Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°12°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Village Baia Blu la Tortuga (Glamping) voor je op een rij gezet:

Eurocampings

29 reviews over Camping Village Baia Blu la Tortuga (Glamping) in het Nederlands

Zou het niet doen.

Mathilde
27-8-2018

Grote camping met bijna alleen Italianen. Ook alle entertainment in het Italiaans. Veel verschillende accommodaties door elkaar heen waardoor het rommelig oogt. Voor alles (airco, bandje, ligstoelen bij zwembad) moest bijbetaald worden. Auto mag niet gebruikt worden tussen 13:30 en 15:00 en 24:00 en 07:00 dus bij vroeg vertrek om de boot te halen moet je de auto buiten het hek parkeren en met je spullen sjouwen. Beach bar mooi gelegen maar eten was erg weinig/fantasieloos. Strand mooi maar loopt erg stijl af. Veel stuk in huisje: wc-bril, stoffer & blik, pannen erg slecht.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Beste camping van deze omgeving

Saskia
20-7-2018

Receptie is vriendelijk, maar na 10 uur varen wil je graag zonder veel gezeur de tent opzetten. -Dus neem je voucher geprint mee en niet digitaal op de mobiel. Want ze kunnen niets met je reserveringsnummer. -Extra betalen voor de animatie (dit is verplicht. Camping is prima, let op waar je staat als je meer rust wil. Animatie gaat tot 24 uur luid door. Verder ruime plaatsen, je kunt met een waterbron nemen deze zijn 1 euro per dag en je kunt gebruik maken van eigen sanitair. (Deze is een aanrader, 6 euro per dag) Je zit paar 100 meter van het strand, echt top. Restaurant is prima, maar aan het strand is het beter. De winkel en restaurant zijn de hele middag gesloten, net als alle dorpen in de omgeving. Sanitair is prima, ze maken vaak schoon. Maar daar merk je later op de dag niets meer van. Helaas. Wij waren hier in in het hoogseizoen en het is nog best rustig met gasten. Inderdaad veel Italianen, maar dat vind ik geen probleem.

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuk voor een keer

Carlo
11-8-2017

Een week doorgebracht in een chalet. Airco moet apart bijbetaald worden 7 euro per nacht. Met name bij container plaatsen erg smerig en stank. Wij kregen een chalet achterin tegen het buitenhek. Daar loopt een weg langs die een ware racebaan is. Midden in de nacht knallende motoren en auto's op volle snelheid. Als je zelf vroeg naar de boot moet (wij om 04.00 uur) moet je je auto buiten de camping parkeren om de rust te bewaren. Tussen 13.30 en 15.00 uur is ook absolute rust verplicht en zijn de poorten van de camping dicht. Wij vonden het een mooie, geen sympathieke camping, eigenlijk alleen voor Italianen. Verplicht lid worden van de animatie club die vervolgens alleen in het Italiaans is. 96 % van de gasten is Italiaans.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping

Dutchpuckie
19-8-2014

Groot, schoon, netjes, goed georganiseerd, dicht bij het strand met allerlei activiteiten. Leuk animatieteam. Winkel is niet duur. Restaurant is niet zo goed. Net naast de camping is een restaurant wat wel heel goed is.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping met bijbehorende prijs

Luukstar
4-9-2013

Hadden een nieuwe accommodatie, de Relax, met buitenkeuken, en die was echt heel mooi; veel mensen waren zelfs nieuwsgierig omdat het er zo leuk uit zag. Helaas wel een beetje (te) duur, wat ik niet vind passen bij Sardinië. Denk dat dit wel de mooiste camping is van het eiland, maar op sommige vlakken is er wel wat te verbeteren. Met name het restaurant is echt beneden de maat voor Italiaanse begrippen. Snap trouwens niet dat mensen de winkel duur vinden, want dat valt echt wel mee. Overigens zijn er meer dan genoeg supermarkten in Santa Teresa. Er is echt heel veel te doen op de camping, waarbij wij met name van de sportfaciliteiten - surfles - en de animatie gebruik hebben gemaakt. Ook voor oudere kinderen een heel leuke camping. Toch jammer dat ze geen zwembad hebben, wat gezien de prijs en de ruimte die ze hebben echt nog wel een verbetering zou zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Duur maar schoon en georganiseerd

jethro_groenheide
30-8-2013

De camping is zeer schoon, opgeruimd en georganiseerd. Elke ochtend komt een menselijke veegmachine de takken handmatig wegpoetsen. Het strand met zeer helder water ligt op loopafstand. Wij hebben 2,5 week een carvan gehuurd via touroperator. 1000 euro per week is behoorlijk aan de prijs. De airco wordt gemist en hadden we wel verwacht voor die prijs.

We hebben geluk dat niet alle vier de caravans verhuurd zijn, want de ruimte die je dan hebt, is zeer beperkt. De supermarkt is duur maar de mensen zeer vriendelijk.

Het animatieteam telt 16 mensen die volop Italiaans spreken. Elke avond hoor je vanuit je caravan dezelfde rits met liedjes waar ze op dansen. Mijn kinderen zijn niet onder de indruk en hebben amper van hun dienstverlening gebruik gemaakt.

Als fanatieke hardloper ben ik onder de indruk van de prachtige omgeving. Looppaden zijn er voldoende en ieder strandje biedt weer een magnifiek uitzicht. We gaan zeker nog een keer het Zuiden bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een keer

itak007
25-8-2013

Camping is zeer ruim maar de Mobil home's staan zeer dicht tegen elkaar. Airco moet apart voor betaald worden. BBQ is alleen toegestaan op een centraal ingericht punt. Strand is zeer mooi helaas is het een openbaar strand en dus voor iedereen toegankelijk. Internet €3,50 p/u alleen te gebruiken bij wifi spots 1 bij de ingang en 1 bij het winkeltje. Eten in het restaurant is behoorlijk prijzig en smaakt niet geweldig lekker. Prijzige campingwinkel en animatie is alleen gericht op Italianen. Verder ligt er helemaal niks in de buurt en een eigen auto is dus echt wel een aanrader.

Eindoordeel: een leuke camping voor een keer maar de volgende maal toch ergens anders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Mooi gelegen met schoon sanitair.

ssl_1
23-8-2013

Camping ligt aan mooi strandje, ook geschikt voor kleine kinderen door natuurlijk gevormd baaitje. Voor oudere kinderen leuk, omdat er ook van rotsen gesprongen kan worden in het water. Sanitair is schoon! Leuke campingplekken met voldoende schaduw.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi gelegen camping met uitstekend sanitair

Paul
7-6-2013

Leuke camping met fijn strand en zeer net sanitair. Wel veel plekken in de volle zon.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi camping

maayke_hardenberg
19-4-2013

Prima caravan, goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Baia Blu la Tortuga (Glamping) in Aglientu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Baia Blu la Tortuga (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.