Hotel Dune Village

Anders

Prima hotel conform verwachting

SRL
3-10-2013

Wij verbleven de eerste 2 wkn van september in dit enorm groot resort. We hebben het heerlijk gehad. Het is eigenlijk één groot vakantiepark met meerdere zwembaden, meerdere restaurants, sportvelden (tennisbanen, voetbal / basketbalveld) en speeltoestellen voor de kleintjes onder ons. Ons dochtertje van 2 heeft zich erg vermaakt zowel aan het strand als op het park zelf. Het eten is ook goed wel per restaurant verschillend. Zelf waren wij erg enthousiast over het eten bij restaurant Pomodoro, Carambanca en het restaurant op het strand. We hebben geen Nederlanders gezien, wat ik persoonlijk helemaal niet erg vond. Wel veel Italianen en Duitsers. Het personeel kan niet allemaal Engels maar waren verder wel vriendelijk en je komt er altijd wel uit. Wij zaten in het la palm gedeelte, dit gedeelte is juist geschikt voor kinderen. Het enige minpunt aan de accomodaties is dat het in de middle of nowhere ligt. Je moet wel een auto huren anders kun je geen kant op, Verder prima hotel!

Super resort!

Danielle
20-8-2012

September 2011 voor het eerst met eigen auto naar le Dune geweest. Het was super! We kwamen pas rond 22.30 uur daar aan. Men had voor ons borden met eten klaargemaakt welke we nog netjes geserveerd kregen op onze kamer (Ginepri). De bedjes van de kinderen (1 en 2 jr) werden nog eens extra helemaal tip top in orde gemaakt. Het eten was overal heerlijk, de service geweldig. Vooral de 24 uur babyservice ruimte keek ik erg van op! Alles kon je zo pakken van melk, danoontjes, sapjes, toast, fruit, nutella, koekjes, yoghurt enz.. Het strand was fantastisch. We hadden van de 2 weken ong 3 dagen ruwe zee maar dat was niet erg, we zijn de omgeving gaan verkennen. Omdat het in september niet meer druk is hadden we overal plaats. Bedjes en parasols genoeg! Het park ligt wat afgelegen maar met de auto is alles goed te doen. Wij gaan dit jaar weer in september en hopen net zo fijn terug te kunnen kijken op een geslaagde vakantie als vorig jaar!

Dit nooit meer.

Conny Ruisbroek
12-8-2012

Hotel ligt ver van alles af. Je moet een uur rijden om iets te kunnen zien. Er wordt bijna alleen italiaans gesproken zodat de communicatie niet al te goed is. In het zwembad mag je niet duiken of erin springen. Animatie alleen op italiaans. Gastvriendlijk tegen niet italianen niet zo vriendelijk

Verder goed aangelegd park direkt aan het strand. Tennisplaatsen zijn goed,helaas ondanks reservering niet altijd tennisrackets ter beschikking.

We hebben een aantal aanbieders voor Dune Village voor je op een rij gezet:

Mooi aangelegd resort nabij de zee

Fam. Wagemakers
14-8-2011

We hebben een heerlijke vakantie gehad op resort le dune village. Het is een mooi groot opgezet complex met verschillende hotelgebouwen, zwembaden en restaurants. Kinderanimatie was er volop, alleen jammer dat ze alleen italiaans spreken (matig engels). De kinderdisco elke avond was wel helemaal top. Mijn zoon heeft wat afgedanst op de hokey pokey. De zee was mooi maar vaak wild en jammergenoeg na 1 meter wordt het gelijk diep, jammer voor als je kleine kinderen hebt. Maar er zijn genoeg stranden in de omgeving. We hadden keuze uit diverse restaurants (tijdig reserveren). Het eten was van erg goede kwaliteit, veel keuze! Het personeel was ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze probeerden het verblijf zo persoonlijk mogelijk te maken en dat is knap bij zo een groot complex. Ik vraag me wel af of ik hier wil zijn in het hoogseizoen, want het is vrij massaal, maar dat is persoonlijk. Al met al fijne vakantie. Wel aan te raden een auto te huren!

leuk vakantiedorp

Judith Jacobs-Plusquin
31-7-2009

je kan afwisselend aan 4 verschillende zwembaden of aan het strand gaan liggen, voldoende ligbedjes, zeer uitgebreide sport mogelijkheden, kinderanimatie voor elke leeftijd. Keuze uit verschillende restaurants (sommige mits bijbetalen). Lekkere keuken met voldoende keuze en afwisseling. Heel lekker dessertbuffet. Gratis water en wijn aan tafel. Hotel inderdaad afgelegen, met huurauto geen probleem. Afstand luchthaven hotel : 2 uur rijden.

2008

Afgelopen zomer geweest

lily
20-1-2008

Afgelopen zomer geweest. Vind de prijs/kwaliteit verhouding tegen vallen. Alleen de wijn, water en bij het ontbijt de koffie was gratis. Overal moest voor betaald worden, ijs, koffie,frisdrank. Schandalig want ik was voor 8 dagen, 2 vol + 1 kind 3500 euro kwijt. De afstand tussen accomodatie en vliegveld valt heel erg tegen, vooral in het donker bijna niet te doen in de bergen

In zomervakantie van 2007 geweest

Lillian
16-1-2008

In zomervakantie van 2007 geweest.

Een prachtige tijd hadden we er. Het strand was dichtbij en je was er binnen 4 minuutjes lopen, ook ging er een klein karretje om de 15 minuten heen, alleen omdat je een heuvel op moest lopen! een luxe toch? De kamers waren netjes en elke dag werd alles verschoond, verder is zijn de zwembaden heel erg mooi schoon, en de restaurants waren SUPER!

Echt een aanrader!!!

2007

Met 2 kleine kindjes geweest in 2003 - opdeling in verschillende zones met elk verschillend publiek is niet erg geslaagd; het is niet omdat je kinderen hebt, dat je in een hels lawaai wil eten; kwaliteit van het eten ook nul in vergelijking met rest van Sardinië waar je juist heel lekker eet.

Strand groot maar onaantrekkelijk en niet geschikt voor kinderen door golven die je overigens ook elders in Sardinië niet hebt. Stranden van San Teodoro (Cala brandinchi, La Cinta), Villassimius, of ook Cala Gonone allemaal veel veel mooier.

Tip: ga om het even waar in Sardinë - prachtig! - maar niet in dit hotel waar mensen met kinderen in een getto worden gestopt.

SUPER leuk park!! Hele leuk animatie!! In 2005 waren er zelfs 3 nederlanders in de animatie. Onze kindjes deden we in de babyclub en miniclub waar dus 2 van de 3 Nlers in zaten..super lief die meiden!! Bij Duna point werkte de andere Nler en gaf onze SUPER info over het park enz.

De kamers zijn niet al te groot maar erg luxe! Het park zelf is super verzorgd en voor elk wat wils.

Eten is echt geweldig!! Er zijn zelfs verschillende restaurants.

Strand is ook erg leuk!

Kortom super ervarig gehad!!

super goeie animatie, vooral de babyclub, staff sprak goed engels of nederlands! erg vriendelijk! super mooie shows, goed afgewerkt. nederlands meisje bij het infopoint super vriendelijk, nederlands meisje in babyclub, lief en sprak meerdere talen wat erg makkelijk is. ook een nederlands meisje in de miniclub super met onze kindjes!

slaapruimtes niet al te ruim, maar goed genoeg, mooi strand, lekkere restaurants, voor ieder wat wils! mooie omgeving, je moet wel een auto hebben!! 2x 2005 en 2 x2006 geweest

We hebben een aantal aanbieders voor Dune Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dune Village in Badesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dune Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.