Appartement Residence Picale

9 reviews over Appartement Residence Picale in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Residence Picale ligt aan het strand.

Flappie10
14-6-2010

Het appartement ligt aan het strand. De appartementen zijn schoon en zeer ruim. Ons appartement was echter zeer gehorig. Het geschuif van de stoelen van de bovenburen hoorden we dag en nacht. Nou hadden wij wellicht pech met zeer lawaaierige mensen boven ons. Maar het is wel een reden voor ons om dit appartement niet weer te bezoeken. Het restaurant Pizza al Metro er naast is een echte aanrader.

Mooi, net appartement direct aan zee

Willem
30-9-2009

Prima appartement. Zeer ruim, alles aanwezig wat je nodig hebt. Groot balkon.

Straat oversteken en je bent aan het strand. Naar oude centrum is het wel 20 minuten lopen. Bussen rijden niet vaak en moet je kaartjes voor kopen (in het oude centrum).

Zwembad erg koud water. Wel erg schoon en mooi.

Ligging en ruimte is geweldig!

Erik
5-8-2009

Door de ligging en ruimte van deze appartementen is het een magere 6 geworden.

Voordelen:

1. De straat oversteken en je staat op het strand

2. Ruime appartementen (appartement no. 6C heb ik gehad), 2 balkons waarvan 1 uitzicht op het mooie zwembad en 1 uitzicht op de zee, ruime slaapkamers

3. Grote parkeerplaats, supermarkt, voetbal-/tennisveld om de hoek

4. Goede uitvalbasis voor verkenning van het eiland

5. Alghero binnenstad is super!

Nadelen:

1. Om de 4 dagen schone handdoeken

2. Slecht, doorgelegen bed (app. 6C)

3. Zwembad dicht tussen 13:00u en 15:00u evenals de bar

4. Toiletpapier bijvoorbeeld op? Zelf kopen in de supermarkt!

5. Verouderd interieur, deuren kapot, koelkast wat niet goed sluit, plantenbak met gras, afvalbak kapot.

6. Minimale douche ruimte terwijl de badkamer ruim genoeg is

7. Redelijk ver lopen (langs de zee/boulevard) naar de oude binnenstad

Voor lekker eten ligt er een restaurant halverwege de boulevard aan de linkse kant, overkant van de straat

Fijne accomodatie

Fam. Brouwers
6-6-2009

De appartementen zijn direct aan het strand gelegen. Supermarkt en restaurant om de hoek. Zeer schone accomodatie. Sober maar net appartement met 2 balkons (4-persoons appartement). Zeer grote balkons bij de 6-persoons appartementen en uitzicht op zee of zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijn zwembad met goede ligbedden. Kortom, een goede accomodatie!

3 keer geweest in picale, steeds in de losstaande appartementen om het zwembad,heerlijk grote ruimte, binnen sober maar er is wat je nodig hebt

apart is het niveau verschil ,benedengronds de bar ed bovenzwembad en app. supermarkt om de hoek,parkeergarage aanwezig, eten aan de overkant,hoewel je voor lekker eten.. beter naar oud alghero kan gaan,gezelliger ook !

picale ligt meteen aan het lido-de boulevard-en het prachtige strand! great !leuk is om eens bij Fertillia aan het heerlijke !! strand te leggen,komen de vliegtuigen vlak over je heen om te landen/stijgen op airport!

mooie/interessante oudheden in nabije omgeving!

sassari/oristano/ heerlijke steden maar vooral ..een heerlijk/mooi vakantie eiland !!!

Via last minute in dit appartementen complex terecht gekomen. Lekker dicht aan het strand (25 mtr). Eenvoudig, klein appartement. Wij hadden geen airco, derhalve slecht geslapen door de warmte die bleef hangen. Overdag en 's avonds gezelschap van groepje straatkatten (6). Zwembad ideaal voor een duik. Uitstekende pizzeria naast de deur, maar voor het echte goede voedsel is de oude stad de place to be. Supermarkt 1 minuut lopen. Mooi strand met duinen op 10 min lopen. Service/ Personeel goed, lakens 2x per week vervangen. Wij hadden een uitstekende vakantie in Alghero

Heerlijk om zo de weg over te steken en op het strand neer te vallen. Het appartement is een voudig maar heeft alles wat je nodig hebt. De restaurants vonden wij over het algemeen wat tegenvallen, pizza ben je na drie keer ook zat en de rest is niet erg smakelijk (maar misschien zijn we wat verwend??)

Het plaatsje Alghero (op 20 min. afstand lopen vonden we erg tegenvallen. Bijna geen terrasjes wéér pizzeria's en de Restaurants waar iets anders te krijgen was waren natuurlijk steeds bomvol. verder wat winkeltjes, maar wel mooie architectuur om te bewonderen. Wij gingen voor het strand, en daar hebben we volop van genoten.

Ligging goed, weg oversteken en je zit op het strand.Enige nadeel is dat er alleen een lift in het hoofdgebouw is en wij moesten toch iedere keer 36 treden op en af, onder ons zat een stel met een wandelwagen en dat was voor die mensen toch een heel gedoe iedere keer. Heel vriendelijk personeel en ondanks de schoonmaak van 1x per week zag het er prima uit, alleen de prijs van de airco is abnormaal hoog!! 10 euro voor 1 dag en 45 euro voor 1 week.

Wij komen al jaren bij Picale en vinden het er heerlijk. Veel eettentjes in de buurt, goede supermarkt t.o. het app. Het zwembad is altijd rustig en schoon. Weinig Nederlanders (wat met kinderen misschien een probleem is)Met de bus ben je in 5 min. in de stad en lopend is het 20 min. Het strand is aan de overkant van de straat. Het enige minpuntje zijn de slechte bedden en lawaai van het restaurant Pizza a metro aan de overkant.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Picale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Picale in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Picale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Picale scoort een 7.5 uit 10 op basis van 10 reviews.