Hotel Margherita

3 reviews over Hotel Margherita in het Nederlands

Dringend aan renaovatie toe

patrick_rosiers
5-8-2013

Het hotel is schitterend gelegen, op wandelafstand van het oude centrum van Alghero. Het hotel echter is aan een dringende opknapbeurt toe. De kamers zijn verouderd en aan de kleine kant. Het hotel beschikt daarentegen over een prachtig ingericht wellnessgedeelte. Verwarmd binnenzwembad, beperkt open en verplicht dragen van een badmuts. Het ontbijt is ruim en gebeurt op het dak van het hotel. De badkamer was ontsmet bij aankomst ( duidelijk te ruiken), maar algauw verspreidde er zich een muffe schimmelgeur in de badkamer. Aan de receptie gedragen er zich sommige onvriendelijk. Indien je er aankomt met een wagen is er mogelijkheid gebruik te maken van de garage iets verderop ( 7€/d 2013). De enige reden om dit hotel te boeken is zijn locatie.

Mooie prijs voor een goed hotel

C.Dalhuizen
25-7-2011

Sinds een paar dagen terug uit Alghero,een prachtige stad waar je een week goed kunt vertoeven.Het hotel ligt erg centraal,handdoeken en bedlakens worden elke dag verschoond,vloeren gedweild.Badkamer klein maar alles zit erin wat je nodig hebt.Aardig,behulpzaam personeel,het onbijt was voor onze maatstaven karig maar voor een week goed te doen.Onder het hotel zit een welness.Het oude centrum is erg gezellig met z'n smalle straatjes,leuke restaurantjes,heerlijk eten,flaneren langs de boulevard.Om een goed stuk strand uittezoeken kun je het beste langs de waterkant lopen,zo kun je duidelijk zien wat schoon is (alg) en wat niet.Tripjes kun je genoeg maken met de boot of bus.Luchthaven is op 15 minuten afstand,met bus te doen. Wij hebben een taxi genomen rond de €22,00.

Het enige minpunt van dit hotel is dat de kamers gehorig zijn. Toch is het een hotel wat ik zou aanbevelen.

2008

het hotel ligt in het centrum van Alghero

jp. jacobs
12-4-2008

het hotel ligt in het centrum van Alghero.Prachtige stad en veel te zien.Niet geschikt voor kleine kinderen.Mooie stranden wat verderop.Gezellige terrasjes.Aardige mensen en het hotel was qua prijsvergelijking wel goed.Ontbijt was prima en heel goed verzorgd.Het hotel wordt gerestaureerd, maar last hebben we er niet van gehad.Iedere dag schoongemaakt en schone badlakens en 2x per week schoon beddengoed.Kamers zijn goed te verwarmen dmv.airco.Het was heel fijn in Alghero.

We hebben een aantal aanbieders voor Margherita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margherita in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margherita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.