Hotel Dune Village

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

22 Reviews over Dune Village

• 10Stefania06-06-2018

Fantastico resort

Sono ritornata i questo resort dopo diversi anni ed è sempre bellissimo. Abbiamo prenotato presto in modo da ottenere lo sconto e ci è stata assegnata una family suite alle Sabine. Ottima accoglienza e personale molto gentile. I ristoranti sono tutti ottimi e si può scegliere tra tanti tipi di cucina diversa. I servizi per i bambini sono eccellenti ed il mini club è veramente professionale. Torneremo sicuramente per le prossime vacanze in Sardegna

• 8SRL03-10-2013

Prima hotel conform verwachting

Wij verbleven de eerste 2 wkn van september in dit enorm groot resort. We hebben het heerlijk gehad. Het is eigenlijk één groot vakantiepark met meerdere zwembaden, meerdere restaurants, sportvelden (tennisbanen, voetbal / basketbalveld) en speeltoestellen voor de kleintjes onder ons. Ons dochtertje van 2 heeft zich erg vermaakt zowel aan het strand als op het park zelf. Het eten is ook goed wel per restaurant verschillend. Zelf waren wij erg enthousiast over het eten bij restaurant Pomodoro, Carambanca en het restaurant op het strand. We hebben geen Nederlanders gezien, wat ik persoonlijk helemaal niet erg vond. Wel veel Italianen en Duitsers. Het personeel kan niet allemaal Engels maar waren verder wel vriendelijk en je komt er altijd wel uit. Wij zaten in het la palm gedeelte, dit gedeelte is juist geschikt voor kinderen. Het enige minpunt aan de accomodaties is dat het in de middle of nowhere ligt. Je moet wel een auto huren anders kun je geen kant op, Verder prima hotel!

• 9Danielle20-08-2012

Super resort!

September 2011 voor het eerst met eigen auto naar le Dune geweest. Het was super! We kwamen pas rond 22.30 uur daar aan. Men had voor ons borden met eten klaargemaakt welke we nog netjes geserveerd kregen op onze kamer (Ginepri). De bedjes van de kinderen (1 en 2 jr) werden nog eens extra helemaal tip top in orde gemaakt. Het eten was overal heerlijk, de service geweldig. Vooral de 24 uur babyservice ruimte keek ik erg van op! Alles kon je zo pakken van melk, danoontjes, sapjes, toast, fruit, nutella, koekjes, yoghurt enz.. Het strand was fantastisch. We hadden van de 2 weken ong 3 dagen ruwe zee maar dat was niet erg, we zijn de omgeving gaan verkennen. Omdat het in september niet meer druk is hadden we overal plaats. Bedjes en parasols genoeg! Het park ligt wat afgelegen maar met de auto is alles goed te doen. Wij gaan dit jaar weer in september en hopen net zo fijn terug te kunnen kijken op een geslaagde vakantie als vorig jaar!

• 5Conny Ruisbroek12-08-2012

Dit nooit meer.

Hotel ligt ver van alles af. Je moet een uur rijden om iets te kunnen zien. Er wordt bijna alleen italiaans gesproken zodat de communicatie niet al te goed is. In het zwembad mag je niet duiken of erin springen. Animatie alleen op italiaans. Gastvriendlijk tegen niet italianen niet zo vriendelijk

Verder goed aangelegd park direkt aan het strand. Tennisplaatsen zijn goed,helaas ondanks reservering niet altijd tennisrackets ter beschikking.

• 8laffont19-08-2011

Tres bon hôtel pour un séjour en famille

Nous avons séjourné à l'hotel Le dune palme avec notre fille de 3 ans pendant 1 semaine en aout 2011 en demi pension. Tres belle hotel avec une végétation luxuriante, du coup pas l'impression d'etre dans un grand complexe. 5 piscines dont une pour les petits 7 restaurants avec des thèmes différents: tres bonne qualité (fruits murs,variété+++ avec toujours des légumes et bien sûr des pâtes). Le mieux: le romantico+++ malgré les 12 euros en supplement par personne. Personnel tres accueillant, souriant avec un accueil personnalisé. Hôtel très bien adapté pour les enfants de 0 à 16 ans avec tous les soirs spectacles pour petits enfants (dans un amphithéatre à ciel ouvert à l'écart de l'hotel) pendant environ 30 min, puis spectacles tout public(style comedie musicale) differents tous les soirs d'un grand niveau. Babyclub+++ Points négatifs: prix excessif pour séjour en demi pension, hôtel près de la plage mais plage simple pas la plus belle de Sardaigne

• 8Fam. Wagemakers14-08-2011

Mooi aangelegd resort nabij de zee

We hebben een heerlijke vakantie gehad op resort le dune village. Het is een mooi groot opgezet complex met verschillende hotelgebouwen, zwembaden en restaurants. Kinderanimatie was er volop, alleen jammer dat ze alleen italiaans spreken (matig engels). De kinderdisco elke avond was wel helemaal top. Mijn zoon heeft wat afgedanst op de hokey pokey. De zee was mooi maar vaak wild en jammergenoeg na 1 meter wordt het gelijk diep, jammer voor als je kleine kinderen hebt. Maar er zijn genoeg stranden in de omgeving. We hadden keuze uit diverse restaurants (tijdig reserveren). Het eten was van erg goede kwaliteit, veel keuze! Het personeel was ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze probeerden het verblijf zo persoonlijk mogelijk te maken en dat is knap bij zo een groot complex. Ik vraag me wel af of ik hier wil zijn in het hoogseizoen, want het is vrij massaal, maar dat is persoonlijk. Al met al fijne vakantie. Wel aan te raden een auto te huren!

• 8Judith Jacobs-Plusquin31-07-2009

leuk vakantiedorp

je kan afwisselend aan 4 verschillende zwembaden of aan het strand gaan liggen, voldoende ligbedjes, zeer uitgebreide sport mogelijkheden, kinderanimatie voor elke leeftijd. Keuze uit verschillende restaurants (sommige mits bijbetalen). Lekkere keuken met voldoende keuze en afwisseling. Heel lekker dessertbuffet. Gratis water en wijn aan tafel. Hotel inderdaad afgelegen, met huurauto geen probleem. Afstand luchthaven hotel : 2 uur rijden.

• 2John Givens16-04-2008

This place is based on lies. For children, it was really not adapted. People runing this residence in the middle of no where have no qualification. The staff is very rude , limit insulting and not trained. I will never go back in my entire life... It is really a joke.

• 7lily20-01-2008

Afgelopen zomer geweest. Vind de prijs/kwaliteit verhouding tegen vallen. Alleen de wijn, water en bij het ontbijt de koffie was gratis. Overal moest voor betaald worden, ijs, koffie,frisdrank. Schandalig want ik was voor 8 dagen, 2 vol + 1 kind 3500 euro kwijt. De afstand tussen accomodatie en vliegveld valt heel erg tegen, vooral in het donker bijna niet te doen in de bergen

• 10Lillian16-01-2008

In zomervakantie van 2007 geweest. Een prachtige tijd hadden we er. Het strand was dichtbij en je was er binnen 4 minuutjes lopen, ook ging er een klein karretje om de 15 minuten heen, alleen omdat je een heuvel op moest lopen! een luxe toch? De kamers waren netjes en elke dag werd alles verschoond, verder is zijn de zwembaden heel erg mooi schoon, en de restaurants waren SUPER! Echt een aanrader!!!

Hotel Dune Village info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar