Camping Village Laguna Blu (Glamping)

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°8°
Camping Village Laguna Blu (Glamping)
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Village Laguna Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

21 reviews over Camping Village Laguna Blu (Glamping) in het Nederlands

Prima camping

De B
17-7-2018

Weekje overnacht in chalet voor 2 personen. Klein chaletje, met slechts een koelkast, kast en een bed. Daarnaast zat er een schone douche en WC bij. Dat de chalet klein was, heeft ons geen seconde geïrriteerd, aangezien er een ruime veranda bij zat. Waar je, met gemiddeld een graadje of 30, uiteraard veel beter kunt zitten dan binnen. En terwijl je dan op de veranda geniet van een Peroni pilsje of een wijntje, zorgt de prima werkende airco ervoor dat je knusse hutje binnen de kortste keren een prima temperatuurtje bereikt. Camping ziet er keurig uit, gelegen aan een meer. Ook het strand is niet ver weg, namelijk aan de overkant van de straat. Wij vonden - in tegenstelling tot Henk van de vorige review - de campingwinkel niet zo duur. De belangrijkste producten waren betaalbaar (Peroni pilsje á 66cl slechts €1.40). Dat de bus voor de camping stopt en je voor een euri naar Alghero brengt, is ook ideaal. O, ja: personeel is vriendelijk.

1 week lang genoeg

Henk
14-6-2018

Niet een camping voor herhaling.

Sanitair was niet netjes

S'morgens om 9. 00 uur al geen wc papier

Douche kun je eigen niet in keren

Sanitair gebouw vlak achter restaurant was erg primitief. Her en der een douche gebouw.

Verse broodje zijn erg duur, ciabatta 0,90 en croissants 1,00 nog nooit zoveel betaald in al die jaren dat we kamperen. Zelfs niet in Zwitserland

Eens en nooit meer

Nooit meer!

Donna
8-8-2016

Boek niet de klassieke mobilhome! Dit was een enorm oude hut, vies en het stonk er enorm. Schandalig dat ze deze mobilhomes nog aanbieden op een 4 sterren camping. Wij hebben het om kunnen boeken naar baia relax mobilehome en deze was super en nieuw. Camping is erg saai en voor onze zoon van 11 was er ook niks te beleven. Voetballen kon je er alleen op een mini court en daar moest je 5,- per uur voor betalen. Personeel is redelijk. Sommigen willen je graag helpen en anderen lopen gewoon te je tafel in het restaurant voorbij.Camping ligt aan het strand waar ze wel een leuke strand tent hebben waar je gratis WiFi hebt en waar je lekker een koel drankje kunt drinken. De stad Alghero ligt op 10 min rijden en daar is het gezellig op de prachtige boulevard. Centrum is sfeervol en gezellig. Vliegveld is op 15 min.van de camping. Het is wel handig om een auto te huren zodat je het eiland kan gaan verkennen.

Keurig netjes, maar saai

Tess
1-8-2016

Net terug van 12 dagen Laguna Blu. Wij verbleven in Mobile Home Baia Relax. Keurig netjes en ruim ingedeeld. Op de camping zelf ook niets aan te merken. Alles werd goed onderhouden en vriendelijk personeel. Alleen was er geen kip te beleven op camping. Camping stond lang niet vol. Voor oudere kinderen vonden wij het niks, maar dat is persoonlijk. Voor het kleine voetbalveldje dat er was moest je € 5,00 betalen. Aan de overkant van de camping is het strand. Echter gingen wij naar Spiaggia Di Mugoni. 15 minuten rijden met de auto. Hier was meer vertier. Het vliegveld is maar 10 minuten rijden van de camping vandaan. Wel een prachtig eiland.

voor herhaling vatbaar

j.hekkema
20-9-2015

Rustige camping in september.

Schoon sanitair, lekker warme douches.

Kampwinkel voor brood, vlees e.d.

Strand overzijde weg.

Busstopplaats vlak bij de camping, goedkope kaartjes.

Zeer vriendelijke mevrouw bij de receptie.

Prachtige camping

Martijn
7-8-2015

Heel mooie camping, gelegen aan het strand (met weg ertussen) en meertje. We hadden via de camping een caravan geboekt. Die was zo goed als nieuw en stond vrijwel direct aan het meer; fantastisch uitzicht en veel vis in het meertje. Jongeren van de animatie en personeel camping waren supervriendelijk. Kinderen hebben zich goed vermaakt en wij ook. Wel jammer dat er geen zwembad is maar we begrepen dat men momenteel een vergunning aanvraagt hiervoor. Toiletgebouwen heel netjes, warme douches. Dichtbij Alghero, leuke stad. Strand bij camping is wat minder maar in de buurt zijn voldoende mooie stranden.

Fantastische camping

Ilse Velle
20-7-2015

Fantastische camping. We logeerden er met ons gezin in een caravan New, rechtstreeks geboekt bij de camping en prijs/kwaliteit was dit meer dan we konden verwachten. Stonden mooi aan het water en lekker rustig. Sanitair was helemaal in orde, propere WC's en douches. Mooi gelegen ook voor uitstapjes en een pracht van een animatie-team voor onze kids. Helemaal toppie en we komen zeker nog eens terug.

Totaal gerenoveerde camping. Erg goed!

Tessa
17-9-2014

Grote camping met veel chalets, stacaravans maar ook veel plekken voor tenten, caravans etc. Alle toiletgroepen zijn nieuw en erg ruim en schoon. Leuk kinderspeeltuintje, maar verder geen animatie. Restaurant is erg goed! Ook Veel Italianen kwamen hier om te eten. Camping ligt aan het strand. Dit is niet het mooiste strand vanwege de haven die vlakbij ligt, hierdoor vaak stank. Vanaf de camping rijdt een busje op en neer naar 2 prachtige witte stranden. Is maar 5 minuten rijden en kost 1 euro. Stad alghero goed te bereiken met de bus. Maar 10 minuten. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Schitterende ruime nieuwe camping

Bram
14-8-2014

Deze camping is erg ruim, ligt aan een mooi strandje, net even bij Fertilia waar een supermarkt is. Met de bus (deden wij alles mee) zijn de stranden en Alghero goed te bereiken (AF en ALPH bus).

Prima Camping

Sanna
6-9-2013

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Calik blu. We kregen een update omdat we niet meer in het hoogseizoen zaten. Op de camping ben je van alle faciliteiten voorzien. Een camping winkel waar de prijzen een paar eurocent verschillen in vergelijking met de supermarktketen 'Sisa'. Het centrale busstation is in Alghero naast het park, vraag even bij het toeristenbureau die tegenover het park staat. Daar kun je foto's maken van de bus en treintijden. Voor mensen die een gluten allergie hebben, in de campingwinkel heb je pasta voor 1,29 en crackers en koekjes. Voor brood moet je naar de grote supermarkten maar daar hebben ze alleen maar 'droog' witbrood. Alles staat wel goed aangegeven bij de ingrediënten ! Wel is er elke avond van 21.00 tot 23.00 uur een animatie team die kinderen met zeer luide muziek vermaakt. We stonden met onze camping er ver vandaan, maar helaas hoor je het op de gehele camping. (muziek staat er luid, dit hebben we wel als 'kleine ergernis' ervaren).

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Laguna Blu (Glamping) in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Laguna Blu (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.