Hotel Mon Repos

We hebben een aantal aanbieders voor Mon Repos voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mon Repos

Dieses Hotel ist absolut zu empfehlen

Oswald Heinz
2-6-2008

Dieses Hotel ist absolut zu empfehlen. Das Preis-Leistungsverhältnis ist einzigartig. Würde sofort wieder dort Urlaub machen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mon Repos in Baja Sardinia/Costa Smeralda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mon Repos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mon Repos scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.