar heerlijk rustige dagen. De kamers zijn uitstekend, het personeel heel vriendelijk, behalve de ontbijt mevrouw, die was zeker niet klantvriendelijk (Eitjes koken kon ze ook al niet). In Bitti was het leuk wandelen tussen 5 en 7 uur 's middags. Er was niet veel te beleven, maar alleen al mensen kijken levert genoeg plezier op. Een dag naar Nuoro, prachtige weg, met loslopende schapen, koeien en honden. Het diner in Su Lithu was duidelijk minder (zeker ná Su Gologone)! Weinig mensen in het restaurant, weinig keuze, kaart iedere dag hetzelfde! We hebben genoten van ons verblijf in Su Lithu, het was heerlijk!

Hotel Su Lithu info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar