Hotel Dei Pini

ItaliëSardiniëAlghero

8.4FantastischScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over Dei Pini

• 9Wout25-07-2015

Keurig hotel aan prachtige baai

Mooi hotel met schitterend uitzicht over het water en de baai met prachtig privéstrand. Wel wat afgelegen; ca. 15 minuten met huurauto naar Alghero en in de directe is niet veel te doen. Vooral genoten van het mooie weer met af en toe een uitstapje, zoals naar de Grotten van Neptunus, DE attractie in de omgeving. Leuk boottochtje in plaats van lange klim via de trap in die hitte (35 gr.). De kamers waren schoon, niet supergroot maar acceptabel, geen bad maar alleen een krappe douchecabine. Gratis kluisje. Buitenzwembad met toezicht, ook goed schoon. De auto kon binnen de hekken worden geparkeerd. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde, maar wat geeft dat als er zo veel keuze is? Het eten in het hotel was ons te duur, maar we konden ons goed redden bij de Lidl en restaurantjes in Alghero. Weinig kids, veel senioren! Tenslotte hebben wij voor 20 euro pp gesnorkeld bij de duikschool vlakbij. Daarvoor konden wij een dag op hun terrein, snorkelen en zonnen; incl. snorkels, wetsuits, flippers.

• 7marianne4909-05-2014

sfeerloos hotel, gedomineerd door PC-nerds

Bij aankomst in hotel zie je meteen dat er veel computer-nerds in de lobby zijn. Er hangen/liggen overal kabels, ook bij de bar. Er is niets aan als je in de bar/lounge zit om daar tegen aan te kijken, en ze zitten overal. Daarbij is de bar/lounge fel verlicht, wat ook niet gezellig is. Bij het ontbijt mag er geen muziek aan, want dan hebben ze cursus. Het was niet van korte duur, want ze zitten er de hele week, en de week erop komt er weer een nieuwe groep. Je mag tot 10 uur ontbijten, echter rond 9 uur worden de tafels al gedekt voor 's avonds. Dit gaat gepaard met een hoop gerammel van borden en glazen. Je krijgt het gevoel dat je op moet schieten want ze willen afruimen. Broodjes en koffie zijn wel te verkrijgen tot 10 uur. Het ontbijt biedt geen uitgebreide keuze, en dagelijks hetzelfde. Het diner is snel koud, en ook niet uitgebreid. Het hotel ligt prachtig aan een baai, vanuit het restaurant heb je daar een mooi zicht op. De kamer is netjes en wordt heel goed schoongehouden.

• 10A.M.Walsma05-05-2013

Geweldig !

Geweldig! Locatie direct aan de baai van Alghero, Ontvangst door de receptie als een warm bad. Wij kregen een kamer met uitzicht op zowel de middelandse zee als het waanzinnig mooi gelegen zwembad.(kamer 89) Ontbijt op het terras buiten. Hoewel kamers niet super groot, maakt het uitzicht op zee dit meer dan goed ! Ook voor de huurauto een veilige gratis parkeerplek binnen de hekken, en de huur van hotelfietsen is wat ons betreft een "must". Er is een veilig fietspad naar Alghero (25 min,)

• 10Gloria15-09-2011

Hotel dei pini = geweldig

Super hotel voor te relaxen! prachtige zee ( maar dat heb je overal in sardinie) kamer is goed met prachtige zeezicht , het eten is uitstekend ! gewoonweg heerlijk en veel keuze ! het centrum van alghero is heel mooi! wij hebben een heel fijne vakantie hier gehad en komen zeker terug!

• 6arjana16-05-2010

Nooit meer in dit hotel.

Als je van snorkelen houdt is dit een prima lokatie. Kan direct vanaf het prive strand(je) Het personeel is erg vriendelijk, maar het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Onze kamer (ca. 12 m2) had geen bad, alleen een kleine douche. Ontbijt is slecht en zeer beperkte keuze. 1x gedineerd en dat was zo slecht (het vlees) dat we het tot 2x toe hebben teruggegeven. Hotel heeft geen zwembad. Ca. 10 km van het centrum van Alghero. Wel een auto nodig, want bij het hotel is verder niks op loopafstand (binnen ca. 4 km)

Hotel Dei Pini info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)