Camping Village Laguna Blu (Glamping)

Camping Village Laguna Blu (Glamping)

7.2Goed

Italië, Sardinië, Alghero

7.2Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Village Laguna Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

26 reviews over Camping Village Laguna Blu (Glamping)

• 2018
    8De B17-07-2018

Prima camping

Weekje overnacht in chalet voor 2 personen. Klein chaletje, met slechts een koelkast, kast en een bed. Daarnaast zat er een schone douche en WC bij. Dat de chalet klein was, heeft ons geen seconde geïrriteerd, aangezien er een ruime veranda bij zat. Waar je, met gemiddeld een graadje of 30, uiteraard veel beter kunt zitten dan binnen. En terwijl je dan op de veranda geniet van een Peroni pilsje of een wijntje, zorgt de prima werkende airco ervoor dat je knusse hutje binnen de kortste keren een prima temperatuurtje bereikt. Camping ziet er keurig uit, gelegen aan een meer. Ook het strand is niet ver weg, namelijk aan de overkant van de straat. Wij vonden - in tegenstelling tot Henk van de vorige review - de campingwinkel niet zo duur. De belangrijkste producten waren betaalbaar (Peroni pilsje á 66cl slechts €1.40). Dat de bus voor de camping stopt en je voor een euri naar Alghero brengt, is ook ideaal. O, ja: personeel is vriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

4Donna08-08-2016

Nooit meer!

Boek niet de klassieke mobilhome! Dit was een enorm oude hut, vies en het stonk er enorm. Schandalig dat ze deze mobilhomes nog aanbieden op een 4 sterren camping. Wij hebben het om kunnen boeken naar baia relax mobilehome en deze was super en nieuw. Camping is erg saai en voor onze zoon van 11 was er ook niks te beleven. Voetballen kon je er alleen op een mini court en daar moest je 5,- per uur voor betalen. Personeel is redelijk. Sommigen willen je graag helpen en anderen lopen gewoon te je tafel in het restaurant voorbij.Camping ligt aan het strand waar ze wel een leuke strand tent hebben waar je gratis WiFi hebt en waar je lekker een koel drankje kunt drinken. De stad Alghero ligt op 10 min rijden en daar is het gezellig op de prachtige boulevard. Centrum is sfeervol en gezellig. Vliegveld is op 15 min.van de camping. Het is wel handig om een auto te huren zodat je het eiland kan gaan verkennen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Tess01-08-2016

Keurig netjes, maar saai

Net terug van 12 dagen Laguna Blu. Wij verbleven in Mobile Home Baia Relax. Keurig netjes en ruim ingedeeld. Op de camping zelf ook niets aan te merken. Alles werd goed onderhouden en vriendelijk personeel. Alleen was er geen kip te beleven op camping. Camping stond lang niet vol. Voor oudere kinderen vonden wij het niks, maar dat is persoonlijk. Voor het kleine voetbalveldje dat er was moest je € 5,00 betalen. Aan de overkant van de camping is het strand. Echter gingen wij naar Spiaggia Di Mugoni. 15 minuten rijden met de auto. Hier was meer vertier. Het vliegveld is maar 10 minuten rijden van de camping vandaan. Wel een prachtig eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7j.hekkema20-09-2015

voor herhaling vatbaar

Rustige camping in september. Schoon sanitair, lekker warme douches. Kampwinkel voor brood, vlees e.d. Strand overzijde weg. Busstopplaats vlak bij de camping, goedkope kaartjes. Zeer vriendelijke mevrouw bij de receptie.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 10Martijn07-08-2015

Prachtige camping

Heel mooie camping, gelegen aan het strand (met weg ertussen) en meertje. We hadden via de camping een caravan geboekt. Die was zo goed als nieuw en stond vrijwel direct aan het meer; fantastisch uitzicht en veel vis in het meertje. Jongeren van de animatie en personeel camping waren supervriendelijk. Kinderen hebben zich goed vermaakt en wij ook. Wel jammer dat er geen zwembad is maar we begrepen dat men momenteel een vergunning aanvraagt hiervoor. Toiletgebouwen heel netjes, warme douches. Dichtbij Alghero, leuke stad. Strand bij camping is wat minder maar in de buurt zijn voldoende mooie stranden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Ilse Velle20-07-2015

Fantastische camping

Fantastische camping. We logeerden er met ons gezin in een caravan New, rechtstreeks geboekt bij de camping en prijs/kwaliteit was dit meer dan we konden verwachten. Stonden mooi aan het water en lekker rustig. Sanitair was helemaal in orde, propere WC's en douches. Mooi gelegen ook voor uitstapjes en een pracht van een animatie-team voor onze kids. Helemaal toppie en we komen zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Tessa17-09-2014

Totaal gerenoveerde camping. Erg goed!

Grote camping met veel chalets, stacaravans maar ook veel plekken voor tenten, caravans etc. Alle toiletgroepen zijn nieuw en erg ruim en schoon. Leuk kinderspeeltuintje, maar verder geen animatie. Restaurant is erg goed! Ook Veel Italianen kwamen hier om te eten. Camping ligt aan het strand. Dit is niet het mooiste strand vanwege de haven die vlakbij ligt, hierdoor vaak stank. Vanaf de camping rijdt een busje op en neer naar 2 prachtige witte stranden. Is maar 5 minuten rijden en kost 1 euro. Stad alghero goed te bereiken met de bus. Maar 10 minuten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Bram14-08-2014

Schitterende ruime nieuwe camping

Deze camping is erg ruim, ligt aan een mooi strandje, net even bij Fertilia waar een supermarkt is. Met de bus (deden wij alles mee) zijn de stranden en Alghero goed te bereiken (AF en ALPH bus).

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Sanna06-09-2013

Prima Camping

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Calik blu. We kregen een update omdat we niet meer in het hoogseizoen zaten. Op de camping ben je van alle faciliteiten voorzien. Een camping winkel waar de prijzen een paar eurocent verschillen in vergelijking met de supermarktketen 'Sisa'. Het centrale busstation is in Alghero naast het park, vraag even bij het toeristenbureau die tegenover het park staat. Daar kun je foto's maken van de bus en treintijden. Voor mensen die een gluten allergie hebben, in de campingwinkel heb je pasta voor 1,29 en crackers en koekjes. Voor brood moet je naar de grote supermarkten maar daar hebben ze alleen maar 'droog' witbrood. Alles staat wel goed aangegeven bij de ingrediënten ! Wel is er elke avond van 21.00 tot 23.00 uur een animatie team die kinderen met zeer luide muziek vermaakt. We stonden met onze camping er ver vandaan, maar helaas hoor je het op de gehele camping. (muziek staat er luid, dit hebben we wel als 'kleine ergernis' ervaren).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8j.van.de.tonnekreek18-08-2013

Geweldig sanitair!

Grote camping, in juni nog bijna leeg. Weinig schaduw, gelegen direct aan een meertje en aan een doorgaande weg. Aan de overzijde van de doorgaande weg is een strand. Water in het meertje is smerig. Strand niet gebruikt, maar op 5 autominuten liggen mooie stranden. Sanitair is prachtig, goede stralen in de douches, geen toiletpapier. Restaurant is prima met goede prijs/kwaliteit verhouding. In voorseizoen met ACSI wordt netjes de 16 euro gerekend. Kleine campingwinkel. Goede uitvalsbasis voor Alghero, Grotto di Nettuno, Sassari, etc

Gereisd met partner in juni 2013

• BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkerenBetaald