Appartement
3,8

Onvoldoende

16 reviews over Appartement Residence Badus in het Nederlands

Wat een tegenvaller.. Nooit meer!

Chantal,
9-5-2018

Wij begrijpen werkelijk niet waarom hier zoveel goede recensies staan. Wij kunnen maar weinig dingen opnoemen waar we blij van werden, maar zullen het proberen: - aardige vrouw bij receptie, ook bereid te helpen - goede uitvalsbasis voor allerlei tripjes - supermarkt op 200 meter, heel fijn. - prima eten in restaurant Badus Deze punten hebben vooral niets te maken met het appartement, want daarover weinig positiefs: - woonkamer/keuken/slaapkamer van ca. 3x3 mtr, in een 4- of 6-persoons appartement. Als de slaapbank is uitgeklapt kun je niet meer voor- of achteruit. - maar 5 minuten warm water door veel te kleine boiler, handig als je allemaal wilt douchen! Minimaal 30 min. wachten. - geen waterkoker of koffiezetapparaat - geen verwarming of airco - geen schoonmaak tijdens verblijf - sprei met schimmel - karig keukengerei - veren van het matras in je rug - meubels minimaal en niet comfortabel Wij zijn eerder vertrokken. Nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Mooi appartement!

C.Wamelink
29-9-2016

Het appartement is erg mooi! Wel jammer dat er in de plaats zelf weinig te beleven valt. Een auto is wel een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Goed voor elkaar

Marlies
13-9-2016

Prima accommodatie! Wij hadden een mooi/ruim/schoon tweekamer appartement (nr32)met uitzicht over vallei. Douche klein en weinig waterdruk. Bij het zwembad is het wat drukker, maar weer prima voor familie met kinderen. Service bij de balie is heel goed. Denken goed met je mee en helpen met alles waar kan. Grote Supermarkt heel dichtbij(loopafstand), verder alles met auto bereikbaar. Bij de meeste stranden betaal je 0.50 c per uur. Parkeerkaart te vergkrijgen bij stand tent.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer slechte accommodatie

Bart
20-8-2016

De accommodatie komt in geen enkel opzicht overeen met hetgeen de touroperator op haar website presenteert. Het is een verpauperde en slechte accommodatie. Ook de omliggende wijnvelden die de touroperator op haar site omschrijft zijn nergens te vinden gezien de context te omschrijven is als bouwval. Ipv het toegezegde appartement werden we NB ook nog eens doorverwezen naar een verderop liggend ander complex met een heel klein en slecht onderhouden zwembadje en dito appartement. Kortom: Wij zijn compleet belazerd & misleid door Italissima en zijn hier met piepende banden weggereden en konden fluiten naar ons geld (€1250/wk) bij de touroperator ondanks alle foto's die we hadden aangeleverd als bewijs. Doordat de touroperator niet aangesloten was bij de ANVR kon de geschillencommissie de klacht niet in behandeling nemen en waren wij de dupe van dit alles. Geld kwijt en onze hele vakantie verpest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

kleurrijk mooi verzorgd complex

maria
25-7-2016

Licht en ruim huisje met terras.Fijn dat er een parasol was met 2 stoeltjes voor op t strand. Wasrek aanwezig met zelfs wasknijpers,erg doordacht allemaal. Ik miste alleen wel een waterkoker en een theepot.Ons 1e huisje in t zuiden was vreselijk.Dit was voor ons een verrassing en een verademing!Alles was heel schoon en keurig verzorgd.De receptioniste was uitermate behulpzaam,geen moete was teveel.De laatste nacht boekten we B+B Le Rose in Olbia omdat we de dag erna vroeg zouden vliegen.Dat scheelde stress en vroeg opstaan.Prachtige omgeving,een auto is idd wel nodig.

Gereisd met partner in juli 2016

We hebben het hier naar ons zin gehad. Wel eenvoudig maar knus. De eigenaar is heel vriendelijk, en als er iets stuk was werd het direct gemaakt. In badesi is niet veel te beleven, een auto heb je er zeker nodig. Wel vreemd en dat wisten we niet, er wordt niet schoongemaakt of beddegoed gewisseld. Ook handdoeken moet je huren voor 8 euro pp. Voor de rest was het prima. En de omgeving waar wij geweest zijn was heel mooi.

Alleen letop we moesten om 10 uur uit ons appartement , en vlogen 's avonds. Dus overdag nog ff genieten. Alleen toen we terug kwamen op de parkeerplek nabij Olbia waren onze twee koffers uit de huur auto gestolen. Zonder braak schade, en de auto zat gewoon weer op slot. Het was een huurauto. En in het vliegtuig hoorde we van andere mensen dat het bij hun ook gebeurd was. Dus letop, want je raad het al de verzekering keert niks uit😠

Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader..!

Rina van Krevel
14-11-2015

Heel mooi app.complex met een fraaie goed onderhouden tuin en heerlijk zwembad. Het appartemnet was ook super schoon bij aankomst. Ligt centraal gelegend voor wat betreft ontdekken noordelijk deel van Sardinie (wij waren er een week) Wel een (huur)auto nodig.. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Voor de prijs die wij hebben betaald in september was kwaliteit verhouding zeer goed.!

Gereisd met partner in september 2015

Vanuit ons appt.hadden we schitterend uitzicht over de bergen, landinwaarts. Het bijbehorende restaurant is aan te raden, goed eten, enorm vriendelijke bediening. Het appartement zelf is eenvoudig maar goed ingericht en echt heel schoon, echter gedurende het verblijf wordt het appartement niet schoongemaakt of bedden verschoond. Douchecabine wel heel klein. Wifi verbinding laat nog al eens te wensen over helaas. De receptie en andere medewerkers van Badus zijn vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt dichtbij. In Badesi zelf is niets te beleven. Ga eens niet naar het ‘Li Junchi’strand van Badesi, maar sla op de weg naar het strand eens rechtsaf en ontdek 2 mooie stranden. Sardinie heeft ons aangenaam verrast, wat een prachtig eiland, schitterende stranden en baaitjes, ruige rotsformaties, heerlijke verkoelende zee, gezellige oude stadjes en het italiaanse eten in een trattoria, ristorante of pizzaria. Wanneer je over een auto beschikt is er echt veel te zien.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi appartement

Ashley
6-9-2015

Centrale ligging. Ideaal om uitstapjes te doen. Grote keuken met eettafel. Het nadeel was dat er een bed/bank was in woonkamer. Er was geen slaapkamer. Het bed was ook niet zo fijn. Verder wel een mooi appartement!

Gereisd met partner in juni 2015

Prima appartement

Annemarie
27-8-2015

Leuk aangelegd met veel groen, kleurrijk geschilderd en leuk zwembad met wat bedjes en stoelen eromheen (te weinig indien alles volgeboekt is). Wifi tegen betaling, basis inventaris (geen fohn, broodmes, wijnglazen e.d. maar met wat creativiteit valt er wel wat van te maken). Wij hebben er nooit gekookt, enkel ontbeten, maar een simpele pasta maaltijd is er wel te maken). Douche zeer klein en weinig warm water. Bij de receptie wordt een beetje engels gesproken. In Badesi is 1 straat dat het centrum is; er liggen wat restaurants op de weg richting het strand. Verder een kleur dorp waar weinig te beleven is. Iets meer reuring is te vinden in Isola Rossa (volgende dorp)

Gereisd met partner in juli 2015

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Badus in Badesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Badus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.