Hotel Arbatax Park Resort Telis

HotelHotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°21°
4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Arbatax Park Resort Telis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Arbatax Park Resort Telis in het Nederlands

Met oudere kinderen

Verblijf vooral in de cottages, want die zijn prima en schoon. Personeel doet goed haar best. Andrea, de manager hielp ons prima toen onze cottage dubbel geboekt bleek te zijn. Prima opgelost. Erg hulpvaardig. Weliswaar geen costa smeralda, maar wel wat meer origineel. Snorkelen fantastisch en de omgeving is mooi. Park is leuk voor ouders met kinderen. Boek ook het avondeten, want dat zijn buffetten die erg goed zijn. Compliment voor de ontbijtjes. Heerlijk! Al met al een uitstekende vakantie gehad.

Veel heuvels en trappen

Michael
10-8-2013

We zijn hier 14 dagen geweest. Het is een groot park met vele zwembaden en een klein strand met een mooie blauwe zee (leuk om de snorkelen). Je moet wel goede conditie hebben alles is heuvelachtig en veel trappen. Het eten is goed en onbeperkt drinken maar wel heeeeeel veeeeel Russen . De kamers zijn niet heel erg schoon met slechte bedden. Personeel is heel aardig en de bedden bij het strand en de zwembaden zijn van plastiek zonder matras dus na een uur pijn je rug

Dit nooit meer

Stephan
26-7-2013

Vreselijk vies, zeer kleine kamer met geen uitzicht, geen zitje, geen balkon. Zeer onvriendelijk personeel. Je komt park bijna niet af daar je je auto bij ingang moet parkeren en het kost heel veel tijd om van je kamer bij de auto te komen. Je moet dan de bus nemen van het park die weinig frequent rijdt en je moet ervoor betalen. Waardeloos. Zwembaden zijn niet schoon. Strand stelt weinig voor. Er is voortdurend herrie op het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arbatax Park Resort Telis in Arbatax, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arbatax Park Resort Telis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.