Bed and Breakfast La Terrazza sul Porto

BedAndBreakfastWeer vandaag31°19°

We hebben een aantal aanbieders voor La Terrazza sul Porto voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Terrazza sul Porto in het Nederlands

Perfecte locatie

Sandy
21-9-2011

La Terrazzo sul Porto heeft een ideale ligging in het historisch centrum van Alghero.

Ontbijt met uitzicht op de haven. Moderne, schone kamers. Giavanni, de eigenaar, helpt je graag op weg naar de mooiste baaitjes en de goede restaurants. Circa 10 minuten lopen naar het dichtsbijzijnde strand. Ondanks dat het nergens staat is er Wifi aanwezig. We gaan er zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Terrazza sul Porto in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Terrazza sul Porto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Terrazza sul Porto scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.