Géén boekingskosten
ItaliëSardiniëAlgheroCampings AlgheroCamping Village Laguna Blu (Glamping)

Village Laguna Blu (Glamping)

ItaliëSardiniëAlghero

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Village Laguna Blu (Glamping)

• 5DJ19-08-2022

Veel herrie

Heel mooi zwembad, maar als je rust zoekt zou ik voor een andere camping gaan. Om de dag is er een concert in bijgelegen theater, dan kan je beter zorgen dat je weg bent, want dan is het gedaan met de rust.... Ook in het plaatsje kan het tot diep in de nacht los gaan met muziek... Voor mij niet voor herhaling vatbaar

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Monique13-08-2022

Geen aanrader

De camping ligt vlak naast een terrein waar om de dag een concert/evenement plaats vindt. Heel veel geluidsoverlast (in de middag sound checken, in de avond/begin nacht muziek). Ook veel geluidsoverlast van de discotheek. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Zwembad is geweldig

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Ron02-07-2022

Prima camping, alle voorzieningen

Deze camping bestaat uit een mix van huisjes/chalets en kampeerplaatsen. Wij kamperen en dan zijn er diverse mogelijkheden qua zon/schaduw. De plaatsen zijn gemiddeld genomen groot genoeg, niet gescheiden door heggen, dus een beetje flexibiliteit. Sanitair was in goede staat en werd regelmatig gepoetst. Let wel, toen wij er stonden (midden-juni '22) was de camping ca.50-60% bezet waarvan een heel groot deel campers met eigen voorzieningen. De lagune en het strand op loopafstand, de stad Alghero eigenlijk ook (ca. 5 km) maar er gaat ook een bus. Restaurant en winkel op de camping beide gemiddeld qua assortiment/prijs/kwaliteit maar feitelijk hoef je de camping niet te verlaten. Maakt deel uit van een groep (Baie) van campings op Sardinie.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Wilko24-09-2021

Prachtige, nette en ruime camping.

Mooie camping met uitzicht op de laguna. En een buitengewoon mooi, groot en splinternieuw zwembad met veel leuk watervermaak voor de kleintjes. Verder gelukkig geen overvloed aan animatie: kampeerders moeten zich zelf kunnen vermaken zonder clowneske toestanden. Zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst vroegen wij om de airco maar kregen het advies toch nog even aan te kijken. En inderdaad bleek dat niet nodig. Dus dankzij het campingpersoneel zelfs geld bespaard. (als het te warm was had ik echt alsnog een airco geregeld, wat de kosten ook zouden zijn). Verder was de camping keurig onderhouden. Dagelijks werden de paden van losse bladeren ontdaan en handmatig met hark (bij 30 graden!) netjes schoon geveegd.
    Tot slot: de kosten waren "belachelijk" laag.

• 7Eetgelegenheden
  • 6Kim06-08-2019

Niet bijzonder

Camping was ok, maar foto’s zien er beter uit dan de werkelijkheid. Animatie was met name gericht op de Italiaanse gasten en bijzonder luidruchtig. Niveau van animatie was niet wat je van de camping zou verwachten. Gedurende de nacht last van geluidsoverlast door naburige disco. Voor alle extra’s als WiFi, bedjes bij zwembad ed moet betaald worden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Sardinië lover!30-07-2019

Heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Heerlijk genoten op deze camping! Goede ligging, genoeg te toen voor de kinderen en lekker rustig!

• 9Eetgelegenheden
  • 8De B17-07-2018

Prima camping

Weekje overnacht in chalet voor 2 personen. Klein chaletje, met slechts een koelkast, kast en een bed. Daarnaast zat er een schone douche en WC bij. Dat de chalet klein was, heeft ons geen seconde geïrriteerd, aangezien er een ruime veranda bij zat. Waar je, met gemiddeld een graadje of 30, uiteraard veel beter kunt zitten dan binnen. En terwijl je dan op de veranda geniet van een Peroni pilsje of een wijntje, zorgt de prima werkende airco ervoor dat je knusse hutje binnen de kortste keren een prima temperatuurtje bereikt. Camping ziet er keurig uit, gelegen aan een meer. Ook het strand is niet ver weg, namelijk aan de overkant van de straat. Wij vonden - in tegenstelling tot Henk van de vorige review - de campingwinkel niet zo duur. De belangrijkste producten waren betaalbaar (Peroni pilsje á 66cl slechts €1.40). Dat de bus voor de camping stopt en je voor een euri naar Alghero brengt, is ook ideaal. O, ja: personeel is vriendelijk.

• 5Henk14-06-2018

1 week lang genoeg

Niet een camping voor herhaling. Sanitair was niet netjes S'morgens om 9. 00 uur al geen wc papier Douche kun je eigen niet in keren Sanitair gebouw vlak achter restaurant was erg primitief. Her en der een douche gebouw. Verse broodje zijn erg duur, ciabatta 0,90 en croissants 1,00 nog nooit zoveel betaald in al die jaren dat we kamperen. Zelfs niet in Zwitserland Eens en nooit meer

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 4Donna08-08-2016

Nooit meer!

Boek niet de klassieke mobilhome! Dit was een enorm oude hut, vies en het stonk er enorm. Schandalig dat ze deze mobilhomes nog aanbieden op een 4 sterren camping. Wij hebben het om kunnen boeken naar baia relax mobilehome en deze was super en nieuw. Camping is erg saai en voor onze zoon van 11 was er ook niks te beleven. Voetballen kon je er alleen op een mini court en daar moest je 5,- per uur voor betalen. Personeel is redelijk. Sommigen willen je graag helpen en anderen lopen gewoon te je tafel in het restaurant voorbij.Camping ligt aan het strand waar ze wel een leuke strand tent hebben waar je gratis WiFi hebt en waar je lekker een koel drankje kunt drinken. De stad Alghero ligt op 10 min rijden en daar is het gezellig op de prachtige boulevard. Centrum is sfeervol en gezellig. Vliegveld is op 15 min.van de camping. Het is wel handig om een auto te huren zodat je het eiland kan gaan verkennen.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Tess01-08-2016

Keurig netjes, maar saai

Net terug van 12 dagen Laguna Blu. Wij verbleven in Mobile Home Baia Relax. Keurig netjes en ruim ingedeeld. Op de camping zelf ook niets aan te merken. Alles werd goed onderhouden en vriendelijk personeel. Alleen was er geen kip te beleven op camping. Camping stond lang niet vol. Voor oudere kinderen vonden wij het niks, maar dat is persoonlijk. Voor het kleine voetbalveldje dat er was moest je € 5,00 betalen. Aan de overkant van de camping is het strand. Echter gingen wij naar Spiaggia Di Mugoni. 15 minuten rijden met de auto. Hier was meer vertier. Het vliegveld is maar 10 minuten rijden van de camping vandaan. Wel een prachtig eiland.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Village Laguna Blu (Glamping) info