ItaliëSardiniëAlgheroBed & Breakfasts AlgheroBed & Breakfast Lu Palau de Antoni

Bed & Breakfast Lu Palau de Antoni

ItaliëSardiniëAlghero

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Lu Palau de Antoni voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Lu Palau de Antoni

• 8Jan Henk van der Kolk10-10-2010

sfeervolle accommodatie

Een echte aanrader. 15 min. lopen vanaf het oude stadscentrum maar de afstand naar de stranden is erg klein. Fantastische gastvrouw met prima ontbijt en uitstekende koffie. Aanrader!

• 9Mieke21-04-2009

gezellig sfeervol pension

Wij hebben 3 fijne dagen gehad in Lu palau de Antoni. De inrichting is heel gezellig en warm, personeel heel vriendelijk. Ontbijt is niet uitgebreid maar hadden we ook niet verwacht met zo weinig kamers. Er is een heel mooi overdekt dakterras en een gezellige gezamelijke ruimte, wat onze kleine maar zuivere zolderkamer meteen weer goedmaakte. De afstand naar het strand en superleuke stadje is goed lopend te doen. Kortom; voor herhaling vatbaar!

• 10Niki12-02-2008

Zeer mooi en net, vriedelijk, ontbijt is goed verzorgd zodat je zeker niets tekort komt. Mochten onze koffers de laatste dag ook laten staan. Ligt dicht bij het strand. En een grote badkamer met douche.

Bed & Breakfast Lu Palau de Antoni info

Veilig betalen met