Appartement Residence Badus

ItaliëSardiniëBadesi

7.3GoedScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Recreatieruimte
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Residence Badus

• 3Chantal09-05-2018

Wat een tegenvaller.. Nooit meer!

Wij begrijpen werkelijk niet waarom hier zoveel goede recensies staan. Wij kunnen maar weinig dingen opnoemen waar we blij van werden, maar zullen het proberen: - aardige vrouw bij receptie, ook bereid te helpen - goede uitvalsbasis voor allerlei tripjes - supermarkt op 200 meter, heel fijn. - prima eten in restaurant Badus Deze punten hebben vooral niets te maken met het appartement, want daarover weinig positiefs: - woonkamer/keuken/slaapkamer van ca. 3x3 mtr, in een 4- of 6-persoons appartement. Als de slaapbank is uitgeklapt kun je niet meer voor- of achteruit. - maar 5 minuten warm water door veel te kleine boiler, handig als je allemaal wilt douchen! Minimaal 30 min. wachten. - geen waterkoker of koffiezetapparaat - geen verwarming of airco - geen schoonmaak tijdens verblijf - sprei met schimmel - karig keukengerei - veren van het matras in je rug - meubels minimaal en niet comfortabel Wij zijn eerder vertrokken. Nooit meer!

• 10Franco16-12-2017

Residence Badus Semplicemente Meraviglioso!

Sono stato ospite la prima volta al Residence Badus e già dall' accoglienza è statta perfetta, l' allogio era spazioso, comodo ma sopratutto pulito. la veranda fronte piscina e' perfetta per la cena se si mangia a casa, noi l' abbiamo sfrutta solo per un pò di relax dato che avevamo la mezza pensione. La spiaggia é vicina, molto spaziosa e il mare e' limpido.

Il Ristorante convenzionato merita, sopratutto per il pesce freschissimo! come anche i piatti tipici mia moglie si è innamorata della seadas.

Consigliatissimo!!

• 8C.Wamelink29-09-2016

Mooi appartement!

Het appartement is erg mooi! Wel jammer dat er in de plaats zelf weinig te beleven valt. Een auto is wel een aanrader!

• 7Marlies13-09-2016

Goed voor elkaar

Prima accommodatie! Wij hadden een mooi/ruim/schoon tweekamer appartement (nr32)met uitzicht over vallei. Douche klein en weinig waterdruk. Bij het zwembad is het wat drukker, maar weer prima voor familie met kinderen. Service bij de balie is heel goed. Denken goed met je mee en helpen met alles waar kan. Grote Supermarkt heel dichtbij(loopafstand), verder alles met auto bereikbaar. Bij de meeste stranden betaal je 0.50 c per uur. Parkeerkaart te vergkrijgen bij stand tent.

• 1Bart20-08-2016

Zeer slechte accommodatie

De accommodatie komt in geen enkel opzicht overeen met hetgeen de touroperator op haar website presenteert. Het is een verpauperde en slechte accommodatie. Ook de omliggende wijnvelden die de touroperator op haar site omschrijft zijn nergens te vinden gezien de context te omschrijven is als bouwval. Ipv het toegezegde appartement werden we NB ook nog eens doorverwezen naar een verderop liggend ander complex met een heel klein en slecht onderhouden zwembadje en dito appartement. Kortom: Wij zijn compleet belazerd & misleid door Italissima en zijn hier met piepende banden weggereden en konden fluiten naar ons geld (€1250/wk) bij de touroperator ondanks alle foto's die we hadden aangeleverd als bewijs. Doordat de touroperator niet aangesloten was bij de ANVR kon de geschillencommissie de klacht niet in behandeling nemen en waren wij de dupe van dit alles. Geld kwijt en onze hele vakantie verpest.

• 8maria25-07-2016

kleurrijk mooi verzorgd complex

Licht en ruim huisje met terras.Fijn dat er een parasol was met 2 stoeltjes voor op t strand. Wasrek aanwezig met zelfs wasknijpers,erg doordacht allemaal. Ik miste alleen wel een waterkoker en een theepot.Ons 1e huisje in t zuiden was vreselijk.Dit was voor ons een verrassing en een verademing!Alles was heel schoon en keurig verzorgd.De receptioniste was uitermate behulpzaam,geen moete was teveel.De laatste nacht boekten we B+B Le Rose in Olbia omdat we de dag erna vroeg zouden vliegen.Dat scheelde stress en vroeg opstaan.Prachtige omgeving,een auto is idd wel nodig.

• 6Paul01-06-2016

Aardig knus appartementen complex, en schoon

We hebben het hier naar ons zin gehad. Wel eenvoudig maar knus. De eigenaar is heel vriendelijk, en als er iets stuk was werd het direct gemaakt. In badesi is niet veel te beleven, een auto heb je er zeker nodig. Wel vreemd en dat wisten we niet, er wordt niet schoongemaakt of beddegoed gewisseld. Ook handdoeken moet je huren voor 8 euro pp. Voor de rest was het prima. En de omgeving waar wij geweest zijn was heel mooi.

Alleen letop we moesten om 10 uur uit ons appartement , en vlogen 's avonds. Dus overdag nog ff genieten. Alleen toen we terug kwamen op de parkeerplek nabij Olbia waren onze twee koffers uit de huur auto gestolen. Zonder braak schade, en de auto zat gewoon weer op slot. Het was een huurauto. En in het vliegtuig hoorde we van andere mensen dat het bij hun ook gebeurd was. Dus letop, want je raad het al de verzekering keert niks uit😠

• 8Rina van Krevel14-11-2015

Aanrader..!

Heel mooi app.complex met een fraaie goed onderhouden tuin en heerlijk zwembad. Het appartemnet was ook super schoon bij aankomst. Ligt centraal gelegend voor wat betreft ontdekken noordelijk deel van Sardinie (wij waren er een week) Wel een (huur)auto nodig.. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Voor de prijs die wij hebben betaald in september was kwaliteit verhouding zeer goed.!

• 8LvdS05-11-2015

Rustige accommodatie, prachtige omgeving !

Vanuit ons appt.hadden we schitterend uitzicht over de bergen, landinwaarts. Het bijbehorende restaurant is aan te raden, goed eten, enorm vriendelijke bediening. Het appartement zelf is eenvoudig maar goed ingericht en echt heel schoon, echter gedurende het verblijf wordt het appartement niet schoongemaakt of bedden verschoond. Douchecabine wel heel klein. Wifi verbinding laat nog al eens te wensen over helaas. De receptie en andere medewerkers van Badus zijn vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt dichtbij. In Badesi zelf is niets te beleven. Ga eens niet naar het ‘Li Junchi’strand van Badesi, maar sla op de weg naar het strand eens rechtsaf en ontdek 2 mooie stranden. Sardinie heeft ons aangenaam verrast, wat een prachtig eiland, schitterende stranden en baaitjes, ruige rotsformaties, heerlijke verkoelende zee, gezellige oude stadjes en het italiaanse eten in een trattoria, ristorante of pizzaria. Wanneer je over een auto beschikt is er echt veel te zien.

• 8Ashley06-09-2015

Mooi appartement

Centrale ligging. Ideaal om uitstapjes te doen. Grote keuken met eettafel. Het nadeel was dat er een bed/bank was in woonkamer. Er was geen slaapkamer. Het bed was ook niet zo fijn. Verder wel een mooi appartement!

Appartement Residence Badus info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar