Appartement Villa Oliva

3 reviews over Appartement Villa Oliva in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad...

M.Coerant
30-10-2012

Prachtige plek om te vertoeven, huis op en top, alle luxe voorzieningen aanwezig, heerlijk zwembad en prachtig uitzicht over het Gardameer. Eigenaren wonen erboven, je kunt er dag en nacht terecht en zijn zeer betrokken bij alles. De omgeving, het dorpje en vooral de "romantische strasse" is de moeite waard. Al met al was dit een dikke tien waard!!

Zeker om nog eens terug te komen...

Rustieke en gastvrije villa

Danielle Abels
7-8-2010

Villa gelegen in een sfeervol, authentiek dorpje, waar het lijkt of de tijd heeft stil gestaan. Prachtig uitzicht vanaf het huis over het Garda meer. Het appartement zelf is zeer goed verzorgd en van alle gemakken voorzien.

De verhuurders zijn bijzonder aangename en gastvrije mensen.

Zeker de moeite waard en voor ons een plek om naar terug te keren.

Wat betreft de kindvriendelijkheid hebben onze kinderen zich prima vermaakt. Echter, voor jonge kinderen (leeftijd tot 3 jaar) dien je er rekening mee te houden dat zij via de trap toegang hebben tot het zwembad.

Mooi gelegen luxe appartement gebouwd in 2008.

w.schoolderman
8-7-2009

Villa met beneden 2 appartementen.De eigenaren wonen hierboven.Fantastisch uitzicht zeker als de buurman nog wat bomen weghaald.Prima service.Veel privacy en erg rustig.Wel een bochyige weg naar boven.Pieve ligt op loopafstand.Heerlijk verwarmd zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Oliva in Tremosine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Oliva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Oliva scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.