Camping La Mariposa

24 reviews over Camping La Mariposa in het Nederlands

dit nooit meer

barbara
22-8-2014

Villino gehuurd 145 euro per nacht bleek aan zeer drukke verkeersader te liggen naast ziekenhuis op doorweg naar Alghero continu lawaai motors auto's ambulances Wil je slapen moet je afsluiten, met hitte niet fijn Dat zou oke zijn als je klantvriendelijk werd benaderd er kan geen goedendag glimlach vanaf je bent betalend vee Douches lekten bedden kraakten enorm Nicht en vriend hadden kamer geboekt in wat later bleek soort van barak zwart geschilderd gebouwtje met die hitte enorm krakend stapelbed geen wastafel enorm veel geluidsoverlast, 45 euro pn

Wij hadden 2 dagen geen warm water Dat kan voorkomen Maar staf gaf aan een van de kinderen (!) pp1 muntje voor warme douche op de campingwasplaats Hoe we moesten afwassen hoe mijn gehandicapte zus naar douche moest komen of we misschien na het strand wilden douchen dat was dan jammer al betaalde je juist vanwege de keuze voor meer comfort De kinderen hebben het fijn gehad omdat het aan het strand ligt en op half uur afstand van Alghero

Prima camping

Mia
13-8-2012

Wij hadden een mooie plek aan de zeekant. We vonden de camping beslist niet te vol. Genoeg ruimte tussen de tenten en caravans. Het sanitair was even wennen. Geen gebouw, maar alles buiten. Warme douches in afgesloten ruimte, maar wel met muntjes voor 0,50 cent. Buitendouches zijn echter heerlijk. Door het hete weer is het water niet echt koud, juist lekker verkoelend. Gewoon je haar wassen met je badkleding aan. Dat doet iedereen, dus is echt niet gek. Toiletten en rest van sanitair wordt goed schoongemaakt, 2 of 3 keer per dag. Wij hebben niet echt last gehad van de weg, maar je hoort 'm wel. 's Nachts echter weinig verkeer. Via het strand kun je naar het gezellige oude centrum van Alghero lopen. Je doet er ongeveer een half uur over en het loopt gezellig. Met de auto kan ook prima, er is een heel groot parkeerterrein vlak bij het centrum (gratis).

Wij zijn 11 nachten gebleven op le Mariposa en hebben ons prima vermaakt.

nooit meer, verschrikkelijk

E Nauta
24-9-2011

camping ligt naast drukke weg en vlakbij centrum. Kleine plaatsen.

Niet echt een aanrader.

serge
23-8-2011

De camping is heel mooi gelegen niet ver van Alghero.De camping is veel te duur.Wij moesten 49 euro betalen- 2personen caravan en elektriciteit nog apart betalen voor warme douches,in de maand augustus.Het sanitair heel verouderd wel redelijk netjes.

Mooi strand voor de deur

Harry
20-7-2011

Mooie camping dicht bij het stadje en aan het strand.

voor herhaling vatbaar!!

Rosanne van der Linden
18-1-2011

Ben er nu al 2 keer geweest. 1x in 2008 en 1x in 2010. Beide keren een bungalow gehuurd( beetje teveel naam voor een houten blokhut) Hebben het er heerlijk gehad. Wij gaan voor zon, zee, strand, lekekr eten en cultuur en dat alles kan je hier vinden. De 3e keer is alweer geboekt maar ditmaal in een caravan. 8 juli t/m 22 juli 2011.

Sanitair is primitief maar je kan ook niet verwachten voor deze prijs dat het super deluxe is. Wel redelijk schoon.

Geen camping voor kinderen want er is weinig te doen.

Winkel op de camping is goed, lekker fruit en de restaurantjes in de buurt zijn ook lekker.

Ver lopen naar de stad maar onderweg zie je genoeg.

nooit meer Mariposa!!

jasmijn
4-9-2010

nooit meer Mariposa. Wat een oplichters rare eigenaren ze bedriegen je waar je bijstaat. ze zeggen dat je langer geboekt hebt dan gedaan en laten je vervolgens betalen. Het sanitair is smerig. poep op de wc brillen en mijn gehuurde oudbollige kamer vol met mieren en ongedierte

kortom nooit meer!!

er zijn genoeg andere locaties in de buurt bovendien is het een half uur lopen anar het centrum van alghero en met de auto is dat geen doen daar.

enige pluspunt, camping is aan strand (wel heel druk strand)

maar absoluut geen aanrader

zeer vriendelijk personeel niets voor kinderen

van Noort
26-8-2010

Heel kleine camping (echt voor backpackers!) direct aan zee, pal naast een zeer drukke weg naar Alghero. We hadden een Velini (huisje) gehuurd:netjes ingericht, maar erg verouderd. Op het terras konden we elkaar haast niet verstaan vanwege het drukke verkeer dat voorbij raast. De volgende dag konden zonder problemen ruilen met een Velini die met de achterkant naar de weg stond. Er was totaal niets te doen op de camping behalve enkele demonstraties kapuera. 's Avonds kon er alleen pizza worden besteld in het restaurant. Bij de strandopgang staan continue enkele macho 'surfers' die de campinggasten in de gaten houden. Busverbinding met de mooie stad Alghero is erg slecht, gemiddeld 1 uur wachttijd; er is geen dienstschema!

De mooie plekjes op het eiland moet je echt gaan opzoeken. De weg van Alghero naar Olbia is levensgevaarlijk en duurt 3 uur. Porto Servo is weinig authentiek. Bosa en Castelsardo zijn prachtig!

Sardinie is het eiland voor de Italianen: laten we dat maar zo houden.

Verouderde echte Italiaanse camping

nadja van der Heide
6-8-2010

Ligt aan mooie baai met zandstrand. Camping trekt zowel campers met veel Italiaanse gezinnen als backpackers. Sanitair is oud maar wel heel schoon. En warm douchen kost 0,50 cent per keer. Camping heeft veel bomen. De caravan die wij hadden gehuurd, was vrij oud en stonk naar caravan maar we hadden wel uitzicht op zee. Er was geen entertainment of animatie team voor kinderen dus dat was wel heel jammer als je pubers hebt die af en toe wat vermaak zoeken. De camping ligt op zeker een half uur lopen van Alghero stad en eerste supermarkt was op 2km afstand. De camping biedt zelf ook supermarkt( maar vrij duur) en pizza restaurant(wel lekkere pizza!) Verder ligt camping aan drukke weg dus zit je net aan de buitenring op de camping zal je veel last hebben van het verkeer dat er de hele dag langs raast. Het strandje van de camping daar kan je alleen zitten als je een bedje en parasol huurt (a 10,00 per dag), naast het campingstrandje is een local strandje maar enorm druk.

massatourisme

ralph
21-7-2010

Op deze camping terecht gekomen omdat er in Bosa niets meer vrij was. We hebben 1 nacht op deze camping doorgebracht.

Iedereen die met een tent komt kan zelf een plekje uitzoeken waar hij wilt staan. Toen wij er waren was het zo druk dat we onze tent tegen die van de buren moesten aanzetten. De douches en wc's waren niets bijzonders maar waren redelijk schoon. De douches zijn buiten en iedereen houd zijn badkleding dan ook aan. In de avond/ nacht is het erg rumoerig zowel op de camping als aan de aangrenzende weg en op het strand.

Het strand in Algehero is erg smal en er hangt een onprettige geur. Wij hebben het hele eiland rond gereisd en dit was een van de mindere stranden.

De stad Algehero is gezellig. Wij raden een bezoek in het hoofdseizoen echter af. De stad is te klein voor het aantal toeristen dat er in deze maanden is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Mariposa in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Mariposa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.