Appartement Mediterraneo

2 reviews over Appartement Mediterraneo in het Nederlands

Toplocatie!

Robin
25-9-2012

Sardinië is een prachtig eiland!

B&B Mediterraneo heeft de perfecte ligging in Alghero. De kamers zijn schoon, van alle gemakken voorzien en daarnaast een prima contact/service. Mogelijkheid om een parkeerplaats te reserveren en daarnaast een uitgebreide keuken en computer met internet aanwezig.

great apartment! echt super!

juan
20-11-2009

Joehoe wat een top, fantastisch leuke vakantie!!

Het was allemaal super geregeld!

Appartement, contact, vervoer enz.

we hebben echt genoten van het weer, het eten en de omgeving.

Het appartement is perfect gelegen.

je hebt alles wat je nodig hebt en op het terras heb je de hele dag zon.

Sardinie… echt fantastisch; Alghero is grandioos!

Een plek om nog eens terug te komen en door te vertellen!

Bedankt voor alles

Groetjes Juan&Judith from Holland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterraneo in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.