Hotel La Playa

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel La Playa

• 8Anja02-09-2010

Prima hotel

Net terug van Sardinië, 2 nachten in la Playa geweest, prima hotel. Het ontbijt is goed, veel aandacht van het personeel voor de gasten. Er is een mogelijkheid om te eten, dit hebben we niet gedaan. Vooral de ligging is perfect voor het strand en het centrum van Alghero.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Diane29-06-2010

Rustig keurig hotel!

Hotel La Playa is een keurig hotel dat wordt beheerd door een familie. Alles is keurig verzorgd en wordt netjes schoongehouden. Het publiek is over het algemeen wat ouder, weinig kinderen. Zwembad is prima, ruimte genoeg voor de gasten, maar vrij klein. Er is nog een whirlpool. Ontbijt prima verzorgd, we hebben in het hotel niet gegeten. Het centrum van Alghero is 10 minuten lopen, langs het strand. Prima te doen. Algehero zelf is prachtig, veel restaurants en terrasjes. Leuke haven erbij. Op het strand wel ontzettend veel verkopers. Maar je hebt geluk, ze hebben vaak "special prices" of "only half price today"...

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Ronald van Nattem23-10-2009

Gastvrij en wensen worden vervuld

Fijn hotel om uit te rusten. Goed eten en alles bij de hand. Wordt door twee zussen en broer gerund waar de klant voorop staat.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Anne en Koos15-10-2009

Prima hotel

Dit is een prima hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed,de kamers zijn wat aan de kleine kant maar het is schoon en goede bedden.De ligging tov centrum is ongeveer 20min lopen over de boulevard,als je de straat uitloopt ben je op het strand.Er is een zwembad met ligstoelen en een gezellige tuin,ook bestaat de mogelijkheid om er te dineren (,s ochtends aangeven) .

Gereisd met partner in oktober 2009

• 0Sandro Caddeo06-02-2009

Top vakantie!

Wij zijn met z'n tweeën in dit hotel geweest in de zomer van 2001. Zonder kinderen en dus volop keuze in hotels. We hadden niet beter kunnen kiezen! Het hotel is kleinschalig, vriendelijke mensen, kamers wat simpel en niet al te groot, prima ligging, uitmuntend eten (en mijn man is zelf Sardijn dus erg kritisch!) en Alghero is heel erg leuk. Ik zou dit hotel iedereen aanraden, behalve wellicht families met jonge kinderen. Oudere kinderen geen probleem. Je zit op enkele minuten lopen van het gezellige strand (zeker ook geschikt voor kleintjes) en ook Alghero en de omgeving hebben genoeg te bieden. Vergeet de locale markt niet! Overigens waren wij er eind augustus/begin september. Augustus is wel veel leuker, levendiger. Vanaf 1 september gaan alle Italianen weer aan het werk en is het direct stiller. Het weer was ook nog eens prachtig... GAAN!

Gereisd met partner in maart 2005

• 7ria03-10-2006

prettige italiaans familiehotel. aardig personeel kamers zijn netjes enig nadeel is wanneer men 1 week verblijft dat beddengoed niet verschoond wordt handdoeken schoonmaak dagelijks. ontbijt buffet goed diner 2 keuzes. Verder is de oude stad alghero en de grotten van nettuno. stintino,zeker de moeite waard om dit te bezichtigen. Wij komen zeker nog eens terug in Hotel La Playa

Gereisd met partner in juni 2005

Hotel La Playa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenValet parking