Camping Villaggio Golfo di Arzachena

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
6,8

3 reviews over Camping Villaggio Golfo di Arzachena in het Nederlands

Fijne camping voor een goede prijs

Fam Commandeur
19-7-2015

Met 2 volwassenen en 1 kind hadden we een appartement gehuurd voor 2 weken. Pluspunten van het appartement: schoon en netjes, wij zaten op de begane grond met een prima tuintje, badkamer was ruim genoeg en de airco werkte goed en maakge geen herrie. Minpunten: keuken is erg klein met 2 elektrische kookplaatjes en weinig keukengerei. Het bed was te doen maar best hard.

De camping ziet er goed uit. Alles wordt erg goed onderhouden. Een fijn zwembad dat dagelijks schoongemaakt en de ligbedjes zien er netjes uit. Wij zijn begin juli gegaan en toen was het nog niet te druk. In augustus is het behoorlijk druk op Sardinie. Naast het zwembad is er een restaurantje waar je goed en goedkoop kunt eten. Het personeel is erg vriendelijk en leuk met kinderen. Als we ze nodig hadden stonden ze direct voor je klaar om het te regelen.

Vlakbij de camping is het tadje Cannigione. Vooral in de avond gezellig om doorheen te lopen. Er is kermis en een markt en

Rustige camping met heerlijk zwembad!

lukkien
26-7-2012

Fijne camping met ruime plaatsen, voldoende schaduw. Je kunt zelf je plekje kiezen. Heerlijk zwembad met parasols en ligbedjes, hier hebben we dagelijks van genoten. Het personeel is heel vriendelijk.

Gratis douches (niet altijd even veel druk) en schone toiletten. Verder heeft de camping een bar met terrras waar ze enkele maaltijden en lekkere pizzas serveren. Wifi beschikbaar 10,-- per week.

De ligging is ideaal voor het verkennen van N-NO Sardinie. Prachtige baaien en strandjes. Een aanrader!

leuke nieuwe camping met klein barretje,groot zwembad en vrij schoon sanitair. Prijs is voor sardijnse begrippen bijna goedkoop te noemen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Golfo di Arzachena in Arzachena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Golfo di Arzachena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.