Hotel Pulicinu

14 reviews over Hotel Pulicinu in het Nederlands

Zeer zeer slecht!!

Hein
28-8-2016

Met verbazing lees ik sommige positieve reviews over dit hotel! Het is werkelijk het slechtste **** hotel dat ik ooit heb bezocht! De prijs / kwaliteit verhouding klopt totaal niet! Het hotel heeft totaal geen "ziel" het personeel is totaal niet vriendelijk en toont geen enkele interesse in de gasten! Alles is verouderd, douches die niet werken, geen WiFi, een paar kapotte plastic bedjes aan het zwembad! Geen shuttle bus naar het stadje, "u moet maar een taxi nemen a € 30,00 voor een afstand van 3 km" krijg je te horen, dus een auto is absoluut noodzakelijk! Het ontbijt is zeer "basic" iedere ochtend hetzelfde, voor een gebakken eitje moet je € 5,00 extra betalen!!! Werkelijk schandalig hoe wij bediend werden tijdens het ontbijt (hadden gelukkig alleen logies en ontbijt) je moet zelf maar zien dat je een tafeltje weet te bemachtigen, en vervolgens hopen dat je binnen een half uur een kopje koffie "mag" krijgen! Alles was iedere ochtend op, en dat rond 9.00 uur?? Smeken om brood, melk, water!! Kortom, ik zou niemand dit hotel aanraden, kijk even verder, en je komt veel betere en goedkopere hotels tegen in dezelfde buurt! Het enige positieve is het mooie uitzicht, en de goed onderhouden tuin! Maar dat is ook het enige dat goed onderhouden is!

Joli cadre mais prestations 3 étoiles

Linette
30-8-2011

Malgré sa situation (hauteurs, côte d'Emeraude), son cadre magnifique (abords très bien entretenus, vue sur la mer), sa belle piscine, sa tranquillité, la qualité de son accueil et du service, l'hôtel Pulicinu offre d'autres prestations indignes d'un 4 étoiles. Les chambres auraient besoin d'un bon coup de rafraîchissement (mobilier vétuste, cabine de douche étroite, climatisation qui fuit, table au bois pourri...). Les draps et serviettes de toilette ne sont pas changés quotidiennement. Le ménage est effectué de manière sommaire (poussière et bourres, taches aux sols...). La qualité de la restauration est passable: absence de mets typiquement sardes, une cuisine plutôt grasse adaptée aux goûts d'une population germanique majoritaire (pané, béchamel...), la cuisson des viandes et poisson est médiocre, les desserts inexistants!!! L'eau est payante... Le petit-déjeuner est lui aussi décevant! Enfin, l'absence de plage privée est à souligner. La location d'une voiture reste indispensable!

Aanrader, Rustig gelegen, niet voor kinderen

Nancy,Johan,Linda,Paul
24-8-2010

Dit zeer goede hotel is gelegen op een heuvel/berg op een goed onderhouden gebied. Baja sardinia is het dichts bijzijnde plaatsje. Maak u geen zorgen, de service bus van het hotel brengt en haalt u.

Persoonlijk vonden wij het eten waardeloos maar een ander zou het lekker kunnen vinden. Wij hadden half pension. Weinig variatie. Zwembad is goed te noemen al raden wij het mensen met kleine niet zwemmende kinderen niet aan.

Prima

Martin
5-10-2009

In het naseizoen van 2009 geweest; uitstekend gehad met 2 personen. Let wel; ontbijt is een bescheiden buffet maar voldoende; avondeten is geen buffet maar keuze uit een menu kaart met diverse gangen. Let op; drinken is relatief kostbaar bij het avondeten.

Atemberaubender Blick

Günther
21-6-2009

Ideal für Pärchen die Landschaft und Ruhe lieben ohne Leihwagen ungünstieg.

Getänkepreise sehr happig 0,33 Bier oder Grappa 5 Euro.Warmwasserversorgung

unregelmäsig Fernsehemfang 1 Programm ZDF das wars.

2008

Laatse week Juni 2008 geweest

Jenny en Leo
5-7-2008

Laatse week Juni 2008 geweest. Hotel ligt prachtig op een heuvel met uitzicht over de baai. Alles keurig netjes. Naar de boulevard van Bahia Sardinia lopen is erg gevaarlijk ivm drukke weg. Rijdt wel regelmatig hotelbusje. Eten is erg goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eigen vervoer noodzakelijk. Er is 's avonds geen animatie in het hotel.

Aardig, maar niet nog een keer

Bert
22-6-2008

Het hotel had enkel 75% duitse een 25% nederlandse gasten in deze periode. Na het diner, 21:30, is het uigestorven in het hotel. Erg weinig vermaak en gezelligheid.

Het eten is nogal beperkt, weinig kruiden en karakter. Het kan absoluut niet concureren met de rest van Italië en Sicilië.

Weinig te doen in de directe omgeving, behalve het strand.

Het hotel is volstrekt ongeschikt voor kinderen, geen enkele vorm van vermaak en middelen.

De kamers zijn te eenvoudig irt aantal sterren.

Zoals anderen melden, ieder weekend is er een bruiloft in het hotel en totale chaos.

De trip was wel aardig, maar achteraf hadden we dit niet willen boeken.

juni 2008 geweest!Mooi hotel,simpele kamer,balkon.

Eten prima,alleen was er bruiloft gweest flessen wijn+water over,ging personeel doodleuk in zaal waar iedereen zat te eten overgieten,van 2 halve flessen 1 volle fles maken,vonden we erg vreemd.

Fles water met koolzuur besteld,geen prik in andere gevraagd.

Kon niet parkeren by hotel op die dag.

Personeel vriendelyk,spreken slecht engels.

Zwembad eenvoudig,wel mooi.

Omgeving mooi,veel te doen in de buurt.

Weinig kinderen in hotel,niet kindvriendelyk geen speeltuin/kinderprogramma aanwezig.

Airco op kamer werkte niet,kregen toen andere kamer erg netjes.

Op t eind klopte rekening drinken niet,stond n fles wijn van 30 euro teveel op.

Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar kijk t allemaal goed na!

Drinken in hotel ERG duur,glas cola 4 euro,glas bier 5 euro.

Verder prettig verblijf gehad in t hotel,maar wy gaan niet meer terug.

De ligging van het hotel is uitstekend

K.Leegstra
28-5-2008

De ligging van het hotel is uitstekend. en dicht bij baja sardinia. De faciliteiten binnen receptie en de kamers waren goed en schoon. Alleen bij ons was de TV stuk, en gevraagd voor vervanging is er niet van gekomen. Het is is slecht te noemen vooral de warme maaltijd. Ze zijn goed in restverwerking, wat in de vorige dag bereid is, komt de volgende dag terug. De voorgerechten van het buffet zijn elke dag hetzelfde. Tijdens het diner was het regelmatig koud, lauw wat er op tafel kwam. Ook de aardappelen en de spaghetti waren vaak niet gaar.De drankjes vond ik vrij duur in dit hotel. De goedkoopste fles wijn is 18 euro. En biertje kost 4 euro. Wij gaan hier niet meer naar toe, omdat culinair dit hotel niet aan 4 sterren voldoet.

2007

Prima hotel als thuisbasis om verder het eiland te verkennen. Elke dag schoonmaak, ontbijt in buffetvorm (elke dag hetzelfde maar zeker de cake proberen) en avondeten is een uitgebreide 4-gangen menu (ik zou wel de toetjes laten want die zijn niet zo bijzonder). Ik was wel verbaasd dat een klein flesje cola 4 euro kostte, net zoveel als een 1L mineraal water!

We hadden voor zeezicht betaald maar we hadden nog wel een heg van ruim 1,5m voor ons dus dat is niet de moeite waard. Verder is het zwembad prima maar voor jonge kinderen niet ideaal.

Ze organiseren ook bruiloftpartijen waardoor je soms tot half 11 nog luide muziek hoort (niet ideaal als je kids hebt).

Volgende keer ga ik toch liever naar een andere hotel dat kindvriendelijker is.

We hebben een aantal aanbieders voor Pulicinu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pulicinu in Baja Sardinia/Costa Smeralda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pulicinu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pulicinu scoort een 6.41 uit 10 op basis van 14 reviews.