Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°17°

3 reviews over Hotel Alghero City in het Nederlands

Matig

Willeke en John
15-8-2011

Hotel Barcellona heeft een prima ligging, zo'n 15 min. naar het strand en 10 min. naar het oude centrum. Verder verziet het hotel van eenvoudige kamers, maar al het noodzakelijke is wel aanwezig. Zo heeft de kamer een prima bed, een airco en het is er schoon (dat is belangrijk). Het is alleen wel vrij gehorig binnen het hotel en onze kamer (306) had geen goede douche.

De medewerkers waren niet altijd klantvriendelijker, het lag er maar net aan wie er achter de balie aan het werk was.

Het ontbijt is vrij eenvoudig en is dus niet uitgebreid, geen verse eitjes of broodjes.

Wij zouden dit hotel niet voor de tweede x boeken.

Gereisd Met partner in augustus 2011
2008

Dit hotel is kwaliteit t

Corthout Rogier
12-2-2008

Dit hotel is kwaliteit t.g.o prijs in orde. De ligging vlakbij de middenstad en de haven is de tweede beste. Maar Catalunya is dan ook eens zo duur. Voor de kids is een uitstekende Mac Donalds op vijf minuten wandelen. Propere kamer met verwarming of airco, Tv , bad of douche. Ontbijt is sober. Opgelet Hotel Tarragona ligt niet op de Via Tarragona. Afstappen van de bus aan het grote park aan de haven.

Gereisd Familie in Tue Feb 12 2008 10:56:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor zijn prijs

Corthout Rogier
11-2-2008

Goed hotel voor zijn prijs. Uitstekende ligging, kort bij de haven en de binnenstad. Propere kamers, eenvoudig ontbijt. Vraag aan de buschauffeur niet achter Tarragona want dan neemt hij jullie mee naar de Via Tarragona een half uur weg van het hotel Tarragona. Voor de Kids een prima Mac donald vijf min. van het hotel.

Gereisd Familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Alghero City voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alghero City in Alghero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alghero City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.