Hotel Bellavista

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Bellavista

• 6Tom01-10-2010

Goedkoop en proper

De kamers zijn zeer proper en hebben een mooi uitzicht over de baai, maar zijn niet echt luxueus te noemen (wat voor de lage prijs ook niet te verwachten was). Enkel het bed was van zeer slechte kwaliteit. Mensen met rugproblemen blijven hier beter weg. Het ontbijt bestond uit croissants met wat confituur, kaas of salami en een koffie, fruitsap, water.

Het is vijf minuutjes rijden van het vliegveld, en naar Alghero, en ligt in een heel stille en rustige omgeving.

• 7Leo29-09-2008

dichtbij vliegveld

Eenvoudig hotel met zeezicht. Schone zeer eenvoudige kamers met balkon. Goede ligging voor bezoek aan Capo Caccia, stranden en Alghero. Zeer makkelijk bereikbaar vanaf luchthaven. Geschikt voor kort verblijf.

• 6lyda besuijen23-10-2007

kamer, badkamer en bed waren schoon alleen het bed lag slecht. het ontbijt was prima. makkelijk te vinden vanaf vliegveld fertilia.

0 tips over Hotel Bellavista

0 vragen over Hotel Bellavista