Hotel Village Bazzanega (+bung.)

KinderhotelWeer vandaag16°2°
Hotel Village Bazzanega (+bung.)
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Village Bazzanega (+bung.) voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Village Bazzanega (+bung.) in het Nederlands

Vreselijk hotel. Ga hier niet naar toe!!

Dorien
15-8-2017

Het uitzicht is prachtig! Jammer dat je eerst op de weg en het parkeerterrein uitkijkt. Verder kan ik helemaal niets goed bedenken. Wat een afschuwelijk, gedateerd en vakantiestemming bedervend hotel!!

Heerlijke vakantie met prachtig uitzicht.

Wim Verbaarschot
15-8-2017

Hotel was goed, vooral de faciliteiten en het uitzicht op het Gardameer.

Minder was de keuken die erg vette gerechten presenteerde. Geen Italiaanse kwaliteit, zeg maar.

Het hotel heeft wel WiFi, vier kanalen zelfs. Maar de sterkte ervan was teleurstellend.

De nieuwe kamers waren modern, ruim en voorzien van de nodige 'luxe': goed werkende airco, massagedouche,...

De omgeving is prachtig, maar daar heeft het hotel geen verdienste aan.

Wat minder aangenaam was was de eentonigheid en gebrek aan variatie van het ontbijt en avondeten. Ook werd de keuze in de loop van de avond verder beperkt aangezien hetgeen op was niet werd aangevuld (met alle hamstertoestanden tot gevolg van sommige gasten). De wijn bij het eten kon je amper wijn noemen en dat is toch wel zonde voor een prachtig wijnland als Italië. Het zwembad sloot al om 18u00 en werd nooit schoongemaakt. De overige hotelfaciliteiten waren/zijn amper het vermelden waard.

Prachtig uitzicht

Ferry
6-9-2016

Leuk hotel met prachtig uitzicht. 2 zwembaden met voldoende ligbedden. Kamers zijn schoon en elke dag 4 nieuwe handdoeken. Leuke bar in het hotel met vriendelijk personeel. Wel een auto nodig om je te verplaatsen naar een restaurant of gezellig terras, daarvoor kan je terecht in Limone, ongeveer 5 min met de auto.

Ontbijt is standaard en redelijk goed, het avondeten is buffet, je kan 12,50 bij betalen als je alleen ontbijt heb, maar is allemaal standaard zoals je dat gewend bent in de grote hotels.

Wel heel veel Duitsers aanwezig, ik denk 90% van de bezetting.

Als je van vuil houd

Danny
3-8-2015

Ruime kamer met airco en een fantastisch uitzicht en dan houd het op. De kamer en badkamer was niet goed gepoetst toen we aankwamen, overal lag nog stof en dat is zo gebleven tot we gaan klagen zijn bij de directie of zij het ook leuk zouden vinden om in een niet zo nette kamer te moeten verblijven, hierna is het verbeterd. Als je langer dan 1 week in het hotel verblijft krijg je alles 2 x op je bord. Weinig keuze in aardappelbereidingen en vis- of vleesgerechten; 1 dessert of een stuk fruit. Drank mocht je nemen zoveel je wou Het ontbijt was goed maar de broodjes weren niet elke dag even vers. Als je wat later kwam waren ze al aan het afruimen en moest je het stellen met hetgeen er nog was en wat afgeruimd was mocht je niet meer aankomen. De weg naar de privéparking voor de superior kamers was smal en stijl, je moest al een goede chauffeur zijn om er te geraken.

Heerlijke dagen gehad!

Joycevelg
23-7-2015

Wat een vriendelijk personeel. Zo hartelijk zie je ze zelden. Kamer is precies wat je nodig hebt, niet super luxe maar wel schoon. Prachtig uitzicht, ongelooflijk. Waren met 2 jongens 11 en 14 en daarmee was het restaurant top. Keuze genoeg. ontbijt ook lekker. Drinken is inclusief. Leuk zwembad met bedjes genoeg, altijd plek. Daarbij een klein restaurantje waar je heerlijk pizza en tosti's kan halen. Grote bolletjes ijs voor maar 1 euro. alles mag je bij het zwembad opeten en drinken. Limone is ook leuk, enige straatjes en terrasjes. Wij hebben 5 heerlijke dagen gehad en zouden zo nog eens terug gaan.

Prijs kwaliteit = ok

Jens
17-7-2015

Het hotel ligt wat in de hoogte, je hebt er een prachtig uitzicht op het Gardameer. De kamers zijn wat verouderd, en wij hadden geen airco op de kamer, het was er snikheet. Het eten was lekker zonder meer, de dranken waren all in tijdens het avondeten, water, wijn of frisdrank zo veel je wil. Het zwembad was echter niet proper, veel zand in het water en andere viezigheid.

De ligzetels aan het zwembad beschikken niet over kussens, waardoor dit na enige tijd toch wat minder comfortabel begint te worden. Al bij al geen slecht hotel, maar 3 dagen was voor ons genoeg daar. Wifi werkte zeer traag.

Na het lezen van de reacties van dit hotel "Bazzanega" wisten we niet wat we moesten verwachten. Het hotel(bungalo's) ligt op een hoger gelegen plateau ,richting Pieve op 2,8 Km van Limone Sul Garda. Het onthaal was supervriendelijk en daar we een tijdelijke rolstoelpatient bijhadden kregen we zelfs een rondleiding hoe en waar we konden gaan in het hotel. We verbleven in een gezinskamer op basis van HP, de kamers waren zeer ruim en net, met een groot balkon en met een fantastisch zicht op het gardameer. Elke dag propere handdoeken en om de drie nachten nieuw bedlinnen. s'Morgens was er een ruim ontbijdbuffet en s'avonds was er zowel koud als warm buffet met verschillende keuzes. Het personeel is er zeer vriendelijk. Het hotel heeft inderdaad 3 niet verwarmde zwembaden en aangezien je hoger gelegen bent is het gardameer soms warmer voor te zwemmen, maar je moet je ligstoel niet reserveren zoals sommige vakantiebestemmingen ,plaats genoeg. Ideale plek voor een rustige en stille vakantie.

geweldig

Klb
26-8-2013

Geweldig hotel op mooie locatie, wij hadden een mooie gerenoveerde kamer die van alle gemakken was voorzien, personeel vriendelijk, eten was zeer goed, meerdere zwembaden plus een leuk kinderbadje. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Geen aanrader

Liesbeth Klomp
10-8-2013

Wij verbleven in een bungalow. Deze was gedateerd en bood geen kwaliteit in ruil voor de forse huurprijs. De keuken is uiterst simpel en het sanitair is dringend toe aan een upgrading. Verder is het balkon erg klein. Het was wel schoon.

Verder is het uitzicht prachtig en het personeel erg vriendelijk.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Village Bazzanega (+bung.) in Tremosine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Village Bazzanega (+bung.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.