Italië

32.996

vakanties Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Mooie camping, veel vermaak voor jonge kinderen

Laura,
    17-1-2019

Mooie grote camping. Mooi ruim zwembad met veel vermaak voor jongere kinderen. Er is veel te doen op de camping. In de directe omgeving is minder te doen. San Vincenzo is niet heel boeiend. Half uurtje het binnenland zijn mooie pittoreske dorpjes waar je gezellig wat kunt gaan eten.

Bijna alle straatjes op de camping zijn mooi bestraat. Helaas de onze niet, kinderen konden lekker op het zand spelen maar waren wel helemaal zwart iedere keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Grote maar mooie camping

ANNEMARIE RIETMAN,
    16-1-2019

Ik lees aantal reviews waarbij ik denk Je Weet toch wat je boekt?

Wij zijn er nu 3 x geweest .

3x een stacaravan want bungalow leek ons oud en niet modern.

Stacaravan van verschillende touroperators geboekt. 1e keer aan de zijkant van de camping dus wel stukje lopen naar het zwembad, winkeltjes maar juist daardoor een rustige plek je hoorde geen muziek. 3e keer hebben we expres geboekt centraal gelegen vlak bij het zwembad. (Voordat wij boeken vragen wij waar de stacaravans staan en geven evt voorkeur op) deze plek vonden wij geweldig! Ja je hoort de muziek savonds tot 23.00 uur en smorgens hoor je inderdaad een vrachtwagen langskomen die de vuilnis ophaalt maar, dat heb je echt op elke camping! De ene plek met stacaravans is natuurlijk mooier dan de andere keer. 1e hadden veel ruimte , laatste keer iets minder. Zwembad, wij gingen er pas tegen 11,12 uur heen , dan gaan er veel eten en wij hadden Altijd plek met parasol. Tegen 2u werd het weer druk en is het zoeken. Ochtend broodjes haalden wij pas tegen half 10, 10 uur. Wij deden dit gelijk als middag eten erbij in. Dan heb je geen rijen ! En Volop broodjes! Geen zin in? Lidl is dichtbij met de auto. Lopend kun je naar de stad, voor kinderen wel eindje lopen. Treintje rijdt er ook heen tegen betaling. Gardameer zelf om te zwemmen is prachtig . Helaas hadden wij de pech dat in de laatste dagen veel muggen en troep in lag. Wij vinden een schone camping. Wel van mening ga je met eigen caravan , tent , weinig kleine plaatsen , behalve de luxe plek aan het water is mooi. Sanitair schoon maar kan wel eens vernieuwing gebruiken. Is wat verouderd. Stacaravan waar wij zaten schoon, netjes. Afhaal pizza naast de ijsco is perfect super lekker!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne vacantie gevierd.

M vollenberg,
    15-1-2019

Mooie camping, veel verschillende accomodaties, veel vertier, flinke hoogteverschillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 21-1-2019

Dear guest,

thank you for sharing your feedback with us. We are very pleased to hear you enjoyed your staying at the Norcenni Girasole Village. We wish you all the best in the hope to see you back.

Kind regards,

Carolina

Zeer drukke levedige camping

Mama vam Twee,
    15-1-2019

Je moet er van houden. Drukke kermis camping. De kinderen vonden het fantastisch.

Voor mij persoonlijk veel te druk. Met jonge kinderen die gewoon voor 12:00 uur op bed gaan, vond ik het te veel lawaai.

Je kunt er Nederlandse snacks bestellen. Er gaat een treintje naar het stadje vlakbij. Leuk schoon zwembad. Wel heel koud en vechten om ligplaatsen.

Beveiliging is goed.

Er is veel verschil in staanplaatsen en stacaravans. Wij zaten hutje mutje met touroperator. De reisleider was er vooral om mooi te wezen. Al hun caravans stonden heel slecht.

Hele leuke camping voor pubers.

Weet waar je aan begint.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Een échte aanrader voor elke kampeerder.

Geo & Wilma Janssens,
    13-1-2019

Er gaat een stijle weg naar de camping. Hou daar rekening mee. Maar zelfs met onze 1.0 motor met bagagewagen lukt het! En we gaan dit jaar weer. Het is kortweg een heerlijke camping met voor elk wat wils. Het restaurant is ook een échte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018