ItaliëSardiniëAlgheroHotels AlgheroHotel Alghero Resort Country

Hotel Alghero Resort Country

ItaliëSardiniëAlghero

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alghero Resort Country voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 8 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 8 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Alghero Resort Country

• 9Helga en Heleen14-05-2019

Super hotel, geweldige ontvangst en eigenaresse spreekt zeer goed Engels. Ontbijt uitgebreid, voor elk wat wils. Landelijk gelegen dicht bij het centrum van Alghero. Alles bij elkaar super!

• 8H en B25-09-2018

geweldig

een geweldig en aangenaam verblijf

• 6Rob en Irma30-06-2018

Zeer gehorig!

Hotel is gelegen in een tamelijk dorre omgeving. Met de auto ben je in 5 minuten in het historische centrum van Alghero. Ontvangst vriendelijk. Personeel van het hotel vriendelijk. Kamer matig, ziet er gedateerd uit. Harde matrassen. Ontbijt redelijk. Zeer gehorig!!

• 7Leo van de Kerkhof02-06-2018

Ruim voldoende maar te duur voor het gebodene.

Zeer rustig landelijk gelegen hotel op korte afstand van Alghero. Zeer eenvoudige kleine maar schone kamer. Goed ontbijt. Maar koffie uit de kan niet lekker. Erg vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitsverhouding: te duur voor wat je krijgt. Wij betaalden €150.00 per nacht.

• 9Ellen01-07-2017

Rustig gelegen hotel met prachtige tuin.

Het is even zoeken maar dan heb je ook wat. Hartelijk ontvangst door de eigenares die zeer goed Engels spreekt. Prachtige tuin met fijn zwembad en barretje. Mooie schone kamer en een ontzettend uitgebreid ontbijtbuffet. Algehro is op 5 minuten en stranden zijn in de buurt. Zeker doen een tochtje langs de prachtige kust naar Bosa.

• 8FH26-07-2013

Dikke prima

Wij waren helemaal tevreden. Een prettig hotel met een goede sfeer en vriendelijk personeel. Mooie, ruime, nette, schone kamer (wij hadden de standaard kamer) met een mooie eveneens ruime en moderne badkamer. Enige minpuntje was de gammele (gratis) wifi-ontvangst op de kamer. Maar dat kan komen omdat we vrij achteraan zaten. Zelfs het bed was niet spijkerhard! (alle andere Italiaanse bedden wel) Het hotel lag iets buiten Alghero, maar dat vonden we prima (niet zo druk). Als je de weg afrijdt ben je binnen 5 minuten in het centrum dus dat was voor ons geen probleem. Parkeren in Alghero was gratis of belachelijk goedkoop :-) Het ontbijt was lekker, mooi zwembad, prettig terras. Ik kan op de wifi na geen nadelen verzinnen. Wel even opletten als je er voor het eerst komt, dat je het weggetje niet mist. Maar goed, er staat een bordje dus gewoon goed opletten.

• 8Jaimi en Tessa10-07-2010

Prima hotel, goede service, rustig gelegen.

Begin Juli hebben wij 3 dagen in het Country resort doorgebracht. Het is een nieuw en mooi hotel. Omdat het hotel wat lastig te vinden is hebben we gebeld en hebben ze ons telefonisch de weg gewezen, toen we aankwam stond er al iemand op ons te wachten. De kamer was prima in orde en de douche fantaschtisch. Het personeel is super vriendelijk, ze hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken. het zwembad is prima. Het ontbijt is goed voor italiaanse begrippen. Het hotel ligt wat verder van de stad alghero, 5 a 10 min met de auto. Daardoor is het ook een rustig hotel, wat wij als prettig ervaren hebben. Wij hebben er een goed verblijf gehad!

• 9Amsterdam traveller30-09-2009

Goed hotel, goede bedden en goede voorzieningen

aanrader voor mensen die willen verblijven rond Alghero en binnen 5 minuten met de auto in het centrum of op het strand willen zijn. Prachtige omgeving, rust en luxe.

Hotel Alghero Resort Country info

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)